Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen  (Luettu 12318 kertaa)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« : Kesäkuu 23, 2019, 22:25:46 »
Tässä pohdin että miten teillä paneminen menee sihteerillä käynnin jälkeen? Onko syyllisyyttä omista "sivubisneksistä" vaik iihottaako sihteerillä koetun ajatteleminen? Itsellä tässä on paljon vaihtelua. Joskus on niin perkeleen syyllinen olo, että sitten hautaan pääni emännän jalkoväliin ja yritän "hyvittää tekosiani". Joskus ei tee niin häijyä ja saa vaan "lisäpontta" touhuihin.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 23, 2019, 22:36:07 »
"Juhannuspussit" kävin tyhjennyttämässä yhdellä virottarella että pystyi helpommin lähteä juhannuksen viettoon oerheen kanssa. Ei olla emännän kanssa ehditty panna kun jälkikasvu pyörii serkkujensa kanssa ympäri maita ja mantuja. Joten tällä kertaa ainakin meni ilman syyllisyyttä ja pystyy "fiilistellä" kokemaansa hyvillä mielin.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 28, 2019, 06:24:53 »
Eipä itsellä mitään morkkista tullut hupakoilla käynneistä koskaa. Olin aiemmin parisuhteessa ja silti tuli käytyä tai oikeastaan kun suhteessa meni niin huonosti, niin siksi tuli käytyä. :D

Poissa Vieras0006

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 28, 2019, 19:25:35 »
Itel morkkis kestää korkeintaan sen yhen illan, jonka jälkeen kaikki on taas kuten ennenkin. Ennemminkin emännän kanssa pitäis paneminen mennä siivin kun muistelee kiihkeitä hetkiä sihteerikön kanssa..

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #4 : Kesäkuu 28, 2019, 20:21:35 »
Ei ole kokemusta emännän kanssa, mut joskus on jäänyt vielä vähän voimia ja siviili säädön kanssa on päässyt jatkamaan :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 26, 2019, 20:39:02 »
tätä syyllisyysongelmaa ei tänäänkään tarvinnut potea. ikvää kyllä tähän huorissa käyntiin alkaa turtua  :(

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2019, 17:02:17 »
Se on hyvä antaa emännän imeä kumilta maistuvaa kyrpää visiitin jälkeen, tietääpähän että ei ainakaan tauteja tuo.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #7 : Tammikuu 22, 2021, 23:59:52 »
Se on ollut pelkästään kiiihottavaa, usein olen pannut emäntää sihteerikäyntini jälkeen. Vailla syyllisyyttä, koska en minä tunne-elämääni jaa enkä oleta muualta sitä saavani. Enkä kertoile visiiteistäni.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #8 : Tammikuu 23, 2021, 00:39:23 »
Kyllähän siinä tulee sellainen syyllinen olo, mutta sillai tuhmalla tavalla. On siinä jonkinlaista kiihottavaa pettää salaa jonkun toisen kanssa. Erityisesti jos visiitti oli jonkun nuoremman tulokkaan kanssa (18-20v). Usein tulee ajateltua viimeisimpiä tapaamisia kun aletaan emännän kanssa petipuuhiin. Viimeksi ajattelin erään sihteerin muhkeita huulia, mikä antoi lisästondiksen näihin puuhiin. On varmaan moraalisesti väärin, mutta kuitenkin hyvin nautinnollista  :)

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #9 : Tammikuu 23, 2021, 13:03:06 »
Oli morkkista vielä kun emännän kanssa oli seksiä ja kävin huorissa.

Nyt kun seksiä pitäisi anella, en oikeastaan koe enää morkkista.

Elämä on liian lyhyt itsensä kiduttamisen selibaatissa ja en henkilökohtaisesti ole uskonnollinen. Periaatteessa sielu voi olla energiana olemassa tai sitten ei.

Poissa Hyvääjakaunista

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #10 : Tammikuu 23, 2021, 14:14:04 »
No ihan ensimmäiseksi termi ”emäntä” on ihan kamala.

Mutta siis vaikea juttu. Tottakai on morkkista ja on syytä ollakin. Mutta toisaalta visiitit saattavat parhaimmillaan stimuloida siviiliseksiä. Ja näyttää siltä että näihin visiitteihin turtuu, niinkuin aikaisempikin kirjoittaja mainitsi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #11 : Tammikuu 23, 2021, 14:50:44 »
No ihan ensimmäiseksi termi ”emäntä” on ihan kamala.

Te kaupunkilaiset ootte vähän outoja. Maalaispoika ymmärtää emännän päälle. Emäntä on se true love. Emäntä on ainut jonka kanssa voisin perheen perustaa. Emäntä oli ihan tyytyväinen tähän statukseen. Jos emäntä kysyi että miten viikonloppu meni poikien kanssa. Vastasin " juotiin kaljaa ja nussittiin huoria" Emäntä repes nauramaan ja sanoi " Juu, juu, mitä oikeesti teitte"
Why so fragile?

Poissa Vieras0236

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #12 : Tammikuu 23, 2021, 15:03:05 »
Ihan tälläisenä vanhempana herrasmiehenä ja vasta hupakoissa käynnin aloittaneena, voin sanoa, että onhan puolison kanssa rakastelu aivan törkeen hieno kokemus.
Päivällä parikymppinen nainen on ratsastellu ja imutellu kuiviin ja sit illalla kotona oman kimppuun sen jälkeisessä huumassa.
On muuten pitkään hymy huulilla sen jälkeen kun päivän touhuilut tulee buustaamaan.

Itse seurailin näitä sivustoja pitkään ja epäilin hommaa, kannattaisiko sittenkin.
Moraalikysymykset, pettäminen ym. pyöri vaan päässä mutta voin samassa empimisvaiheessa oleville GO FOR IT!!!

Kerran tässä vaan eletään ja kyllä sitten vanhenpana kun kullista ei oo apua kun kusemiseen niin turha mietiskellä ja valitella olisiko pitänyt. Vastaus on ehdoton kyllä!

Alan konkarit muuten vois tehdä kokemuksella "ToDo listauksen" aloittelijoille, miten pitää ehdottomasti toimia, ettei jää kiinni puolisolle.
Taitaa olla monella aika kovat panokset kyseessä, että jos käry käy, niin lakimies soittelee seuraavaksi puolison puolesta miten lusikat jaetaan.😂



Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #13 : Helmikuu 17, 2021, 20:18:42 »
Jos jää kotona nälkä ni ei saa suuttua jos mies lähtee ravintolaan. Tai sitten jos ehdottomasti pitää saada transtytön kullia perseeseen niin sit sitä haetaan. Ei tommosesta voi potea morkkista, kun ei tommoseen ole mahdollisuutta kotona.

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #14 : Lokakuu 05, 2021, 18:44:13 »
Oli morkkista vielä kun emännän kanssa oli seksiä ja kävin huorissa.

Nyt kun seksiä pitäisi anella, en oikeastaan koe enää morkkista.

Elämä on liian lyhyt itsensä kiduttamisen selibaatissa ja en henkilökohtaisesti ole uskonnollinen. Periaatteessa sielu voi olla energiana olemassa tai sitten ei.
Itse ajattelen tuon suuntaisesti. Meillä emäntä sanoi, että jos tarvitset seksiä niin usein (edes kerran viikossa), niin pakkaa kamat ja etsi sellainen nainen. Jos en puhu seksistä, enkä koske häneen, niin suhteemme on ulkopuolisen silmin kunnossa. Meillä on niin, että häneen ei saa koskea, Ei siis halata, Ei suudella, Ei mitään. Jos jotain näistä saan, niin silloin kun hän haluaa niitä tarjota.
Kun käyn huorissa, niin en koe pahaa oloa, enkä koe pettäneeni, sillä seksi on ainakin minulle perustarve, joka pitää kehon ja mielen kunnossa. Se mitä koen joskus jälkeenpäin on surua ja toivottomnuutta, koska haluaisin olla vain hänen kanssaan ilman ulkopuolista seksiä.

Kun hänellä on vapaapäivä (ja minun sattuu samalle kohdalle) ja lapset ovat koulussa, niin silloin se aika on hänelle pyhitetty ja seksistä on turha kuvitellakaan.
Ehkä joku ymmärtää miksi käyn joskus vieraissa. Ne jotka eivät ymmärrä, niin ehkä heillä ei ole toista ihmistä kohtaan läheisyyden kaipuutakaan.

Liian moni nainen herää seksuaalisuutensa kanssa vasta ryppyineen ja kiloineen, kun lihan kilohinta on markkinoilla jo menetetty. Nuorempana hyvin moni nainen kelpuuttaa vain sixpackillä varustetun miehen, eikä kaljamahainen rakastaja kelpaa.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2022, 18:16:59 »
Oma rouva ja hupakot kaksi ihan eri maailmaa.
En mä niitä voi edes verrata.

20 vuotta kimpassa, niin ei ole vaimon voittanutta.
Tietää ne temput, mistä tykkään ja valtaosan toteuttaa, edelleen useasti viikossa. Ihana nainen.

Siinä lienee myös se sudenkuoppa ja sitä kautta vaihtelun haluaminen.

Pientä jännitystä elämään, hetken leikki, että olet muka taas "pokannut" naisen yms.
Tuoksut, maut, kaikki on uutta, ihanaa ja hiton kiihottavaa.
Naisen tuoksu, paras tuoksu.

Olen tuore turskailija, mutta huonoa omatuntoa en ole kokenut. En maksetusta seurasta.

Panot on panoja, sydän on kotona, vaimon hallussa.

Salasuhde olisikin jo ihan eri asia.

Jos omatunto alkaa vaivaamaan, lopetan turskailut.

Sitä vaivaa ei kuitenkaan vielä ole, joten jatketaan hetki. Omien sääntöjeni puitteissa.




Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2022, 18:40:37 »
Mukavam asiallisesti on täällä asiaa kommentoitu. :) Tunnistan sekä omat että monen kaverin kokemukset kommenteista.

Itsellä ei ole syyllisyyttä kuin ehkä joskus kostean illan jälkeen kun mieli on muutenkin musta. Itse käytän sihteereitä lähinnä reissussa ja vaihtelun vuoksi - eli tilanteissa kun emäntä (kyllä, olen maalta) ei ole saatavissa. Pidän myös erityistä huolta siitä, että hänen ei tarvitse asiaa kohdata eikä kumista kullia maistella. Omassa sängyssä ei tule sihteereitä muisteltua ja seksi maistuu kyllä. :)

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #17 : Lokakuu 28, 2022, 20:17:00 »

Kyllä silloin kun panettaa, niin ei se haittaa yhtään vaikka onkin sihteerin kanssa paneskellut. Silloin kun pannaan, niin pannaan, oli se sit sihteeri tai vakio kumppani.... :wanker: :behind:

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paneminen emännän kanssa "sihteerivisiitin" jälkeen
« Vastaus #18 : Lokakuu 28, 2022, 23:08:18 »
Mun täytyy näin palveluntarjoajana tunkeutua tähän teidän miesten väliseen keskusteluun…
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä naisia jotka eivät anna seksiä parisuhteessa tai liitossa ollessaan.
Seksi tai ylipäänsä seksuaalisuus on ihmisen perustarve ja ilman sitä ihminen on vain ihmisraunio. Ihmisen seksuaalisuudesta kumpuaa kaikki elämän voima, tää on mun mielipide.

Mutta nää jutut voi myös olla toisinpäinkin, on naisia jotka eivät anna seksiä tai eivät ymmärrä miksi mies tarvitsee sitä, mutta itse olen myös menneisyydessä parisuhteissa kokenut ymmärtämättömyyttä miesten toimesta, miksi haluan seksiä usein ja paljon. Siksi normisuhteet ei ole mun juttu ja olen tässä työssä.