Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Vatkauksella kova hinta
Pioneeri:
Saa toki tunninkin aikoja ja hyviäkin hierontoja 130 euroon, mutta usein suomenkielinen PT on hieman liian vanha tai ei niin nätti. En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.
naut1skelija:
Kyllähän phubista löytyy jos jonkinmoisia ihania sensuelleja kiusaus videoita jossa esim penikselle reisille jne annetaan kokonaisvaltainen kiusoittelu ja sessi päätty jumalattomaan purkaukseen... tämmöisestä voisin ihan hyvillä mielin maksaa ihan normi hupakkohinnan. Mut usein riskinä on että se hieroja vetelee ihan miten sattuu tai se on just sitä että vähän hivellään sieltä ja täältä ja sitte runkataan 5minsaa mälli pihalle. Oon käyny joskus noissa jotka tarjoo seksuaalista tantrahierontaa jossa hierovat vartalollaan alasti jne, mut eipä niissäkään oikeen oo ollut sen tyylinen se setti kun oikeesti haluis ja tulee usein kalliiksi... joo kyllähän se hyvältä tuntuu se tantraaminenkin koko kropan osalta, mut usein saa jonkun alaselkä jumin kaupanpäällisiks.
Yhen sellaisen setin kävin mikä oli 120min oikein nätti nuori tsekki tms. ja alastomana veteli koko kaks tuntia ja maksoin ekstraa siitä että kiusoitellaan ns koko rahanedestä penistä että ns vahvempi orgasmi sen sijaan että vedettäis kahteen kertaan nalli sesssion aikana... noo ei siinä ihan hyvin typy hoiteli hierontaa ja loppukliimaksitkin, mutta olisin kyllä toivonut että 120minuutin aikana kullia kiusataan passiivisesti reidellä tai välillä valellaan kädellä tai muuten kiusoitellaan ns melkein riittävästi ja sit loppua kohden intervalli on pikemminkin se että olllaan enempi kyrvässä kii ku muualla, mutta kuitenkin kiusataan myös muualta ja sitten lopulta on jumalaton valaminen kunnes lopulta koko kalevala käyty läpi ja vesuvius purkautuu...
Vaan eipä ollut lähelläkään moista. Parhaiten tätä vastaavaa sessiota olen saanut tavallisten gfe hupakoiden kanssa jotka tykkää lutkuttaa tai hieroo penistä tai tekee runkkauksesta taidetta. Tai sitten astetta kinkympi tarjoaja tai sessio jossa sitten just jotain straponin kanssa rassataan hitaasti ja kiimaisesti oikeen kunnolla. Siinä kyllä saa koko rahan edestä jos osaa pitää kyrvän hereillä mut sopivan rauhassa ettei nalli napsahda etuajassa :weightlifting:
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Syyskuu 25, 2023, 22:21:20 ---En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.
--- Lainaus päättyy ---
No perkele. Mä olen kans näin umpipervo että huoran pitää olla kiihottava. Hyi sentään mikä bigotti mä olen :whipping:
Vieras1503:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 26, 2023, 08:53:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Syyskuu 25, 2023, 22:21:20 ---En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.
--- Lainaus päättyy ---
No perkele. Mä olen kans näin umpipervo että huoran pitää olla kiihottava. Hyi sentään mikä bigotti mä olen :whipping:
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen kans sen verran tymä et huoraoletetun pitää olla kii hottava muuten vatkaus ja muu siihen liittyvä toiminta/toiminne on hukkaan heitettyä aikaa
Ilotikku:
No niin, taas tuli säästettyä 150 euroa! :wanker:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta