Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Vatkauksella kova hinta

<< < (4/7) > >>

big show:

--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Syyskuu 26, 2023, 20:52:37 ---Näyttäs naapurista löytyvän suomityttö Hyvinkäältä, joka tarjoaa käsihommat/suikkarin 40€ ja pano 60€.

Hieronnasta en tiedä, mut munanvatkaus ei oo hinnalla pilattu  :)

--- Lainaus päättyy ---

Millä nimellä? Voit heittää yvnakin.

Leea:

--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Syyskuu 26, 2023, 20:19:59 ---
Suomessa ei ole kulttuuria intiimihierontaan ja siten liikkeitä ei ole missä nuoretkin voisivat oppia alan saloihin. Keski-Euroopassa ja muualla maailmassa tilanne toinen.

--- Lainaus päättyy ---

Tästa olen tasan  samaa mieltä. Ja se on sääli, sillä siitä johtuu myös se, että eroottista hierontaa ei arvosteta ja siihen lähtökohtaisesti suhtaudutaan epäilyksellä. Sitä pidetään lääppimisenä, vatkauksena ja vemputuksena jonka tarkoitus on vaan nyhtää asuakkaalta helppoa rahaa. Tämä ajatus on paitsi asiakkailla, valitettavasti myös osalla palveluntarjoajista, olen aivan liian monta tarinaa kuullut huonoista kokemuksista. Tätä taustaa vasten ymmärrän, että haetaan sitä halvinta hintaa.

Eroottinen hieronta kunnolla tehtynä on kaikkea muuta kuin lääppimistä ja huolimatonta vemputusta. Siinä on seurattava asiakkaan reaktioita ja pystyttävä vaihtamaan tyyliä sen mukaan miten asiakas reagoi kosketukseen. Tunnelman on oltava rauhallinen ja turvallinen niin, että asiakas voi keskittyä itseensä ilman pelkoa siitä 'mitä tuo tekee seuraavaksi'.
Valitettavasti tätä ei missään opeteta.

Sowhat:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 26, 2023, 08:53:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Syyskuu 25, 2023, 22:21:20 ---En ole kovin nirso mutta olisi mukava jos PT olisi myös kiihottava.

--- Lainaus päättyy ---

No perkele. Mä olen kans näin umpipervo että huoran pitää olla kiihottava. Hyi sentään mikä bigotti mä olen  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Makuasia, sanoi Musti kun muniaan nuoli. Toiset voi kiihottua myös Siiri Angerkoski lookista

Hania:
Eroottinen hieronta kunnolla tehtynä on kaikkea muuta kuin lääppimistä ja huolimatonta vemputusta. Siinä on seurattava asiakkaan reaktioita ja pystyttävä vaihtamaan tyyliä sen mukaan miten asiakas reagoi kosketukseen. Tunnelman on oltava rauhallinen ja turvallinen niin, että asiakas voi keskittyä itseensä ilman pelkoa siitä 'mitä tuo tekee seuraavaksi'.
Valitettavasti tätä ei missään opeteta.
[/quote]

Juuri noin, kuten Leea tuossa kuvaa.
Kunnollinen eroottinen hieronta on myös kestoltaan vähintään tunnin ja mielummin vielä pidempi setti. Itse suosin 1,5h aikaa. Valitettavasti ainakin pk-seudulla on erittäin vähän palveluntarjoajia, joilta löytyy osaamista tähän. Liian monta pettymystä tullut vastaan. Jotta pettymyksiä saisi karsittua, niin pyrin jo tapaamista sovittaessa varmistamaan tietyt vaatimukset. Ihan perusasiana paikassa pitää tietenkin olla kunnon suihkumahdollisuus. Tila on siisti ja taustalla soi rentouttava musiikki. Hieroja mielellään alasti (pikkarit ok, jos setti on muutoin hyvä sekä hinta kohdallaan) sekä mahdollisuus koskettää myös hierojaa. Kosketuksella tarkoitan tilanteeseen sopivaa hellää kosketusta esim. rintojen hyväily loppuhuipennuksen aikaan. Ja sitten on tietenkin se hinta. On tässä tosiaan tullut aika monta tapausta vastaan, jossa hierojaa ei saa ollenkaan koskea, vaatteet pysyy päällä ja silti pyydetään 150-250 tunnista. Joo ei kiitos, vaikka ois kuin nätti ja nuori kuvissa. Lopuksi vielä, että jos hieroja ehdottaa puolen tunnin aikoja, niin melkein voi jo todeta, että hän ei tiedä mitään eroottisesta hieronnasta.

jarijari:
Kysynnän ja tarjonnan laki.
Kun kukaan ei mene ja kaikki nauraa hintapyynneille,  varmasti alkaa tukka taipuun kuvittelijoilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta