Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 22404 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #160 : Elokuu 29, 2021, 23:36:35 »
Siviiliseksissä, vaikkapa Tinder-treffeiltä sänkyyn päädyttäessä, asiat tapahtuvat - onneksi - aika spontaanisti. Suudelmasta kaikki alkaa ja se tulee kyllä ihan itsekseen, jos molemmista siltä tuntuu. Ei tarvitse täytellä kaavakkeita eikä kelata että luitko nyt sen mun ilmoitukseni sanasta sanaan ja näitkö, etten ota kumitta suihin jne. Juuri tuo spontaanius erottaa hyvän siviiliseksin maksuseksistä.

Tässä kohdassa alkaa lipsuminen ja maksullisen ja maksuttoman seksin välinen ero hämärtyy. Tinder treffeillä molemmat haluavat seksiä omien tarpeiden tyydyttämistä varten. Maksullisessa hupakko palvelee asiakkaan tarpeita pääsääntöisesti. Maksullinen seksi pyörii tiettyjen ehtojen mukaan ja jos se vie fiiliksen, niin kannattaa pysyä niissä tinder-yllätyksissä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #161 : Elokuu 30, 2021, 09:02:24 »
Tuon vihdan, sellaisen lehdettömän ja läiskin teidän perseet vereslihalle :whipping: :whipping:

Lakatkaa kiusaamasta Jennyä ja persraiskatkaa toisianne tai vaikka sitä Lappeen norppaa.

Ei sedät kiusaa. Sedät kysyy kun ei ymmärrä
Mä ihan ajattelin aikuisten oikeasti että kirjoitan tuohon tekstiini kaksi kohtaa a)kysyn tämän ilman sarvia ja hampaita
b)herkimmille tiedoksi että pyydän tässä ihan vaan perusteluita (tämä siis roasted historian takia. tyhmänä luulin että kunhan ei roastaa niin ei kait tässä ongelmaa ole)

Noh, myöhästä se enään on kun herkimmät alkoi jo oireilemaan.
Kävin nyt selvinpäin lukemassa nuo kirjoitukseni. En löydä omasta, enkä billheilin kirjoituksista kiusaamista. Molemmilta löytyy yksi roasted kohta joka nauratti tänäänkin.
Jos joku löytää kiusaamista niin lainauksella privalla saa laittaa mulle. Kysyn sitten naapurilta, se on tähän varmaan neutraali. Silmälasien ansiosta näkee rivien välitkin.

Tässä kohdassa alkaa lipsuminen ja maksullisen ja maksuttoman seksin välinen ero hämärtyy.
Jos käyttää pelkästään maksullisia ja sitten saakin hyvän paistin ilmaiseksi, niin voi kans tulla sellaisia hmmmmmm kohtia  :laught:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2021, 09:11:39 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #162 : Elokuu 30, 2021, 13:08:14 »
^Noo, kuten minun sigu kuten sinunkin sigu toteaa, vastuu on lukijalla. Tuota minun hampaat irvessä kommenttiakin ilmeisesti voi tulkita monilla eri tavoilla.

Eilinen krapulapäivä, ehkä väsyneenä ylitulkitsin tunnelmaa. En ole jaksanut lukea keskustelua vielä ajatuksella uudestaan.


☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #163 : Elokuu 30, 2021, 13:13:42 »
On siinä muuten suuri ero tulkinnalla jos toinen kärsii krapulaa ja toinen skrivaa hilpeässä humalassa
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #164 : Elokuu 30, 2021, 13:14:29 »
En ole jaksanut lukea keskustelua vielä ajatuksella uudestaan.

Ei ehkä kannata vaivautua.

