Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Beautybrunette / Jenna 28v

<< < (4/6) > >>

sinki:
Hitsi, on kyllä harmi että keskustelut Jennasta menee tämmöisiksi, kun kuvista päätellen oven takana olis kuitenkin mitä kuumin tissimiehen päiväuni! Oisko myönteistä rapsaa kellään Jennan tavanneella tähän jakaa, jotta uskaltaisi itsekin kokeilla, mieli on monesti tehnyt…
T. Sinki

Mustelmann:
Epäselväksi jää nyt, että saako niitä hintoja tiedustella lainkaan, vai pitääkö asiakkaan luottaa omaan laskutaitoonsa. Kuten todettua, tunnin hintaa ei voi suoraan päätellä puolen tunnin hinnasta. Jos minulle ei kerrottaisi hintoja suoraan, en menisi myöskään paikan päälle niitä arvuuttelemaan.

Tarno96:
Joo melkoset kierrokset kyseisellä henkilöllä nousee hetkessä. Kysyin asiallisesti tapaamista ja töykeästi vastattiin. No vastasin vaadittavat asiat ja takaisin vastattiin negatiivisesti niin päätin lopettaa homman siihen.

Jakejaku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Syyskuu 30, 2023, 12:05:21 ---Epäselväksi jää nyt, että saako niitä hintoja tiedustella lainkaan, vai pitääkö asiakkaan luottaa omaan laskutaitoonsa. Kuten todettua, tunnin hintaa ei voi suoraan päätellä puolen tunnin hinnasta. Jos minulle ei kerrottaisi hintoja suoraan, en menisi myöskään paikan päälle niitä arvuuttelemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Perushinnasto mihin törmään on 30 min 150 ja tunti 250 tai jopa 300, jep ei voi päätellä tunnin hintaa mitenkään sen perusteella mitä neitokaisen 30 minuuttia on. Mutta eikö tytöt voisi vaan laittaa koko hinnaston samantien  ::)

Tässä jää nyt edelleen mysteeriksi miten tilanne oikeasti meni, mielenkiinnolla seuraan aihetta ja odotan positiivista rapsaa joltain käyneeltä.

Gentleman Tampere:
Onhan tässä sellainenkin mahdollisuus, että tyttö itse tietää ettei häntä kukaan kokonaista tuntia jaksa katsella, joten hinnastoa ei tarvitse julkaista siltä osin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta