Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rakastunut turska  (Luettu 14480 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Rakastunut turska
« : Joulukuu 09, 2019, 12:18:53 »
Olen kuullut että turskat ovat joskus rakastuneet palveluntuottajaan. Turskanpentujen käsikirjassa asiasta varoitetaan, mutta ilmeisesti kaikki turskat eivät osaa erottaa panemista ja rakastelua toisistaan.

Onko teillä hyvät palveluntuottajat tai palvelunkäyttäjät kokemusta asiasta ja mitä siitä voi seurata?
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2019, 13:17:02 »
Olen joskus kuullut, että on käynyt myöskin toisinpäin. Sellaista se elämä on eikä se mene aina jonkin käsikirjan mukaan.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2019, 13:22:10 »
Ihmettelen miksi paneminen ja tunteet pitäisi sekoittaa.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2019, 13:39:01 »
Eihän rakastelu ole yhtäkuin rakastaminen. Kyllähän maksetustikin voi rakastella ilman rakkauden tuntoja?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #4 : Joulukuu 09, 2019, 14:23:31 »
kokemusta ei ole mutta, kuvittelisin että äkkipoika rakastuu enemmin siihen ihguun palvelun
tarjoojaan, kuin k- kaupan kassaneitiin. yleensä ei siitä hyvä seuraa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #5 : Joulukuu 09, 2019, 14:27:18 »
En tiedä johtuuko se ikäerosta vai mistä, mutta kyllähän niitä tunteita herää nuoria 20+ palveluntuottajia kohtaan. Ei sentään rakkautta, ei näin vanha kyyninen ja paatunut paska enää usko romanttiseen rakkauteen, mutta tietynlaista välittämisen ja huolehtimisen tunnetta kuitenkin. Vähän niinkuin tunteet omiin lapsiin ja sukulaisiin; haluaa tietää että asiat on kunnossa ja on valmis auttamaan mitä ikinä tapahtuisikaan.

Palveluntuottajalle ei tietenkään sovi näitä tunteita paljastaa, koska siitä seuraisi vai ja ainoastaan se yksi asia, eli tapaaminen jäisi takuulla viimeiseksi kerraksi.

En mene koskaan toista kertaa samalle palveluntuottajalle, jos ensimmäinen tapaaminen ei herätä minkäänlaisia tunteita. Täysin tunteeton paneminen ei eroa millään lailla runkkaamisesta ja siihen ei kumppania tarvita, oma käsi tai fleshlight riittää vallan mainiosti.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #6 : Joulukuu 09, 2019, 17:07:20 »
Minäkin olen sitä mieltä, että rakastaminen ja rakastelu on eri asioita. Minä kyllä rakastelen hupakoiden kanssa mutta en ikinä rakastu hupakkoon ja tähän minulla on erittäin painavat ja pitävät syyt.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #7 : Joulukuu 09, 2019, 17:45:40 »

Mä en ole uskonut nuorempana rakkauteen/suuriin tunteisiin ensisilmäyksellä. Mielessäni hihitellyt romanttisia komedioita. Ei noin tapahdu oikeasti. Eihän sitä toista ihmistä edes tunne kun sen näkee ensikerran. Ajan kanssa vain voi tunteet syventyä ja kasvaa määrämittaansa.

Mutta nyt ajattelen toisin. En enää hihittele.😊

Rakastelu ja rakastaminen on aivan eri asioita. Mutta silti pidän mahdollisena että jonkun kanssa se nussiminenkin vaan tuntuu paremmalta.

Amator

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #8 : Joulukuu 09, 2019, 17:52:04 »
kokemusta ei ole mutta, kuvittelisin että äkkipoika rakastuu enemmin siihen ihguun palvelun
tarjoojaan, kuin k- kaupan kassaneitiin. yleensä ei siitä hyvä seuraa.

Juu ei seuraa, jää K-plussa-pisteet saamatta.  8)

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #9 : Joulukuu 09, 2019, 18:57:31 »
Mä en usko mihinkään sellaiseen romanttiseen ajatukseen rakkaudesta ja yhdestä oikeasta ihmisestä ja kohtalosta yms. Aivojen kemiaa vain, mitä voi hallita. Hyvin muistan teiniajan oman ensirakkauden, josta meni pää totaalisen sekaisin. Kun ekaa kertaa alkoi seurustelee ja elämä oli hetken pelkkää iloa. Monesti miettinyt, että mitä se rakastuminen on tällaisena keski-ikäisenä elämän turruttamana, kun osaa jo järjelläkin ajatella? Ohjeistetusti älä rakastu, ennemminkin että opettele käsittelemään tunteet, äläkä kiinny liikaa?

En osaa pelätä mitään rakastumista ja siitä seuraavia negatiivisiä tunteita, ahdistusta tai yms. Luulen ainakin tuntevani itseni sen verran hyvin, että tällaiset osaan käsitellä.

Mutta kyllä tapaamisilla ite ainakin haluun tuntea, kokea ja heittäytyä täysillä. Tuntea lämpöä, nähdä naisen ja elämän kauneuden. Katsoo syvälle silmiin, itkee onnen kyyneleet jos siltä tuntuu. Antaa tunteille tilaa, ihastua tai vaikka rakastua jos se on tunnissa mahdollista jne panna tietty samalla.  :-* Nauttia, rakastella ja elää täysillä, sillä huomenna sitä voi olla vaikka kuollut! Näin siis ajatuksena, toteutuuko se on tietty sit ihan toinen juttu. :) Pelkästään ilman tunteita kassit voi tyhjentää ja paineet purkaa runkkaamalla.

Rakastelu ja rakastuminen on kaksi eri asiaa. Rakastelu on tekemistä ja rakastuminen tunnetta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2019, 19:07:57 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #10 : Joulukuu 09, 2019, 19:30:35 »
Made tuossa kirjoittikin hyvin, eli mitkään tunteet ei ole vaarallisia jos niihin osaa suhtautua ja osaa ne kohdata/käsitellä. Hyvässä seksissä aivot vapauttaa vaikka sun mitä "huuruja" ja se on normaalia ja niistä saa nauttia siinä hetkessä. Jotkut sekoittaa noi huurut rakastumisen kanssa mut yleensä kyseessä on pelkkä hetken hurahdus, niitä tulee ja niitä menee.

Parhaiten tuon havaitsee jos on useampi kumppani samana päivänä mihin kokee siinä orgasmisumussa yhteyttä, eipä ihan mistään vuosisadan rakkaustarinasta oo kyse kun tunteiden kohteita on useampi lyhyen ajan sisällä. :D

Mutta siis joo on tullut ongelmia silloin jos asiakas ei osaa käsitellä tuntemuksiaan terveellä tavalla ja silloin gfe on vaarallinen laji.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #11 : Joulukuu 09, 2019, 20:09:17 »
Kuten DeeDee kommentoikin niin elämässä tapahtuu ihmeellisiä asioita eikä ne aina mene käsikirjoitusten mukaan.

Tällä iällä ja näiden asiakaskäyntimäärien jälkeen ei luulisi, että tällaisia tuntemuksia tulee kovin helposti eikä tulekaan.
Mutta näinpä kuitenkin itselle pääsi käymään. Syy tähän varmaankin oli vakkarin kanssa alusta asti pitkät tapaamiset ja kemioiden täydellinen kohtaaminen. Lisäksi venakkohutsuni antoi alusta asti ymmärtää, että hän on tämän asian suhteen täysin "vapaata riistaa" eikä mitään ikävää voisi tapahtua.

En ole ottanut asiasta sen kummempaa stressiä. Omalta kohdaltanihan suurin riski on suuri rahanmeno. Mutta positiivisella puolella on se, että tapaamisissa on puolin ja toisin paljon intohimoa. Kuten Made tuossa yllä sanoi, niin jos ei ole tunnetta pelissä niin yhtä hyvin voi runkata kotona.

Vuoden tapaamisten aikana venakkohutsuni on ollut erittäin varovainen r-sanan käytössä. Hän on sanonut rakastavansa minua hiukan. Kunnes sunnuntaina kertoi viestillä olevansa rakastunut. Venakot ovat todella ovelia ja älykkäitä naisia. Tämäkin saattaa olla pirullinen suunnitelma lompakkoni lopulliseen tyhjentämiseen mutta kuten sanottu en ota tästä asiasta minkäänlaista stressiä.

Tärkein asia minulle on se, että olen löytänyt aivan upean seksikumppanin, josta oikeasti välitän. Tämä näkyy siinä, että tulemme erittäin hyvin juttuun myös sängyn ulkopuolella. Hyvää vakkaria on erittäin vaikea löytää ja syystä, että olen sellaisen löytänyt niin haluan tapailla häntä jatkossakin. Ei tässä mihinkään alttarille olla menossa. Tai jos mentäisiinkiin niin avioehdon kera. Minulle kuitenkin riittää se, mitä meillä tällä hetkellä on.  ;D

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #12 : Joulukuu 09, 2019, 21:49:51 »
En minä mistään rakkaudesta tiedä mitään, mutta yksi tapaus vieraili unissani aika usein. Kyllähän me niissäkin pantiin, mutta jonkinnäköisen vaikutuksen teki kun uniin pääsi ja muut eivät. Nyttemmin käynyt harvemmin mun unissa  :-\

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #13 : Joulukuu 09, 2019, 22:40:01 »
En minä mistään rakkaudesta tiedä mitään, mutta yksi tapaus vieraili unissani aika usein. Kyllähän me niissäkin pantiin, mutta jonkinnäköisen vaikutuksen teki kun uniin pääsi ja muut eivät. Nyttemmin käynyt harvemmin mun unissa  :-\

Mikset näe enää unia karvaisesta amiraalista vieressäsi? Onko sinulla joku toinen? Tunnusta heti! Nyt ei selittelyt auta.

Mutta ei hätää, ehdit vielä korjata virheesi. Dear Ekin ohje: juo enemmän teetä illalla. Brändin tiedät itsekin.   
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2019, 22:44:10 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #14 : Joulukuu 09, 2019, 22:58:04 »


Omalta kohdaltanihan suurin riski on suuri rahanmeno. Mutta positiivisella puolella on se, että tapaamisissa on puolin ja toisin paljon intohimoa.

Vuoden tapaamisten aikana venakkohutsuni on ollut erittäin varovainen r-sanan käytössä.

Tärkein asia minulle on se, että olen löytänyt aivan upean seksikumppanin, josta oikeasti välitän.

Yagge onnistui löytämään ydinkohdat hupsuun ihastumisen; riskit ja motivaation tapaamisiin. Se selittää osaltaan, miksi myös amiraali on valinnut saman linjan, kun oikea blondin tuli taloon. Kun George Bestiltä joskus kysyttiin, mihin oli rahansa käyttänyt? hän vastasi: viinaan, naisiin ja loput mä tuhlasin. Olen pitänyt tätä elämänfilosofista lausuntoa tien viittana, jota seurata. En ole katunut päiväkään ja hauskaa on ollut ::)       

Muistakaa muutkin turskat olla varovaisia sen r-sanan kanssa, nimittäin ryssittelystä venakot eivät tykkää ja ovat kovin isänmaallisia muutenkin.  ;)     

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #15 : Joulukuu 09, 2019, 23:26:07 »

Mikset näe enää unia karvaisesta amiraalista vieressäsi? Onko sinulla joku toinen? Tunnusta heti! Nyt ei selittelyt auta.


Kun amiraali nosti purjeen ja lähti merille, jäin minä tuuliselle kalliolle katselemaan laivan loittonemista yksin ja hylättynä. Kylmä tuuli ja meren aallokko kasvoillani haaveilin amiraalin lämmöstä vuodesta ja vuosisadasta toiseen, kunnes minusta oli jäljellä pelkkä aallokon kalvama kallio, joka ei enää unia näe.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #16 : Joulukuu 10, 2019, 00:48:22 »
Parhaiten tuon havaitsee jos on useampi kumppani samana päivänä mihin kokee siinä orgasmisumussa yhteyttä, eipä ihan mistään vuosisadan rakkaustarinasta oo kyse kun tunteiden kohteita on useampi lyhyen ajan sisällä. :D

Nii. Ninninninniiniii. Muru ;D

Toi on sitä seksityöntekijäkuplaa. Teille kun maksetaan ja tarjotaan kilometritolkulla sitä kikkeliä päivässä. Enemmän kuin pystytte vastaanottamaan.

Sen sijaan turskaparat on välillä taistellu päästäkseen parisuhteen limoittunesta katiskasta edes hetkeksi väljemmille vesille. Ja sit on pitäny hapettomilla keuhkoilla hyppiä Otto-automaatille hakemaan puoli vuotta eukolta pimitetyt kaupparahojen jämät omaa hyvinvointia palvelemaan ;) Ei oo montaa seksikumppania saman päivän aikana silloin. Kyllä siinä jonkin seksin ylipapittaren kanssa voi mennä endorfiiniaineenvaihdunta sitten sekaisin.

Mutta jos joskus kuitenkin on pari-kolme tyttöä kerralla sängyssä, niin silloin on niitä huulia, tissejä, pilluja ja pyllyjä niin monta, ettei tiedä mihin niistä rakastuis. Tämänkin asian voi siis riittävällä rahalla ratkaista  ;D ;D ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #17 : Joulukuu 10, 2019, 08:03:11 »
Minä henkilökohtaisesti olen rakastunut joka ikinen kerta tapaamisen ajan saadessani ultimate gfe palvelua.
Asian varjopuoli on se, että rakkaus kaikkoaa aina kun ovi takanani sulkeutuu. Jää vain muisto.

Urbaamia legendaa on ilmassa siitä, että palveluntarjoaja rakastuisi asiakkaaseen, tähän en usko. Uskon siihen, että mammonaan voi rakastua tässä pisneksessä.
Tarinoita olen myös kuullut mustasukkaisista asiakkaista, mutta rakastumisen kanssa ei tässäkään taida olla mitään yhteistä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #18 : Joulukuu 10, 2019, 10:37:43 »
Olen usein rakastellut palveluntarjoajan kanssa rakastumatta, kyllä siihen tarvitaan muutakin kuin intohimoista seksiä. Olen aina miettinyt mitä tarkoittaa kun sanotaan että rakastutaan vain tapaamisen ajaksi ja loppuu siihen kun ovi sulkeutuu. Ei se ainakaan oikeassa elämässä niin mene että rakkaus sammuu kuin katkaisimesta. Kyllähän täydelliseen gfe- kokemukseen aina molemminpuolista tunnetta ja intohimoa tarvitaan, mutta rakastuminen on eri asia. Mutta jokainen tietysti käsittelee tunteensa eri tavoin.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastunut turska
« Vastaus #19 : Joulukuu 10, 2019, 11:17:19 »
Mitä on rakkaus, puhutanko romanttisesta rakkaudesta, vai mistä?
Kyllä mulle noi neitoset saavat aikaan melko voimakkaitakin tunteita kun todellista GFE:tä pääsee kokemaan ja ne surullisenkuuluisat kemiat kohtaa. Rakastan käydä heidän hellässä hoivassa, rakastan nautiskella heistä ja heidän kanssaan, rakastan heidän ihoaan, hiuksiaan, hymyjään, rintojaan jne. Rakastan muistella yhteisiä, ohikiitäviä hetkiä ja unelmoida seuraavasta tapaamisesta. Rakastan heitä palveluntarjoajina, ammattilaisina ja ennenkaikkea ihmisinä.
Mutta pyrinkö vihille, en.
Lempeä mies, lämpöä vailla.