P.s. hyi helvetti mitä flashbackkejä tuli tuosta sinun allekirjoituksesta. Älä ikinä kirjoita naiselle kuin lyhyitä lauseita viestillä. Mielummin virkkeitä tai yksittäisiä sanoja. Niitä sitten tulkitaan miten halutaan ja kauan

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #165 : Elokuu 30, 2021, 13:24:58 »
^Noniin, lyhennän siis siguni yhteen lauseeseen joka paremmin kuvaa mitä tarkoitan
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #166 : Elokuu 30, 2021, 13:58:47 »
^Noniin, lyhennän siis siguni yhteen lauseeseen joka paremmin kuvaa mitä tarkoitan

Täydellistä

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1338
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #167 : Elokuu 31, 2021, 10:09:29 »
Siviiliseksissä, vaikkapa Tinder-treffeiltä sänkyyn päädyttäessä, asiat tapahtuvat - onneksi - aika spontaanisti. Suudelmasta kaikki alkaa ja se tulee kyllä ihan itsekseen, jos molemmista siltä tuntuu. Ei tarvitse täytellä kaavakkeita eikä kelata että luitko nyt sen mun ilmoitukseni sanasta sanaan ja näitkö, etten ota kumitta suihin jne. Juuri tuo spontaanius erottaa hyvän siviiliseksin maksuseksistä.

Tässä kohdassa alkaa lipsuminen ja maksullisen ja maksuttoman seksin välinen ero hämärtyy. Tinder treffeillä molemmat haluavat seksiä omien tarpeiden tyydyttämistä varten. Maksullisessa hupakko palvelee asiakkaan tarpeita pääsääntöisesti. Maksullinen seksi pyörii tiettyjen ehtojen mukaan ja jos se vie fiiliksen, niin kannattaa pysyä niissä tinder-yllätyksissä.

Se on juurikin näin kuten tuossa yllä on kerrottu.

Maksuttomassa seksissä on vielä mausteena miesten geeneissä oleva metsästäjän vaisto.
Kun vonkaaminen johtaa odotettuun lopputulokseen, nautinto on täydellinen.

Maksullisessa seksissä voi sekä nopeasti käydä purkamassa paineensa tai hankkia seuraa pitemmän kaavan kautta tapahtuvaan nautintoon omien halujensa mukaan.

Tässä asiassa on ihan sama onko palveluntarjoaja amatööri vai ammattihupsu kunhan tunnelma on täydellinen.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #168 : Elokuu 31, 2021, 11:11:33 »
^ Noo, sekin on varmaan ammattilaiselta ostettavissa oleva palvelu, että ensin hän estelee ja vasta riittävän vonkaamisen jälkeen suostuu....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #169 : Elokuu 31, 2021, 11:19:37 »
Siviiliseksissä, vaikkapa Tinder-treffeiltä sänkyyn päädyttäessä, asiat tapahtuvat - onneksi - aika spontaanisti. Suudelmasta kaikki alkaa ja se tulee kyllä ihan itsekseen, jos molemmista siltä tuntuu. Ei tarvitse täytellä kaavakkeita eikä kelata että luitko nyt sen mun ilmoitukseni sanasta sanaan ja näitkö, etten ota kumitta suihin jne. Juuri tuo spontaanius erottaa hyvän siviiliseksin maksuseksistä.

Tässä kohdassa alkaa lipsuminen ja maksullisen ja maksuttoman seksin välinen ero hämärtyy. Tinder treffeillä molemmat haluavat seksiä omien tarpeiden tyydyttämistä varten. Maksullisessa hupakko palvelee asiakkaan tarpeita pääsääntöisesti. Maksullinen seksi pyörii tiettyjen ehtojen mukaan ja jos se vie fiiliksen, niin kannattaa pysyä niissä tinder-yllätyksissä.

Se on juurikin näin kuten tuossa yllä on kerrottu.

Maksuttomassa seksissä on vielä mausteena miesten geeneissä oleva metsästäjän vaisto.
Kun vonkaaminen johtaa odotettuun lopputulokseen, nautinto on täydellinen.

Maksullisessa seksissä voi sekä nopeasti käydä purkamassa paineensa tai hankkia seuraa pitemmän kaavan kautta tapahtuvaan nautintoon omien halujensa mukaan.

Tässä asiassa on ihan sama onko palveluntarjoaja amatööri vai ammattihupsu kunhan tunnelma on täydellinen.

Ei kyllä tuo vonkaaminen/saalistaminen kuuluu myös amatöörien tapaamiseen.

Siinä on juuri se amatöörin ja ammattilaisen ero, ammattilainen antaa kaikille jotka siitä maksaa ja amatööri vain harvoille ja valituille.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #170 : Syyskuu 05, 2021, 20:21:04 »
Noo, sen verran poikien kanssa eri mieltä, palveluja ostatte, ette vuokraa kroppaa tahi osta persettä.

Samaa mieltä sinun kanssa ja samoin eri mieltä sitä edeltävien kanssa. Kyse on tosiaan palvelun (tai näkökulmasta riippuen työsuoritteen) ostamisesta. Ei ihmistä tai ihmisen kehoa voi ostaa tai vuokrata (sehän se vasta ihmiskauppaa olisi). Olen myös melko varma, että kukaan saitilla olevista palveluntarjoajista ei vuokraa tai myy kroppaansa eikä itseään vaan myy nimenomaan palvelua.

Toki juuri tämä kysymys on mitä suurimmassa määrin ideologinen ja siksi varmaankin mielipiteitä jakava.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2021, 20:23:08 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #171 : Syyskuu 05, 2021, 20:51:55 »
^ Noo, sekin on varmaan ammattilaiselta ostettavissa oleva palvelu, että ensin hän estelee ja vasta riittävän vonkaamisen jälkeen suostuu....

Mä voin kyllä tarvittaessa esittää myös vaikeesti tavoiteltavaa!!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #172 : Syyskuu 08, 2021, 11:07:43 »
En jaksa lukea koko ketjua alusta, joten jos joku on jo kirjoittanut nämä samat asiat niin minä sitten vahvistan ne tässä:

Vaikka kokemukset amatöörien kanssa onkin aina olleet erinomaisia, niin nyt on alkanut ihan viime aikoina pistämään silmään amatöörit, joiden käytös alkaa vastaamaan naisten käytöstä tinderissä: eli
-aletaan laittamaan ikä-ja ulkonäkökriteerejä
-viesteihin ei vastata, tai se vastaus tulee viiveellä
-ei suostuta joustamaan asiakkaan aikatoiveisiin mitenkään
-jos ei heti vastaa palveluntarjoajalle niin keskustelu on sillä ohi
-jos suututat tarjoajan niin se alkaa puhumaan sinusta pahaa (tulee heti mieleen eräs isa)
-hintavaatimukset ovat naurettavia, tai sitten kuvitellaan että saadaan rahaa vaikkei edes tartte harrastaa seksiä

Veikkaisin että kyseessä on nyt trendiseikkailijat, jotka on nähneet viimeaikaisista suomalaisista hupakoista dokumentteja, ja ajatelleet että jumpa, minäpäs rupean pitämään kivaa ja tienaamaan siinä samalla. Ukoilta rahat pois!
Ilmeisesti takana vielä joku illuusio siitä että on itse jonkinlainen mehiläiskuningatar, eli haetaan jonkinlaista voimaantumisen tunnetta samalla.

Todellisuudessa pätee kuitenkin välittömästi kysynnän ja tarjonnan lait: tänä päivänä seksiä myyviä naisia on niin paljon, että voin valita ne ihan sen mukaan minkälainen sattuu silläkin hetkellä hotsittamaan, eikä mulla siksi ole mitään syytä sietää minkäänlaista perseilyä tai kiskurihintoja. Yksikin negatiivinen kokemus tai poikkisana joltain tytöltä, niin se pääsee estolistalleni loppuiäkseen. Ei tarvi pelätä että nirsoilisin itseäni ulos pelistä, sillä uusia tulee sellaisella tahdilla tänne, etten millään ehtisi panemaan kaikkia vaikka tekisin pyhän valan etten koskaan loppuelämäni aikana enää panisi kahdesti samaa naista.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #173 : Toukokuu 31, 2023, 21:24:53 »
Amatöörin ja ammattilaisen ero selkis mulle jokin aika sitten varsin ikävällä tavalla. Suorastaan v*tuttaa, etten perääntynyt tilanteesta missään vaiheessa vaikka mahdollisuus siihen luonnollisesti oli.

Kaikki alkoi siitä, kun sovittu tapaaminen peruuntui entuudestaan tutun pt:n sairastuttua. Tiesin mitä herkkua olisi ollut luvassa, joten panetus oli kova. Pari tuntia siinä ihmettelin ja mietin, että runkkaushommiksi meni.

Tekemieni virheiden sarja alkaa tästä. Rahat ja muna kädessä selailin ilmoituksia ja löysinkin kotikaupungistani ilmoituksen, jota olin joskus silmäillyt. Alun ammattimaisen vakiovastauksen jälkeen alkoi ennennäkemätön säätö tapaamisajasta. Treffit saatiin kuitenkin sovittua, mutta panetus ja mielenkiinto oli multa jo kadonnut.
Tämä nyt ei liity amatööri vs ammattilainen asetelmaan, mutta olisi pitänyt kääntyä ovelta. Näky ei miellyttänyt, eikä navan alla tuntunut sitä tunnetta joka yleensä pt:n nähdessäni tuntuu.

Asunnossa oleva lemmikki keskeytti hommat heti alkuun pari kertaa kolistelemalla jotain. En meinannut päästä fiilikseen, mutta suutelulla saatiin homma käyntiin jotenkin. En tosin pidä siitä, että suutelukaverin suusta pystyy maistamaan oliko äsken syödyssä spagetti bolognesessa mausteena enemmän oreganoa vai basilikaa. 🤢

Pahin amatöörimoka odottikin kortsujen muodossa. Tarjolla oli vain yhtä kokoa, joka oli tällaiselle pienimunaiselle liian iso. Oma virhe kun en tässä kohdin lähtenyt pois. Kumi saatiin paikoilleen, mutta rullaantui omia aikojaan pois jo ennen panoa. Pt yritti laittaa pois rullautunutta kumia takaisin siinä onnistumatta, kunnes sitten laittoi uuden, edelleen liian suuren kumin. Niinkuin arvata saattaa, panemisen ja laukeamisen jälkeen munan päällä ei ollut enää kortsua. Asiasta mainitessani hän vain totesi, että ei hätää, kyllä hän saa sen kortsun pois sisältään. Järkytykseltäni en oikein osannut tehdä muuta kuin lähteä kotiin.

Toiset kinuaa paljaalla panemista, mä sain sen pyytämättä. En olisi todellakaan halunnut. Seksitautitestiin olen menossa toki. Raskauden mahdollisuuskin on tietysti olemassa.

Ammattilaisilla on aina ollut oikeankokoisia kortsuja. Joskus on ensin laitettu liian pieni tai iso, mutta se on heti vaihdettu sopivaan kun virhe on huomattu.

Sellainen kokemus amatööristä ja omista virheistä. En olisi uskonut tällä kokemuksella joutuvani tuollaiseen tilanteeseen, mutta näin kävi. Harmittaa kovasti oma typeryys, mutta otan tästä opiksi.
Suuteluaddikti

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2829
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #174 : Toukokuu 31, 2023, 21:42:24 »
^ No nyt täytyy sanoa että tämä selvensi vihdoin mulle sen kuuluisan amatöörien ja ammattilaisten eron...
Onnea testeihin tai miten se nyt pitää ilmaista
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #175 : Toukokuu 31, 2023, 23:13:03 »
^^ Joo. Jos on tarkoitus *käydä huorissa ja maksaa seksistä*, on samalla tarkoitus maksaa siitä, että asiat hoidetaan ammattimaisesti.

Aikojen kanssa ei silloin säädetä, kuvat vastaavat totuutta, kämpässä saa keskittyä itse palveluntarjoajaan ja seksiin hänen kanssaan eikä koira tai kissa nuole palleja. Hampaat on harjattu ja jalkoväli pesty. Kortsut ovat sopivia ja käytöstä on sovittu etukäteen, kuten myös OWOsta, jos sitä hakee. Perään ei soitella eikä viestitellä, ellei siitä ole erikseen sovittu.

Tinderin ja muiden deittipalveluiden muikkelit on sitten erikseen. Sieltä voi saada mitä vaan elämänsä paskimmista treffeistä kuumaan hotwifeen asti. Viimemainittu ois toiveena, mut on vähän kuin lotossa voittais. Sitä etsiessä käytän satunnaisesti ammattilaisten palveluja tai ainakin rapsattujen puoliammattilaisten. Joku random verkkarilutka jossain ghetossa on liian riskaabelia monin tavoin ja yleensä rahanhukkaa.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #176 : Kesäkuu 01, 2023, 00:19:21 »
Amatöörin ja ammattilaisen ero selkis mulle jokin aika sitten varsin ikävällä tavalla. Suorastaan v*tuttaa, etten perääntynyt tilanteesta missään vaiheessa vaikka mahdollisuus siihen luonnollisesti oli.

Kaikki alkoi siitä, kun sovittu tapaaminen peruuntui entuudestaan tutun pt:n sairastuttua. Tiesin mitä herkkua olisi ollut luvassa, joten panetus oli kova. Pari tuntia siinä ihmettelin ja mietin, että runkkaushommiksi meni.

Tekemieni virheiden sarja alkaa tästä. Rahat ja muna kädessä selailin ilmoituksia ja löysinkin kotikaupungistani ilmoituksen, jota olin joskus silmäillyt. Alun ammattimaisen vakiovastauksen jälkeen alkoi ennennäkemätön säätö tapaamisajasta. Treffit saatiin kuitenkin sovittua, mutta panetus ja mielenkiinto oli multa jo kadonnut.
Tämä nyt ei liity amatööri vs ammattilainen asetelmaan, mutta olisi pitänyt kääntyä ovelta. Näky ei miellyttänyt, eikä navan alla tuntunut sitä tunnetta joka yleensä pt:n nähdessäni tuntuu.

Asunnossa oleva lemmikki keskeytti hommat heti alkuun pari kertaa kolistelemalla jotain. En meinannut päästä fiilikseen, mutta suutelulla saatiin homma käyntiin jotenkin. En tosin pidä siitä, että suutelukaverin suusta pystyy maistamaan oliko äsken syödyssä spagetti bolognesessa mausteena enemmän oreganoa vai basilikaa. 🤢

Pahin amatöörimoka odottikin kortsujen muodossa. Tarjolla oli vain yhtä kokoa, joka oli tällaiselle pienimunaiselle liian iso. Oma virhe kun en tässä kohdin lähtenyt pois. Kumi saatiin paikoilleen, mutta rullaantui omia aikojaan pois jo ennen panoa. Pt yritti laittaa pois rullautunutta kumia takaisin siinä onnistumatta, kunnes sitten laittoi uuden, edelleen liian suuren kumin. Niinkuin arvata saattaa, panemisen ja laukeamisen jälkeen munan päällä ei ollut enää kortsua. Asiasta mainitessani hän vain totesi, että ei hätää, kyllä hän saa sen kortsun pois sisältään. Järkytykseltäni en oikein osannut tehdä muuta kuin lähteä kotiin.

Toiset kinuaa paljaalla panemista, mä sain sen pyytämättä. En olisi todellakaan halunnut. Seksitautitestiin olen menossa toki. Raskauden mahdollisuuskin on tietysti olemassa.

Ammattilaisilla on aina ollut oikeankokoisia kortsuja. Joskus on ensin laitettu liian pieni tai iso, mutta se on heti vaihdettu sopivaan kun virhe on huomattu.

Sellainen kokemus amatööristä ja omista virheistä. En olisi uskonut tällä kokemuksella joutuvani tuollaiseen tilanteeseen, mutta näin kävi. Harmittaa kovasti oma typeryys, mutta otan tästä opiksi.

Eli amatöörin teki huonoksi amatööriksi siis se, että oli varmaan varannut peruskortsuja tyyliin Sultan jostain kaupanhyllyltä, mitkä nyt sopii valtaosan miesväestön kulliin ihan hyvin, mutta ei siis sun kulliin vaan tämän amatöörin(huonon sellaisen) olisi pitänyt varautua marginaalikortsuilla jos tuleekin sellainen "asiakas" ??

Lemmikeistä joko pitää tai ei, ne ois tietysti hyvä mainita.

Kumpaa oli muuten enemmän, oreganoa vai basilikaa siinä maussa? Mun mielestä basilika sopii paremmin :D

PS. Tämä kommentointi ei edes ollut vittuilua vielä :)

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #177 : Kesäkuu 01, 2023, 09:54:47 »
^ Mitä olen eri hupakoiden kanssa kortsuista puhunut niin melko harvalle se marketin Sultan sopii parhaiten. Onhan niitä ainakin kuutta eri kokoa helposti saatavilla, joten on outoa, ettei pt niitä ole hankkinut. Vaikka myisi seksipalveluita satunnaisesti ja sivutoimisesti, olisi suotavaa satsata niinkin perusasiaan kuin kondomeihin. Ihan kaikkien terveyden kannalta.

Lemmikistä oli tieto etukäteen kyllä. En osannut odottaa, että touhut keskeytyisi toistuvasti kun pt käy katsomassa mitä se eläin kolistelee toisessa huoneessa.

Tämä tapaus olisi ollut ymmärrettävissä jos kyseessä olisi ollut joku ns. siviilipano. Nyt kun maksoin 250€/h, odotin toisenlaista lopputulosta. Näiden tapaamisten on tarkoitus tuottaa kokonaisvaltainen hyvä olo ja mieli. Nyt sain karmean harmituksen ja morkkiksen.

Suuteluaddikti

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #178 : Kesäkuu 01, 2023, 10:07:34 »
Tämä on hauska kysymys. Periaatteessa ammatilaiseksi tekee jo se että ottaa rahaa vastineeksi seksistä kuten Turskapappa alussa kertoi. Mun silmissä ammatilaiseksi tekee se laatu ja asenne.

Laatu on että olen sen maksetun ajan huomion keskipiste ja koen olevani vuoden isomunaisin ja parhain rakastaja. Asenne on että ei ole kysymys pillun antamisesta vaan seksipalvelun myynnistä. Jos sanon palveluntarjoajaa huoraksi, tarkoittaa se minun maailmassa, että kyseessä on ammattitaitoinen ja laadukas seksipalveluiden tarjoaja.

Itsensä myymistähän tämä ei ole vaikka ihan juuri hupakko toisessa ketjussa sanoi sitä tekevänsä.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 173
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #179 : Kesäkuu 01, 2023, 10:57:24 »
Amatöörin ja ammattilaisen ero selkis mulle jokin aika sitten varsin ikävällä tavalla. Suorastaan v*tuttaa, etten perääntynyt tilanteesta missään vaiheessa vaikka mahdollisuus siihen luonnollisesti oli.

Kaikki alkoi siitä, kun sovittu tapaaminen peruuntui entuudestaan tutun pt:n sairastuttua. Tiesin mitä herkkua olisi ollut luvassa, joten panetus oli kova. Pari tuntia siinä ihmettelin ja mietin, että runkkaushommiksi meni.

