Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rakastunut turska  (Luettu 14470 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #20 : Joulukuu 10, 2019, 11:35:35 »
Rakastuminen, ihastuminen ja halu bylsiä uudestaan jonkun kanssa. Otas näistä selvää, on joskus vaikeaa erottaa nämä käsitteet toisistaan. Jos ei mitään näistä fiiliksistä ole käynnin jälkeen, niin melkein vois pyytää rahat takaisin. Siitä huolimatta lähden seksin jälkeen vähin äänin takavasemmalle ja tosi harvoin käyn toista kertaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #21 : Joulukuu 10, 2019, 16:33:35 »

Mikset näe enää unia karvaisesta amiraalista vieressäsi? Onko sinulla joku toinen? Tunnusta heti! Nyt ei selittelyt auta.


Kun amiraali nosti purjeen ja lähti merille, jäin minä tuuliselle kalliolle katselemaan laivan loittonemista yksin ja hylättynä. Kylmä tuuli ja meren aallokko kasvoillani haaveilin amiraalin lämmöstä vuodesta ja vuosisadasta toiseen, kunnes minusta oli jäljellä pelkkä aallokon kalvama kallio, joka ei enää unia näe.

Tämä oli niin kaunista, että tuli aivan tippa linssiin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #22 : Joulukuu 10, 2019, 16:49:27 »
Olen seurustellut huoran kanssa, joten kai minä olen ainakin ihastunut. Tai varmaankin olen ollut tavalla tai toisella ihastunut jokaiseen vakkariin, mutta tapauksesta riippuu mihin piirteeseen.

Vakkareihin pätee kuitenkin muutama perussääntö. Älä takerru ja ymmärrä suhteen luonne. Vaikka teillä molemmilla olisi kovin hauskaa yhdessä, huora haluaa rahaa ja turska seksiä. Kumpikin puuhailee tapaamisten ulkopuolella mitä halajaa ja kovin usein se on muiden kanssa panemista. Jos et sitä kestä, älä ota vakkaria tai seurustele huoran kanssa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #23 : Joulukuu 10, 2019, 16:52:59 »
Joka kerta ihastun kun käyn sihteerin käsittelyssä mutta ei voi puhua mistään rakastumisesta, sama pätee muuten siviilissä.Onkohan joku sitoutumis kammo :D

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #24 : Joulukuu 10, 2019, 19:58:46 »
Olen seurustellut huoran kanssa, joten kai minä olen ainakin ihastunut. Tai varmaankin olen ollut tavalla tai toisella ihastunut jokaiseen vakkariin, mutta tapauksesta riippuu mihin piirteeseen.

Vakkareihin pätee kuitenkin muutama perussääntö. Älä takerru ja ymmärrä suhteen luonne. Vaikka teillä molemmilla olisi kovin hauskaa yhdessä, huora haluaa rahaa ja turska seksiä. Kumpikin puuhailee tapaamisten ulkopuolella mitä halajaa ja kovin usein se on muiden kanssa panemista. Jos et sitä kestä, älä ota vakkaria tai seurustele huoran kanssa.

Tässähän tämä tulikin kaikki olenNAINEN. Pidin aloittelija turskana erittäin outona ajatusta seurustella hupsun kanssa, vaikka osuin aloittelijan tuurilla napakymppiin heti ensimäisellä ja toisella kerralla hupsun valinnan suhteen. Edelleenkin olen sitä mieltä rakkaus on homojen hommaa, vaikka olen viettänyt vapaa-aikaa erittäin miellytävän hupsun kanssa siltikään en ajattele muutakuin hyvää seksiä. Uskon tätiä alkaisi ahdistaa, jos alkaisin luritella rakkausrunoja korvaan helllästi, koska kyse on edelleen rahasta eikä rakkaudesta. Korkeintaan ystävyydestä. Olisihan se outoa muut eräjormat kävisi minun järvellä kirkkovenheellä soutelemassa. Eihän se käy. Se olisi silloin minun järvi ja venhe. Ostakee oma. Perkele.       

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #25 : Joulukuu 10, 2019, 20:08:59 »
Vakkareihin pätee kuitenkin muutama perussääntö. Älä takerru ja ymmärrä suhteen luonne. Vaikka teillä molemmilla olisi kovin hauskaa yhdessä, huora haluaa rahaa ja turska seksiä. Kumpikin puuhailee tapaamisten ulkopuolella mitä halajaa ja kovin usein se on muiden kanssa panemista. Jos et sitä kestä, älä ota vakkaria tai seurustele huoran kanssa.

Asiantuntijan punnittua puhetta! Tämän kun muistaa, niin pärjää tämän harrastuksen kanssa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #26 : Joulukuu 10, 2019, 20:39:22 »
Kuuluisa r-sana ja sen käyttö. Olisi sama, kuin Tylypahkassa mainitsisi aamiaisella Voldemortin nimen.

Edellä jo turskaveljet kommentoineetkin asiaa erittäin hyvin. Tunteet ja järki mukana tekemisessä ja erota ne toisistaan. Myönnän että tapaamisen aikana aivot tehneet tepposia ja olen "rakastunut" vastapuoleen ja hänen aitouteen näissä tilanteissa. Huumoriin, vilpittömyyteen ja tilannetajuun suomalaisen mörököllin kanssa. Kuitenkin järki tulee mukaan kun ovi menee kiinni joko edessä tai takana. Mutta tuon pienen ohikiitävän hetken suon itselleni tämän tunteen, joka jättää mukavan muistijäljen matkalla dementiaa kohti. Tämä tunne, olkoon mitä vaan, kantaa veljiä eteenpäin ja lopputuloksena kaikki voittavat.
💊

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #27 : Joulukuu 10, 2019, 21:03:04 »
tässähän onkin jo kanssaturskilta tullut oleelliset asiat. näin vanhempana en usko koko rakkauteen. en sellaisena kuin sitä meille tarinoissa tyrkytetään. nuorempana tuli varmaan juostua tämän legendan perässä ja halusi uskoa siihen, hyvinhän se nuorille myydään. sittemmin todennut, että kusetusta ja paskaa se kaikki.

mutta kyllä se hyvä sihteeri jättää hyvän fiiliksen. juuri sellaisen jota haluaa muistella, ja miettii kunpa pääsisi uudestaan. sellaista aitoa tai kuviteltua tunnelmaa, että siinä haluttaisiinkin olla. sama se, kunhan on se fiilis siinä. valitettavasti hyvin harvinaista.

r-sanaa kuitenkin vierastaisin viimeiseen asti. ei sitä legendaa enää kiitos. toki hyvä panokaveri kävisi.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #28 : Joulukuu 11, 2019, 11:14:05 »
Mutta kyllä tapaamisilla ite ainakin haluun tuntea, kokea ja heittäytyä täysillä. Tuntea lämpöä, nähdä naisen ja elämän kauneuden. Katsoo syvälle silmiin, itkee onnen kyyneleet jos siltä tuntuu. Antaa tunteille tilaa, ihastua tai vaikka rakastua jos se on tunnissa mahdollista jne panna tietty samalla.  :-* ---- Pelkästään ilman tunteita kassit voi tyhjentää ja paineet purkaa runkkaamalla.

Niin samaa mieltä tästä.  :) Ei tunteita ja niiden kokemista kannata pelätä, ja rakastuminen/ihastuminen on tunne siinä missä muutkin. Sehän on itsestä kiinni, miten tunteita käsittelee, ja jääkö ne vaivaamaan. Ja sitten kun pitää mielessä Turskapapan viisaat sanat, niin hyvin menee:

Vakkareihin pätee kuitenkin muutama perussääntö. Älä takerru ja ymmärrä suhteen luonne. Vaikka teillä molemmilla olisi kovin hauskaa yhdessä, huora haluaa rahaa ja turska seksiä. Kumpikin puuhailee tapaamisten ulkopuolella mitä halajaa ja kovin usein se on muiden kanssa panemista. Jos et sitä kestä, älä ota vakkaria tai seurustele huoran kanssa.
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #29 : Joulukuu 11, 2019, 16:25:29 »
Helpoiten sihteeri pääsee eroon rakastuneesta turskasta kertomalla epäilevänsä olevan turskalle raskaana ja saaneensa häneltä sukupuolitaudin. Sinnikäimpiin yksilöihin tämä ei välttämättä tehoa, mutta aina kannattaa yrittää.  8)

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #30 : Joulukuu 11, 2019, 17:16:25 »
Uhka vai mahdollisuus? 

Ihailen venäläisten naisten suhtautumista tähän asiaan. Heillä ei ole pipo liian tiukalla. He osaavat ja uskaltavat heittäytyä illuusioon täysillä mukaan ja elävät hetkessä niin kauan kuin heistä tuntuu hyvältä. Sitten kun ei enää tunnu hyvältä niin aina voi laittaa homman jäihin.

Tiedän Helsingistä useampiakin pariskuntia, joita yhdistää kaksi piirrettä. Itäblokin nainen, jolla on maksullista taustaa mutta hommat tauolla sekä varakas mies, joka mahdollistaa yhdessäolon ilman, että naisen tarvitsee juuri sillä hetkellä hupakoida. Näitä diilejähän on tunnetusti jotkut ehdottaneet suomihutsuillekin jopa viisinumeroisilla kuukausikorvauksilla mutta suomihutsut ovat liian itsenäisiä tai neuroottisia tällaisen diilin hyväksyäkseen. Kulttuurierosta tuossa on kai suurimmaksi osaksi naisten puolella kysymys. Jokainen saa toki itse päättää kuinka elämäänsä elää.

Venäjä ei ole turhaan maailman suurin valtio. Siellä osataan käyttää mahdollisuudet tehokkaasti hyväksi. Joskus härskeilläkin keinoilla, jotka eivät ole kaikkien mieleen.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #31 : Joulukuu 11, 2019, 17:31:47 »
Mulle oikea rakastuminen tarkoittaa semmoista pään sekoamista, mitä mä en halua kokea yhteenkään hupakkoon.
Ja se ei todellakaan ole tunne muiden joukossa.

Ihastua voi pitkin ja poikin, se on vain positiivista🙂

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #32 : Joulukuu 11, 2019, 18:21:32 »
Joo pään sekaisin laittava rakastuminen on ehdoton nou nou. Sellainen terve ihastuminen on ok. Voisi sanoa että olen ihastunut palveluntarjoajan persoonaan, ulkoisiin piirteisiin ja tietysti mahtavaan seksiin. Siksi yleensä suuntaankin aina samojen tuttujen luo.  :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2019, 18:23:25 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #33 : Joulukuu 11, 2019, 19:06:09 »
Turskapapan neuvoja on tullut noudatettua. Hyvä niin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #34 : Joulukuu 11, 2019, 20:50:05 »
Mulle oikea rakastuminen tarkoittaa semmoista pään sekoamista

En ole ikinä ollut mistään niin sekaisin kuin rakastumisesta. Jalat ei saatana kosketa maata, ukko muuttaa vittu vaikka stadista lappiin (ei olis ollenkaan kyllä paha nauttia kaamoksesta), ottaa duunista lopputilin, lähtee saatana tuulen huuhtoman perseen kanssa ja staga kovana kohti rakkauden kohdetta. Ja tätä perkeleellistä sekoamista "Lifti rakastaa - tunnetta" en saatana halua kokea enään kenenkään kanssa ikinä...paitsi Pömpsyn!
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #35 : Joulukuu 11, 2019, 22:00:58 »
Rakastun joka kerta maksetun ajan puitteissa. ;D

