Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 22658 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #20 : Toukokuu 27, 2020, 12:22:55 »
^^^Tuo kohta halpa hinta laittoi ihmetyttämään. Minä kun olen suuri puoliamatöörien ystävä ja yleensä tottunut maksamaan heille enemmän kuin ammattilaisille. Toinen outo kohta on epäsiisti asunto. Kunnon puoliamatöörillä ei ole oma kämppä käytössä.

Ja kas tässä terminologiaa by TP

Ammattilainen = prostituoitu, jonka tulonmufosuksesta pillunmyynti muodostaa suuren osan. Useimmiten oma paikka, mutta voi tehdä outcallia

Puoliamatööri= harrastelijaprostituoitu, joka heittää keikkaa epäsäännöllisesti. Usein ei omaa paikkaa.

Amatööri = ei maksua

No jokaisella on omat määritelmänsä ja se on ok, mutta ei kyllä voi olla amatöörihuora jos ei peri maksua, koska silloin ei ole huora ollenkaan. Ilmaiset seuralaiset ovat panoja tai leidejä tai hepsankeikkoja tai jotain muuta sellaista. Mutta huora, oli sitten ammattilainen tai amatööri, on aina maksullinen.
Eläkkeellä.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #21 : Toukokuu 27, 2020, 12:45:06 »
^ Mutta sitten kun törmää vie "ammattilaista"  lähes 10-0. Tieto tästä innostaa yrittämään.

Johtuuko se siitä, että mahdollinen suojakuori on poistunut ja tilannetta on mielestäsi helpomi hallita omilla ehdoilla eikä hupakon?  :o
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #22 : Toukokuu 27, 2020, 12:52:26 »
Ammattilaisen ja amatöörin ero on selkeä, niin kuin missä tahansa alalla. Ammattilaisen kanssa sopiminen, tapaaminen ja palveluiden toteutuminen on suoraviivaista. Amatöörien kanssa taas joutuu monesti säätäämään ja vääntämään enemmän. Paikkaa tapaamiselle ei välttämättä ole ja tyttöä saattaa jännittää jopa enemmän kuin turskaa.

Monesti puhutaan ammattilaisesta ja amatööristä, mutta itse lisäisin tähän vielä aloittelijan. Aloitteleva tyttö usein on amatööri, mutta muuttuu nopeasti ammattilaiseksi jos tahtoa ja intohimoa alaa kohtaan löytyy. Amatöörien ja aloittelijoiden kanssa usein joutuu näkemään enemmän vaivaa tapaamisen järjestämiseen. Saattaa joutua laittamaan useamman viestin ja niin sanotusti keskustelemaan enemmän ennen tapaamista kuin ammattilaisen kanssa. Toki tästäkin joukosta löytyy niitä helmiä joilla on potentiaalia ammattilaiseksi.

Amatööri joka ei ota rahaa = siviilipano. Vai ruvetaanko kaikki entiset panot luokittelemaan huoriksi?  ???
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #23 : Toukokuu 27, 2020, 12:56:04 »
^ Mutta sitten kun törmää vie "ammattilaista"  lähes 10-0. Tieto tästä innostaa yrittämään.

Johtuuko se siitä, että mahdollinen suojakuori on poistunut ja tilannetta on mielestäsi helpomi hallita omilla ehdoilla eikä hupakon?  :o

Ammattilaiselta homma lähtee ns.lapasesta todennäköisemmin. On nähty ;D

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #24 : Toukokuu 27, 2020, 12:56:32 »
Mun määritelmä ammattilaisesta on sen verran lavea, että lasken siihen myös sellaisa hupakoita, jotka tekevät jotain muutakin elääkseen, mutta saavat säännöllisesti huomattavan osan ansiotuloistaan seksin myymisestä. Tämä ei siis välttämättä edellytä 100 % tuloista seksin myymisestä. Lisäksi olennaista on tietty ammattimainen asenne ja tämä on turskan näkökulmasta olennaisempaa.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #25 : Toukokuu 27, 2020, 13:01:35 »
^ Mutta sitten kun törmää vie "ammattilaista"  lähes 10-0. Tieto tästä innostaa yrittämään.

Johtuuko se siitä, että mahdollinen suojakuori on poistunut ja tilannetta on mielestäsi helpomi hallita omilla ehdoilla eikä hupakon?  :o

Ammattilaiselta homma lähtee ns.lapasesta todennäköisemmin. On nähty ;D

On nähty, että niissä tapauksissa se on ollut sinä jolla on lähtenyt lapasesta....niitähän on puitu forkallakin monta kertaa. Olisko nyt kuitenkin käynyt niin, että ammattilainen ei suostu pyörimään pikkusormesi ympärillä.....siinä missä amatööriä on helppoa ohjailla tekemään mitä haluaa ja toimimaan miten haluaa.....myös kiristämällä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 27, 2020, 13:03:58 kirjoittanut lprman1 »
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #26 : Toukokuu 27, 2020, 13:11:55 »
Ammattilaiselta homma lähtee ns.lapasesta todennäköisemmin. On nähty ;D

Onhan se omin silmin nähty.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #27 : Toukokuu 27, 2020, 13:12:40 »
^ ^Aika useasti tuntuu siltä, että sulla on jotain homoeroottisia fiiliksiä mua kohtaan, mutta valitettavasti kannaltasi voin vakuuttaa, että tunne on yksipuolinen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #28 : Toukokuu 27, 2020, 15:00:44 »
Ainoa mikä tapaamieni amatöörien eduksi voidaan laskea, on halpa hinta. Tälläkin alalla totuus mun kokemukseni perusteella on kuitenkin se, että halpa ja hyvä ovat kaksi eri hupakkoa.
Oma kokemukseni tästä on kyllä päinvastainen, en ole huomannut hinnalla ja palvelun laadulla selkeää yhteyttä.

Jos otetaan esimerkiksi ammattimaiset Suomihupakot, käytännössä kaikilla on samat hinnat, mutta eri palvelut, eri ulkonäkö, eri luonne jne. Ei palvelun laatu ole siis mitenkään tasainen edes tuossa ryhmässä.

Amatöörihupakoissa itselle on vastaan kaikkea surkeasta räpellyksestä huipputapauksiin. Hinnoittelu amatööreissä heittelee reippaasti, kun ollaan pihalla hintatasosta ja tosiaan laatu ja hinta ei varsinkaan tässä ryhmässä korreloi.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #29 : Toukokuu 27, 2020, 15:18:22 »
Mun kokemukseni perusteella ero palvelutasossa on huima, kun yksi palveluntarjoaja veloittaa 150 euroa ja toinen 250. Kuten olen todennut, ei mun kokemukseni ole kovin laaja. Jos olisi kokemusta useista kymmenistä hupakoista, voisi tulla vastaan poikkeuksia. Ehkä mä vielä joskus jatkankin sen ammattilaistason amatöörin etsimistä. Pari viime kokemusta ovat vaan olleet niin pohjanoteerauksia, että ei just nyt oikein nappaa.

En siis väitä, etteikö muovikuulien seasta voisi löytää niitä helmiäkin. Todennäköisyys siihen kuitenkin on pieni niin kuin millä tahansa alalla.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #30 : Toukokuu 27, 2020, 16:52:05 »
Turskapapan määritelmä puoliamatööristä on mielestäni oikea. Hintapyynnöt heillä ovat tosiaan usein kovia. Tosin jos rahantarve on kova, niin hinta myös saattaa laskea paljonkin.

Osalla kotimaisista puoliamatööreistä hinta saattaa olla yllättävänkin halpa. Ja meno silti kiihkeää. Tällaisen löysin ja suoraan sanottuna nyt kynnys maksaa jollekin toiselle kotimaiselle se perus 150€/puoli tuntia on osoittautunut hyvin korkeaksi. Varsinkin kun ulkonäkö tällä neidillä on niin hyvä, että ei ole vastaavaa oikein kotimaisissa tullut vastaan. Turha laittaa privaa. En paljasta kenestä on kyse, koska neiti ei tällä hetkellä tarvitse enempää asiakkaita.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #31 : Toukokuu 27, 2020, 18:00:20 »
Tämä hupakoissakäynti on mulla ollut vielä vähän tällaista harjoittelua. Nyt alkaa tuntua siltä, että pikku hiljaa löytyy järkevä tapa tehdä tätä. Muutama sellainen kiinnostava hupakko on löytynyt, jotka tekevät työtään enemmän tai vähemmän ammattimaisesti. Olisi pitänyt uskoa vanhempia turskaveljiä (ja myös joitakin hupakoita), kun joskus neuvottiin ja ehkä vähän varoiteltiinkin amatöörien kanssa toimimisesta.

Ajatus naapurintyttömäisestä amatööristä houkuttelee edelleen. Valitettavasti kaikki amatöörikokemukseni ovat olleet jollain tavalla sellaisia, että jälkeenpäin on kaduttanut koko tapaaminen. Ainoa mikä tapaamieni amatöörien eduksi voidaan laskea, on halpa hinta. Tälläkin alalla totuus mun kokemukseni perusteella on kuitenkin se, että halpa ja hyvä ovat kaksi eri hupakkoa.

Mulle tärkeimmät erot ammattilaisen ja amatöörin välillä ovat olleet sellainen tietty asiakkaanlukutaito, näyttelijänlahjat, ajanvarauksen helppous  ja ehkä vähän yllättäen myös työskentely-ympäristön viihtyisyys. Näiden perusteella jotenkin aistii, että hommaa tehdään myös sydämellä eikä pelkästään rahan takia.

Koska olen pohjimmiltani sellainen sisäänpäin kääntynyt ihmistenvihaaja ja jossain määrin sosiaalisten tilanteiden jännittäjä, joka ei mielellään tutustu uusiin tyyppeihin, on mulle tärkeää tavata hupakoita jotka saavat mun oloni rennommaksi heti ovella. Jos olisin aikoinaan mennyt ensi käynnille huoriin jonkun amatöörin luokse, olisi harrastus todennäköisesti jäänyt yhteen kertaan. Onneksi vastassa oli ammattilainen, joka osasi lukea asiakastaan ja teki kaikkensa, jotta kokemus olisi positiivinen. Ja kyllähän se oli.

Lahnamaisena makaava hupakko on todellinen tunnelmantappaja. Toisaalta huono ja usein liioitteleva näytteleminen tekee mulle ihan saman. Nautin erityisesti, kun hupakko onnistuu luomaan illuusion siitä, että tekee mulle mitä haluaa, vaikka oikeasti on kyse mun haluista. Tätä voi olla vähän vaikea selittää, mutta uskon monien turskien ja hupakoiden ymmärtävän mitä ajan takaa.

Ajanvarauksen helppous on varmaan kaikille itsestään selvä juttu, joten sitä ei tarvitse sen enempää selittää. Painkymmenen viestin päiväkausia jatkuva sähköpostirumba ei nyt vaan jaksa oikein sytyttää.

Kun näillä tapaamisilla tulee usein käytyä suihkussa mennen tullen, olen kiinnittänyt huomiota hupakon vastaanottotilaan. Repsottava lattian muovimatto ja hometta kasvava suihkuverho eivät luo kovin eroottista tunnelmaa. Siihen kun lisätään repaleinen pyyhe, patja lattialla ja parvekkeen ikkunasta näkyvä kokoelma oluttölkkejä kukkuroillaan tupakannatsoja, niin eipä ole kehumista fasiliteeteissa. Nämä ovat varmaan jollekin toiselle sivuseikkoja, mutta ei mulle. Jos en matkoillakaan mene yhden tähden hotelliin, niin miksi sitten menisin siihen epäsiistiin panoluukkuun? Tämäkin piti valitettavasti tajuta kantapään kautta.

Tällaisia asioita heräsin pohtimaan, kun alkuviikon amatöörisäätö päättyi taas yllättäen melkoiseen mahalaskuun. Olisiko se nyt vihdoin viimeinen kerta, kun hupakoissakäynti kaduttaa jälkeenpäin?

Mikä siis tekee amatöörin ja mikä ammattilaisen?

Mä miellän itseni amatööriksi, puolihuolimattomaksi harrastelijaksi. Mutta en kyllä tunnista itseäni noista amatööri kuvailuista. Enkä myöskään haluaisi uskoa, että kuuluisin välteltäviin tai noudatettava erityistä varovaisuutta-kategoriaan 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #32 : Toukokuu 27, 2020, 18:25:57 »
^ amatööri vs. ammattilainen menee omasta mielestäni seuraavasti. Ammattilaisilla on palvelukonsepti mietittynä tarkasti, oma paikka, hinnoittelu selkeänä mielessä, omat rajat mietittynä... ja amatööreillä ei.

Toisinsanoen amatöörien kanssa on enemmän säätöä kuin ammattilaisten.

Tuosta on toki poikkeuksia, hyvinkin ammattimaisesti toimivia hupakkoja on tullut vastaan, jotka syystä tai toisesta eivät järjestä paikkaa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 27, 2020, 18:28:25 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #33 : Toukokuu 27, 2020, 19:03:18 »
Amatööri on aikalailla kaikkea sitä mitä ammattilaisen kanssa ei koeta. Joku joskus kiteytti asian että amatöörien kanssa voi tapahtua ihan mitä vain. Toinen mitä usein kuulee turskien saunaillassa on että amatööri on jotakin tyttöystävän ja ammattilaisen väliltä.

Itse mainitsen omien kokemuksieni perusteella seuraavan, jota en ala kenellekään selittämään: " jos haluat maksullista seksiä. sitä tuttua ja turvallista maksullista seksiä niin kierrä amatöörit kaukaa. mutta jos olet sinkku ja pallit pullottaa 24h/7 niin anna palaa! "
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #34 : Toukokuu 27, 2020, 19:07:47 »
Tykkään Turskapapan terminologiasta. Siinähän kaiken ytimenä voi nähdä sen miten hyvin huora osaa ottaa miehiltä rahat pois. Ammattilainen parhaiten, amatööri ei välttämättä ollenkaan. Ellei stten saa miestä vietyä vihille.  ;D

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #35 : Elokuu 20, 2021, 22:33:09 »
Jäin miettimään, miksi tuolla kumman valitset -ketjussa kaikki haluaa mieluummin ammattihupakon kuin amatöörin, mutta täällähän tätä asiaa onkin avattu jo parin sivun verran.

Sitä jäin vielä miettimään, että jos amatöörillä aikataulut pitävät ja muutkin sovitut asiat toimivat niinkuin on sovittu ja puitteet on kunnossa, niin onko amatööri silloin "samalla tasolla" ammattilaisen kanssa? Tai siis onko asiakkaalle silloin niin väliä, kuinka ammattimainen hupakko on? 🤔 Vai onko se juuri se osaaminen ja ammattitaito, jotka kallistavat vaakakupin kuitenkin ammattilaisen puoleen 🤔. En minäkään kyllä millekään amatöörikampaajalle menisi, vaan mieluummin rautaiselle ammattilaiselle, joka tietää, mitä tekee 🤔
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #36 : Elokuu 21, 2021, 13:45:55 »
Jäin vielä mietiskelemään amatöörin määritelmää...
Itseni miellän vahvasti amatööriksi mm. näistä syistä:
- ei osaamista toteuttaa mitään erikoisempia toiveita ---> hyvin suppea palveluvalikoima
- ei ammattitaitoa (tai intoakaan) ottaa vastaan useampia asiakkaita saman päivän aikana
- em. syystä myöskään keikkailua ei tule harrastettua
- hyvin rajallinen valikoima seksikkäitä hupsutteluun soveltuvia vaatteita ja asusteita ---> ei juurikaan mahdollisuutta toteuttaa asutoiveita, asiakas joutuu tyytymään mun makuun 😅
- hupsutteluun on käytettävissä varsin vähän aikaa, kun muu elämä pitää liian kiireisenä
- hupsuttelen vain silloin, kun huvittaa (tai silloin, kun panettaa 🙈)
- hupsuttelen vain sellaisten kanssa, joiden kanssa uskon olevan kivaa
- unohdan katsoa kelloa, jos on kivaa
- kaikki asiakaskohtaamiset on ihan uniikkeja, kun ei ole kaavaa tai rutiinia, jota noudattaa
- palvelun laatu ei varmasti ole järin tasalaatuista 🙈😅

Näitähän tulis mieleen vaikka kuinka paljon, jos alkais oikeesti miettimään... 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1786
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #37 : Elokuu 21, 2021, 14:10:56 »
 En minäkään kyllä millekään amatöörikampaajalle menisi, vaan mieluummin rautaiselle ammattilaiselle, joka tietää, mitä tekee.

otan tähän kiinni tiedän muutamiakin naisia, jotka on maksanu " 200e " sille ammatilaiselle tulos tukka pilalla,

leikkasi liikaa, väri on väärä jne jne  pointti lähinnä se hinta/kokemus ei tee kestään hyvää.
kysyvälle vastataan

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #38 : Elokuu 21, 2021, 14:11:30 »
Ehkäpä riippuu, mitä odottaa. Turun Kilikelloa parempaa ei löydy. Mutta amatööriin Sannaan rakastuin. Ei voi mitään.

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #39 : Elokuu 21, 2021, 14:24:15 »
Ja Henriikka unohtui. Amatööreille voitto.