Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yksinäinen nainen hädässä  (Luettu 9319 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1209
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #20 : Marraskuu 06, 2023, 18:43:18 »
Tää bisnes ei oo mikään saatanan s-market, missä sinä annat minulle palautetta heikoista asiakaspalvelutaidoista.

Tässä bisneksessä asiakaspalvelutaidoilla on aivan poikkeuksellisen suuri merkitys. Tämän sivuston tarkoitus on keskustella alasta ja vaihtaa kokemuksia puolin ja toisin. Jos on valinnut tehdä seksityötä, on vähän niin kuin pakko kestää arvostelua. Kuten edellä todettiin, joskus voi tulla huonoakin palautetta.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1455
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #21 : Marraskuu 06, 2023, 19:34:04 »
Palautteen voi antaa kasvokkain, tai vaikka tekstiviestillä, mutta tietoa palveluntarjoajasta muille turskille annetaan täällä. Huijarit ja huono palvelu saadaan näin hienosti tiedotettua kaikille. Usein palveluntarjoajan oma esiintyminen täällä kertoo kaiken tästä myös kaiken, hyvää tai huonoa.

Poissa ToHa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #22 : Marraskuu 06, 2023, 19:38:04 »
Sellaista settiä sitten sieltä.

Onneksi täällä pääsee myös pt itse kertomaan oman versionsa miten asiat ovat/meni.

Tällä kertaa ulosanti vahvisti palautteen antajan kertomuksen.

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #23 : Marraskuu 06, 2023, 20:14:17 »
Palautteen voi antaa kasvokkain, tai vaikka tekstiviestillä, mutta tietoa palveluntarjoajasta muille turskille annetaan täällä. Huijarit ja huono palvelu saadaan näin hienosti tiedotettua kaikille. Usein palveluntarjoajan oma esiintyminen täällä kertoo kaiken tästä myös kaiken, hyvää tai huonoa.

Vastaavasti joku palveluntarjoaja saattaa tehdä täällä taustatyötä uudesta asiakkaasta tämän kirjoitusten perusteella, jos nick sattuu olemaan tiedossa/pääteltävissä.
Minulle on ainakin yksi PT kertonut tsekanneensa kirjotuksiani ennen ensimmäistä tapaamista. :)

Poissa Mr hockey

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #24 : Marraskuu 07, 2023, 23:55:00 »
Tämä keskustelu on mennyt oikein hauskaksi näköjään. Täällä arvioidaan tytöt ja annetaan rehellinen palaute eskimoveljille. Kaikkia teitä palveluntarjoajia saa ja kuuluukin arvostella että asiakkaat tietää mistä ovat maksamassa.Tämä ei ole mikään ilmainen harrastus joten palautteen antaminen on enemmän kuin suotavaa. Se ei ole mun vika että sun asiakaspalvelu oli niin heikkoa, se on täysin sun oma vikasi. Joskus kannattaa siihen peiliin vilkaista.

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #25 : Marraskuu 08, 2023, 16:36:27 »
Tämä keskustelu on mennyt oikein hauskaksi näköjään. Täällä arvioidaan tytöt ja annetaan rehellinen palaute eskimoveljille. Kaikkia teitä palveluntarjoajia saa ja kuuluukin arvostella että asiakkaat tietää mistä ovat maksamassa.Tämä ei ole mikään ilmainen harrastus joten palautteen antaminen on enemmän kuin suotavaa. Se ei ole mun vika että sun asiakaspalvelu oli niin heikkoa, se on täysin sun oma vikasi. Joskus kannattaa siihen peiliin vilkaista.

Hyvä kommentti. Juurikin näin. Vähä niinkuin TM talvirengastesti. Mut tää on kai sitten SS panotesti(t).  :inlove:

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #26 : Marraskuu 08, 2023, 20:49:37 »
Minä olen käynyt kyseisen neidon luona useasti viimeisen vuoden aikana,ehkä n.15-20krt.Viimeaikoina ei ole jostain syystä yhteyttä saanut,ehkä etsii nuorempia asiakkaita.Jotkut täällä kertoo varmaan kokemuksensa 1-2 kerran kokemuksella ja se huono palaute ehkä johtuukin siitä.Tämä neito hiukan ujo ja alkuun on levoton mutta ajan myötä jännitys,ym jää pois ja homma toimii.Aikaisemmassa ketjussa häntä myös mollattiin,ilmeisesti kellään ei silloinkaan ollut kokemusta useammilta tapaamisilta.Menisin varmaan jatkossakin mutta yli viis kymppinen vanha äijä ei taida enään sopia hänen kriteereihin.Kroppa timmi ja kauniskin,kämppä myös todella siisti.En tiedä sitten jos palveluasenne on muuttunut viimeaikoina niin kuin kommenteista saa käsityksen mutta itsellä ei pahaa sanottavaa.

Poissa Huoh11

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #27 : Marraskuu 08, 2023, 21:30:19 »
Voisin kertoa oman kokemukseni kyseisestä naisesta. Näpsäkän näköinen ja kroppa kunnossa. Siihen pitkälti jääkin ne hyvät, tytöllä oli hirveät vainoharhat päällä tiedä sitten miksi, tapaamisen aikana ainakin 10kertaa mainitsi kuinka hänen yksityisyys on tärkeää, perusasioita nämä tälläiset. Hyvin alkanut tapaaminen meni hetki hetkeltä latteamaksi kun tätä samaa piti hokea lähes koko tapaaminen, meni omat fiilikset. Edes vesilasia ei saanut hakea jotta kukaan naapuri ei näe ikkunasta. Tämä nainen sopii lyhyeen panoon kyllä ihan ok mutta asiakaspalvelussa ja kommunikoinnissa petrattavaa. Tämä myös hieman jo näkyy näissä hänen viime vastauksissakin.


Tää bisnes ei oo mikään saatanan s-market, missä sinä annat minulle palautetta heikoista asiakaspalvelutaidoista.


Siellä on hyvin vihainen täti  ;D ehkä kannattaisi miettiä ammatin vaihtoa jos noin pahaa tekee.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #28 : Marraskuu 08, 2023, 21:41:20 »
Minä olen käynyt kyseisen neidon luona useasti viimeisen vuoden aikana,ehkä n.15-20krt.Viimeaikoina ei ole jostain syystä yhteyttä saanut,ehkä etsii nuorempia asiakkaita.Jotkut täällä kertoo varmaan kokemuksensa 1-2 kerran kokemuksella ja se huono palaute ehkä johtuukin siitä.Tämä neito hiukan ujo ja alkuun on levoton mutta ajan myötä jännitys,ym jää pois ja homma toimii.Aikaisemmassa ketjussa häntä myös mollattiin,ilmeisesti kellään ei silloinkaan ollut kokemusta useammilta tapaamisilta.Menisin varmaan jatkossakin mutta yli viis kymppinen vanha äijä ei taida enään sopia hänen kriteereihin.Kroppa timmi ja kauniskin,kämppä myös todella siisti.En tiedä sitten jos palveluasenne on muuttunut viimeaikoina niin kuin kommenteista saa käsityksen mutta itsellä ei pahaa sanottavaa.

Jos ensimmäinen tapaaminen on ollut jo paska, niin vaikka seuraava käynti olisi parempi tulos on edelleen korkeintaan 50% käynneistä onnistuneita. Menen ennemmin suoraan niille joilla tapaaminen on jo ensimmäisellä kerralla 100% onnistunut.  :sheep:

Poissa Karppa 69

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yksinäinen nainen hädässä
« Vastaus #29 : Marraskuu 09, 2023, 09:13:39 »
Oli pakko kanssa yhtyä keskusteluun kun tunnistin että kyseessä tuttu neito.Viime vuodesta viime kesään tapailin säännöllisesti 2-3 kertaa kuukaudessa kunnes jotain ilmeisesti tapahtui ja ilmoitti lopettavansa toiminnan.Tosiaan yhdyn aiempaan jossa kerrottiin hänen olevan alkuun hieman levoton mutta sitten kun tutustuu paremmin hän on oikein mukava ja hommassa mukana.Myöskin ulkonäkö ainakin omaan silmään ok ja veloituspuolikin kohtuullinen.Pari kertaa olen yrittänyt tavoitella mutta niinkuin aiemmin mainittiin etsii ilmeisesti alle 40v seuraa niin kuin ilmoituksissaan kesällä mainitsi.