Oikea, pitkäkestoinen rakastuminen henkilöön, joka rakastaa takaisin vähintään yhtä paljon on huumaannuttava tunne. Vähä niin kuin tuo Liftin kuvailema. Ikävä tosiasia on kuitenkin, mitä korkeammalle se rakkaus nostaa sitä kovemmin sieltä putoaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #36 : Joulukuu 11, 2019, 22:39:41 »

Ihailen venäläisten naisten suhtautumista tähän asiaan. Heillä ei ole pipo liian tiukalla. He osaavat ja uskaltavat heittäytyä illuusioon täysillä mukaan ja elävät hetkessä niin kauan kuin heistä tuntuu hyvältä. Sitten kun ei enää tunnu hyvältä niin aina voi laittaa homman jäihin.

Tiedän Helsingistä useampiakin pariskuntia, joita yhdistää kaksi piirrettä. Itäblokin nainen, jolla on maksullista taustaa mutta hommat tauolla sekä varakas mies, joka mahdollistaa yhdessäolon ilman, että naisen tarvitsee juuri sillä hetkellä hupakoida. Näitä diilejähän on tunnetusti jotkut ehdottaneet suomihutsuillekin jopa viisinumeroisilla kuukausikorvauksilla mutta suomihutsut ovat liian itsenäisiä tai neuroottisia tällaisen diilin hyväksyäkseen. Kulttuurierosta tuossa on kai suurimmaksi osaksi naisten puolella kysymys. Jokainen saa toki itse päättää kuinka elämäänsä elää.

Venäjä ei ole turhaan maailman suurin valtio. Siellä osataan käyttää mahdollisuudet tehokkaasti hyväksi. Joskus härskeilläkin keinoilla, jotka eivät ole kaikkien mieleen.

Nyt tuli asiaa! Taas kerran väkevää tekstiä ja totuus naisista. Slaavilaisilla naisissa on sellaista eleganssia, joka saa miehen tuntemaan itsensä Johnny Deppiksi. Slaavilaiset naiset pitävät normaalina, että heille tarjotaan drinkkejä ja annetaan lahjoja. He myös näyttävät arvostavansa sitä. He suostuvat vastaanlaisiin diileihin, koska se on taloudellisesti sin-win-tilanne. Kotimaiset kaunottaret melkein loukkaantuvat baareissa, jos kohteliaisuuttasi haluat tarjota drinksun kun ovat heidän kanssaan on jo eritteitä vaihtanut ravintolan lihatiskillä. Siinä tuloo väkisin George Clowneyllä olo. ET olekaan tilanteen herra, vaan pelle olosuhteiden pakosta. 

Kun kohtelee slaavilaista naista arvokkaasti, kuten allekirjoittanut Tsuhna, joka on saanut kokea enemmän koskaan olisi voinut toivoa ja arvannutkaan. Ja se on paljon, mutta ei sentään niin paljon kuin Pömpsyn kanssa suihkussa ja vielä sukat jalassa, mutta se on toinen tarina.  8)     
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2019, 22:41:48 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #37 : Kesäkuu 06, 2020, 23:42:21 »
Minä etsin elämäni rakkautta ja olen avoin mahdollisuuksille. Kyllä mielelläni ottaisin vakituisen sponsorin elämääni, mutta taitaa persjalkaisen suomimisun olla vaikea päihittää pitkäsäärisiä slaaveja 😂
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #38 : Kesäkuu 07, 2020, 06:34:29 »
Minä etsin elämäni rakkautta ja olen avoin mahdollisuuksille.

Naimisissa. Hupakointi on ollut liittomme pelastus 👌

Jaa. Eikös elämän rakkaus olekaan oma aviopuoliso.
Oonko käsittänyt kaiken väärin tässä parisuhdepalapelissä.
Ihanat naiset.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #39 : Kesäkuu 07, 2020, 08:48:20 »
Rakastunut turska on vaikea ja surullinen asia.