Tekemieni virheiden sarja alkaa tästä. Rahat ja muna kädessä selailin ilmoituksia ja löysinkin kotikaupungistani ilmoituksen, jota olin joskus silmäillyt. Alun ammattimaisen vakiovastauksen jälkeen alkoi ennennäkemätön säätö tapaamisajasta. Treffit saatiin kuitenkin sovittua, mutta panetus ja mielenkiinto oli multa jo kadonnut.
Tämä nyt ei liity amatööri vs ammattilainen asetelmaan, mutta olisi pitänyt kääntyä ovelta. Näky ei miellyttänyt, eikä navan alla tuntunut sitä tunnetta joka yleensä pt:n nähdessäni tuntuu.

Asunnossa oleva lemmikki keskeytti hommat heti alkuun pari kertaa kolistelemalla jotain. En meinannut päästä fiilikseen, mutta suutelulla saatiin homma käyntiin jotenkin. En tosin pidä siitä, että suutelukaverin suusta pystyy maistamaan oliko äsken syödyssä spagetti bolognesessa mausteena enemmän oreganoa vai basilikaa. 🤢

Pahin amatöörimoka odottikin kortsujen muodossa. Tarjolla oli vain yhtä kokoa, joka oli tällaiselle pienimunaiselle liian iso. Oma virhe kun en tässä kohdin lähtenyt pois. Kumi saatiin paikoilleen, mutta rullaantui omia aikojaan pois jo ennen panoa. Pt yritti laittaa pois rullautunutta kumia takaisin siinä onnistumatta, kunnes sitten laittoi uuden, edelleen liian suuren kumin. Niinkuin arvata saattaa, panemisen ja laukeamisen jälkeen munan päällä ei ollut enää kortsua. Asiasta mainitessani hän vain totesi, että ei hätää, kyllä hän saa sen kortsun pois sisältään. Järkytykseltäni en oikein osannut tehdä muuta kuin lähteä kotiin.

Toiset kinuaa paljaalla panemista, mä sain sen pyytämättä. En olisi todellakaan halunnut. Seksitautitestiin olen menossa toki. Raskauden mahdollisuuskin on tietysti olemassa.

Ammattilaisilla on aina ollut oikeankokoisia kortsuja. Joskus on ensin laitettu liian pieni tai iso, mutta se on heti vaihdettu sopivaan kun virhe on huomattu.

Sellainen kokemus amatööristä ja omista virheistä. En olisi uskonut tällä kokemuksella joutuvani tuollaiseen tilanteeseen, mutta näin kävi. Harmittaa kovasti oma typeryys, mutta otan tästä opiksi.

Eli amatöörin teki huonoksi amatööriksi siis se, että oli varmaan varannut peruskortsuja tyyliin Sultan jostain kaupanhyllyltä, mitkä nyt sopii valtaosan miesväestön kulliin ihan hyvin, mutta ei siis sun kulliin vaan tämän amatöörin(huonon sellaisen) olisi pitänyt varautua marginaalikortsuilla jos tuleekin sellainen "asiakas" ??

Lemmikeistä joko pitää tai ei, ne ois tietysti hyvä mainita.

Kumpaa oli muuten enemmän, oreganoa vai basilikaa siinä maussa? Mun mielestä basilika sopii paremmin :D

PS. Tämä kommentointi ei edes ollut vittuilua vielä :)

Kyllä mielestäni kumeja tulisi löytyä useampaa kokoa. Tietysti jos on niin pieni lerssi ettei peruskoko mene ehkä se nyt on se harvinaisempi tilanne. Mutta viestistä tuli käsitys ettei mimmiltä löydy edes isompia kokoja. Ethän sä voi tunkea peruskokoa paksuun lerssiin joka vaatii koon 69 kumin. Mä en ainakaan pärjäisi normikoon kumin kanssa. Eikä yleensä palvelunostaja ole se joka roudaa mukanaan kumit.