Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johanna Tontun ja Lassen keskustelut seksityöstä ja siihen liittyvästä  (Luettu 2077 kertaa)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Juttelin tänään erään siviilitutun kanssa puhelimessa, tietää ammatistani ja muutenkin minusta paljon, ollaan paljon tekemisissä jne (kyseessä ei ole puolisoni). Sanotaan vaikka Lasse*. Huvitti jälleen kerran hänen ja meidän näkemyserot tästä alasta, ammatista ja aiheeesta. Joten päätin että alan jakamaan kokemuksiani keskusteluistani hänen kanssaan, koska a) ne on usein niin huvittavia ja b) ehkä tästä on apua/hyötyä jollekkin.

Kerroin Lasselle tänään että mulla on treffit parin kollegan kanssa päivänä X. Lasse ihmetteli että miksi ihmeessä. Kerroin että vertaistuen ja verkostoitumisen takia.

Noh, sitten Lasse ihmetteli että miksi noiden takia täytyy tavata kasvotusten. Kerroin että se tavallaan kuuluu asiaan, kiva tietää kenen kanssa viestittelee jne ja kiva tavata muita seksityöntekijöitä, esim. siksikin että tämä duuni on välillä tavallaan vähän yksinäistä.

Noh, Lasse sitten totesi: ''No nehän on sun kilpailijoita'' 😂😂 siis ei perse Lasse oikeesti...

No, rupesin sitten selostamaan Lasselle kuinka tämän työn ja aihealueen aiheuttama stigma, ennakkoluulot ja kaikki negatiivisuus mitä tämä tuo tullessaan, tuo myös vahvuutta ja yhteenkuuluvuutta yhteisöön. Lasse: ''Ei ole yhtään sun tapaistasi puhua yhteisön vahvuudesta! Kuka olet ja mitä olet tehnyt Johannalle??**'' No, minä sitten huvittuneena kysyin että mistä minä yleensä sitten puhun. Lasse: ''Itsestäsi.'' Vai niin 😂😂

Kerroin Lasselle että (seksin) ostajalle on tarjolla kaikenlaista palveluntarjoajaa; kaikissa sukupuolissa, kaikessa ikähaarukassa, kaiken pituisia, painoisia, kaikissa mahdollisissa hiustyyleissä, lävistyksillä ja ilman, tatuoinneilla ja ilman, karvoilla ja ilman. Jokaiselle jotain. Ja että muita palveluntarjoajia ei kuuluisi ajatella kilpailijoina esimeriksi juuri tämän takia. Vähän niinkuin kaupassa on Banaaneja, Appelsiineja, Mansikoita, Omenoita... Ei ne ole toistensa kilpailijoita, jokaiselle jotain.

Tai, eivät AA-ryhmän (tai NA-ryhmän) jäsenet ole toistensa kilpailijoita, vaan samassa tilanteessa ja saman tuen tarpeessa kaikki.
*Lassen nimi muutettu hänen yksityisyytensä suojaksi
**Johanna ei ole mun oikea nimi, mutta käytän sitä korvaamaan oikean nimeni tässä ja tulevissa kirjoituksissa joissa jaan minun ja Lassen keskusteluita ammatistani ja siihen liittyvistä jutuista. Kiitos ja kumarrus 🙏

PS: Lasselta on lupa jakamaani sisältöön
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5347
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Edes muutettu salanimeni ei ole Lasse mutta kuvitteellisena dialogin toisena osapuolena olisin kyseenalaistanut Johannalle vertaistuen merkityksen kollegiaalisissa tapaamisissa ja pääsyy näihin on päästä lezboilemaan kuuman misun kanssa. Käsittääkseni "vertaistuki-tapaamisten" keskeiseen sisältöön kuuluu keskustelu aihepiiristä "pitäisikö meidän alkaa myymään kimppapimppaa seksisaitin kiimaisille setämiehille?" Ja vaikka vastaus olisi kielteinen, ikäänkuin varalta on syytä tutustella toiseen myös intiimisti. Ja tällaisia tutusteluharjoituksia on syytä tehdä useammankin kerran koska eihän sitä ikinä tiedä milloin tietotaitoa joutuu/pääsee hyödyntämään kaupallisissa tarkoituksissa. Tai sitten rakkaudesta lajiin -syyn innottamana.

Ja ennenkuin kukaan alkaa inttää vastaan niin olenhan minä ainakin suurelta osin oikeassa? Kyseistä fantasiaani ei sovi romuttaa.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Lassea ei pidä tässä syyttää lassellakin on vaan putkiaivot kuten meillä kaikilla muillakin uros puolisilla homo sapiens sapienseilla. Ja sitäpaitsi el bimbo on vain mies

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Lassea ei pidä tässä syyttää lassellakin on vaan putkiaivot kuten meillä kaikilla muillakin uros puolisilla homo sapiens sapienseilla. Ja sitäpaitsi el bimbo on vain mies


Lasse usein kehuu olevansa fiksu, ja sitten kun kysyn jotain ja hän vastaa ''En tiedä'', on hänen perustelunsa ettei mun kysymykset oo sellasia että niihin vastausten tietämistä vois mitata fiksuudessa ;D
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)