Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Beautybrunette / Jenna 28v
Vieras1503:
Varustaudun seuraamaan tätä keskustelua avaamalla napostelu porkkana pussukan
Veka:
^Älä suotta, ei näistä kannata täällä alkaa debattia käymään ;D
Tee mieluummin niin kuin minä - porkkanapussukan sijaan avasin toisen ilmoituksen, ja vietin mukavan illan mukavan ja ystävällisen tytön kanssa :inlove:.
Siitä kaikki lienevät samaa mieltä, että asiakkaan tylyttäminen ei kuulu mihinkään palveluammattiin eikä ole ammattimaista millään alalla. Kaikkein vähiten GFE-palveluita tarjoavalle.
Stands:
^
Mutta miten on aloitko itse kertomaan tytölle mikä hinnan pitäisi olla?
Vieras1503:
Söin nyt yhden porkkana palasen
Veka:
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Syyskuu 29, 2023, 15:39:25 ---^
Mutta miten on aloitko itse kertomaan tytölle mikä hinnan pitäisi olla?
--- Lainaus päättyy ---
En. Sain tosiaan vain 30min hinnan ja kysyin 60min hintaa. Siihen vastattiin "Osaat varmaan matematiikkaa", johon vastasin, että osaan, mutta kysyn sitä, koska 60min hinta ei läheskään aina ole ihan sama kuin 3x30min hinta enkä voi sitä tietää kysymättä. Ja siihen sitten tuo "mene vittuun siitä, nolo olet". Kerroin siis miksi kysyin hintaa, en sitä, mitä sen pitäisi olla.
Mutta kuten sanottu, ei näitä kannata täällä enempää puida. Tämän harrastuksen jos minkä on tarkoitus olla hauskanpitoa ja tuottaa hyvää mieltä. Iloa ja valoa elämään, kuten ex-pm totesi. Tylyttäjät kannattaa heti unohtaa ja mennä toiseen paikkaan, jossa palvelu on ystävällistä. Mutta eihän tylyys toki kuulu millään alalla hyviin tapoihin, nykyisin ei edes autokatsastuksessa tai verovirastossa. Ammattilainen ei vastaa tylysti edes ns. "tyhmiin kysymyksiin".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta