Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Beautybrunette / Jenna 28v

(1/6) > >>

Veka:
Otsikon nimimerkin ilmoitus naapurissa otsikolla Jenna 28v ja peppuseksiä kamppi.

Kysyin lyhyellä asiallisella viestillä hintaa. Hän lähetti 30min hinnan. Kysyin, mikä olisi 60min hinta. Vastaukseksi tuli: "Osaat varmaan matikkaa, mene siitä vittuun, nolo olet". Ja sitten heti blokkaus päälle.

Taitaa olla sama tapaus kuin tämä: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,8757.msg300765.html#msg300765
Tuossa ketjussa näemmä pelkästään identtisiä kokemuksia jo viime talvena.

Ihmetyttää kyllä potentiaalisten asiakkaiden tylyttäminen. Yleensä sillä tavalla ei missään bisneksessä menesty, tuskin tässäkään.

Vieras1503:
Aikamoinen angry wife experience ja vielä ilmaiseksi

Suorasuu:
Mut hei, sähän sait vaikka mitä, eikä maksanut kuin viestien vaivan!

Yleensähän homma menee niin, että edes asiallisesti mitään ei saa kysellä vaan pitää suoraan ilmoittaa koska tulee ja kauanko viipyy jos aikoo vastauksen saada, pulinat pois.

jennahelsinki:
Hei, kyllä pikkasen alkoi naurattaa tämän viestiketjun aloittajan teksti. Jospa olisit nyt vaan rehellinen ja kertoisit kuinka se asia meni  :sheep: sinähän itse aloit minulle kertomaan mitkä hintani pitäisi olla,josta sitten topakasti vastasin takaisin ja estin,sillä kukaan ei tule minulle kertomaan paljonko palveluideni pitäisi maksaa  :behind: :blowjob: :stiletto: :headbang: kiitos hei,terkuin jenna  :inlove:

jennahelsinki:
Ja ps.vantaalla en ole ollut :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta