Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 22580 kertaa)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« : Joulukuu 07, 2019, 16:31:52 »
Kumpaa suositte noin yleensä, tahtomatta tai ei niin tahtomatta (tiedostamatta)
Tän topikin alle sopii kaikki keskustelu ammattilaisuuteen ja ei niin ammattilaisuuten liittyvien asioiden pohdiskelu.

Mä olen itse saanut parhaat kyydit amatööreiltä, mutta se johtuu tästä mun läheisyyteen kaipuusta, ja voiko sanoa jollain tapaa aitouden halusta.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #1 : Joulukuu 07, 2019, 16:53:42 »


Minun vastaus Sekä että. Minun kirjassani kaikki kauniit naiset ovat tasa-arvoisia, oli ammattilainen tai amatööri. It´s only sex and I like it.  8)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2019, 21:50:07 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2019, 17:04:07 »
Ero amatöörien ja ammattilaisten välillä on aika helppo tehdä itse tykönään, jos kokemusta erilaisista palveluntarjoajista on ehtinyt kertyä edes jonkin verran.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2019, 17:11:54 »
Ero amatöörien ja ammattilaisten välillä on aika helppo tehdä itse tykönään, jos kokemusta erilaisista palveluntarjoajista on ehtinyt kertyä edes jonkin verran.

Juuri näin. Erittäin helppo itseasiassa, jos on kokemusta. Mutta mistä kukin pitää niin on tietty se topikin aihe 🙂

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #4 : Joulukuu 07, 2019, 17:26:34 »
Tapaamani sihteerit yhtä poikkeusta lukuun ottamatta ovat olleet ammattilaisia. Jostain syystä vaan aina kallistuu näihin prosihteereihin :P

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #5 : Joulukuu 07, 2019, 17:34:12 »
Kokemusta ei ole kuin parista amatööristä, mutta enemmän läheisyyttä ja aitouden tuntua olen saanut ammattilaisilta. Jos hakee ihan pikaista panoa, amatööri voi olla varmasti hyvä valinta. Otanta nyt ei tietenkään ole suuri, mutta näin minun kohdalla.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #6 : Joulukuu 07, 2019, 17:37:22 »

Tämä onkin hyvä kysymys. Jos amatööri ottaa seksipalveluistaan rahaa, eikö hän ole ammattilainen? Suurin osa ammattilaisistakin tekee päivätöinään muuta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2019, 21:50:55 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #7 : Joulukuu 07, 2019, 20:12:34 »
Hyvä ammattilainen on parempi kuin huono amatööri ja toisin päin.

Ammattilaisilla on paremmin hallussa alan yleiset käytännöt. Tulee vähemmän yllätyksiä, hyvässä ja pahassa.

Tapaan yleensä ammattilaisia, tosin joskus tulee todella helmiä amatöörejä vastaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #8 : Joulukuu 07, 2019, 20:29:29 »
Minun kielellä amatööri on sellainen, joka ei ota rahaa. Sen sijaan puoliamatööri ottaa asiakkaita vastaan harvakseltaan tai välillä omasta mielestään ei tee rahasta, mutta pitää lahjoista. Vakkareista osa lienee puoliamatöörejä, mutta ei kaikki.

Suomessa puoliamatöörejä löytää pääasiassa naapurisivustolta ilman kuvia ja usein ilman puhelinnumeroa. Muualla maailmassa heitä tapaa Tinderistä ja joskus yökerhostakin.

Ei ole mitään tarkkaa rajaa vaan kyse on liukuvasta käsitteestä. Itse olen harrastanut aika paljon puoliamatöörejä, mutta panen minä ammattilaisiakin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #9 : Joulukuu 07, 2019, 20:47:57 »
Amatöörejä on kahdenlaisia. Niitä jotka tekevät sitä rakkaudesta lajiin, ja niitä jotka tekevät sitä pelkästään rahasta. Ensimmäisenä mainittujen kohdalla homma toimii luontevasti. Jälkimmäisten kohdalla olen kokenut kiusaantuneita hetkiä. Toiminta on passiivista ja turskana pitäisi ottaa ohjaat homman etenemiseen, vaikka on ostanut palvelua palveluntarjoajalta.
Ammattilaiset hoitavat homman asiakkaan toivomalla tavalla, kiinnosti heitä itseään, tai ei.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #10 : Joulukuu 08, 2019, 05:43:49 »
Kyllähän Ammattilainen on aina Ammattinainen, ei siitä omalla kohdallani mihinkään pääse. - 23 vuotta kestäneen korpivaelluksen aikana on alkanut (vaikkakin hitaasti) huomaamaan että selkeys, yksinkertaisuus ja palvelun tasalaatuisuus (jaksavat aina ottaa vastaan ainakin ulospäin hyväntuulisina) ovat niitä tekijöitä jotka kuuluvat aivan olennaisesti näihin kuvioihin. Siviilissähän asiat harvoin (jos koskaan) menevät niin vaivattomasti.

Tietysti "amatöörin" kanssa voi parhaimmassa tapauksessa saada tajuntaa räjäyttävän kokemuksen mutta ei heidän ollessa kyseessä ehkä oteta puolta päivää töistä vapaata tunnin tapaamisen vuoksi koska siinä tulee liikaa ns. "laskemattomia tekijöitä" mukaan... - Puhun tietysti vain omista kokemuksista mutta luulisin että meikäläisellä ja eteläeurooppalaisella parikymppisellä aloittelijalla, vierailevalla tähdellä on jo niin erilainen ja toisistaan poikkeava kuva aikatauluista ja "työmoraalista" että ainakin minun kannattaa suosiolla passata nämä. Mieluummin se kotimainen tai Suomessa asuva itäisen/eteläisen naapurimaan edustaja...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #11 : Joulukuu 08, 2019, 09:54:11 »
Harvoin tulee sellaista ammattia vastaan että kannattaa mainostaa kissan kokoisin tikkukirjaimin "olen amatööri" mutta huoran mainoksessa se saattaisi jopa toimia. Tosin edelleen kysyisin sen yhden kysymyksen tai kaksi - tiedätkö mikä on esinahka? Osaathan vetää liikkuvat taakse kun sähläät sen kortsun kanssa?
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #12 : Joulukuu 08, 2019, 11:14:59 »
Osaathan vetää liikkuvat taakse kun sähläät sen kortsun kanssa?

En kyllä välttämättä osaa, vaikka ammattilaiseksi itseni katsonkin. Aluksi yritin vetää esinahan aina taakse, mutta joiltain herroilta tuli opastusta, että noin ei saa tehdä. Sitten kun jätin joltakulta esinahan koskematta, niin hän repi kondomin pois ja laittoi minut pistämään uuden, koska enkös minä nyt tiedä että esinahka täytyy vetää ensin päältä pois.

Nykyään vedän esinahat taakse, paitsi jos jollakulla se ei sujahda taakse kuin rasvattuna. Silloin jätän sen sellaisekseen, tai puolitiehen, ja kumi päälle. Ei ole tullut enää valituksia. Tai valituksiahan tulee varmasti aina, mutta nyt ei ole ollut niin isoja valituksia että ne olisivat kantautuneet minun korviini asti.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #13 : Joulukuu 08, 2019, 15:25:53 »
Minun kielellä amatööri on sellainen, joka ei ota rahaa. Sen sijaan puoliamatööri ottaa asiakkaita vastaan harvakseltaan tai välillä omasta mielestään ei tee rahasta, mutta pitää lahjoista. Vakkareista osa lienee puoliamatöörejä, mutta ei kaikki.

Suomessa puoliamatöörejä löytää pääasiassa naapurisivustolta ilman kuvia ja usein ilman puhelinnumeroa. Muualla maailmassa heitä tapaa Tinderistä ja joskus yökerhostakin.

Ei ole mitään tarkkaa rajaa vaan kyse on liukuvasta käsitteestä. Itse olen harrastanut aika paljon puoliamatöörejä, mutta panen minä ammattilaisiakin.


Tässä on ainut kommentti, jossa on oikeasti määritelty "ammattilainen" ja "amatööri", kiitos siitä. Eli kaipaisin jonkinlaista erittelyä, mitä tarkoitetaan ammattilaisella ja mitä amatöörillä tällä alalla. Minulle se nimittäin on hyvin epäselvää. Vai ovatko juuri nämä Turskapapan määritelmät ne, miten kaikki nämä näkevät?



Osaathan vetää liikkuvat taakse kun sähläät sen kortsun kanssa?

En kyllä välttämättä osaa, vaikka ammattilaiseksi itseni katsonkin. Aluksi yritin vetää esinahan aina taakse, mutta joiltain herroilta tuli opastusta, että noin ei saa tehdä. Sitten kun jätin joltakulta esinahan koskematta, niin hän repi kondomin pois ja laittoi minut pistämään uuden, koska enkös minä nyt tiedä että esinahka täytyy vetää ensin päältä pois.

Nykyään vedän esinahat taakse, paitsi jos jollakulla se ei sujahda taakse kuin rasvattuna. Silloin jätän sen sellaisekseen, tai puolitiehen, ja kumi päälle. Ei ole tullut enää valituksia. Tai valituksiahan tulee varmasti aina, mutta nyt ei ole ollut niin isoja valituksia että ne olisivat kantautuneet minun korviini asti.

Siis juuri tämä! Seksuaalikasvatuksessa on opetettu, että Esa vedetään taakse, jotta Tero pääsee esiin ja sitten vasta kortsu päälle, mutta kerran kun on tullut sellainen turska vastaan, joka sanoi, että Esa jätetäänkin paikoilleen, niin siitä lähtien olen ollut ja olen edelleen aina ihmeissäni jokaisen turskan kohdalla, että mitenhän tämä pitää tämän herran kanssa tehdä, ja kunhan vain sitten summan mutikassa silmät kiinni rullaan kumin paikoilleen koskematta sen enempiä Esaan (paitsi, jos on kyse turskasta nimeltä Esa) ja toivon joulupukilta ja Ahdilta, että kaikki menee oikein. No, on vissiin mennyt, kun ei ole kerta valituksia tullut, tai sitten iso osa maailman ihmisistä uskoo väärään jumalaan.

Ja sitten kun on nämä kireät Esat, niin niitähän ei paljoa vedellä. Siinä ei auta edes joulupukki, eikä Ahti!

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #14 : Joulukuu 08, 2019, 22:34:42 »
Kullithan ovat erilaisia, kuten niiden omistajatkin. Joillakin on tiukka esinahka, kun taas joillakin verhoilua riittää enemmän. Minulla esari on tiukahko, mutta käsipelillä ja liukasteella nuppi saadaan kyllä kokonaan näkyviin. Ja kun Esa lopulta menee taakse, Tero pysyy edessä sen enempää suostuttelematta.

Tämä ei tainnut liittyä ketjun aiheeseen, mutta asia on huomionarvoinen.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #15 : Toukokuu 27, 2020, 09:17:17 »
Tämä hupakoissakäynti on mulla ollut vielä vähän tällaista harjoittelua. Nyt alkaa tuntua siltä, että pikku hiljaa löytyy järkevä tapa tehdä tätä. Muutama sellainen kiinnostava hupakko on löytynyt, jotka tekevät työtään enemmän tai vähemmän ammattimaisesti. Olisi pitänyt uskoa vanhempia turskaveljiä (ja myös joitakin hupakoita), kun joskus neuvottiin ja ehkä vähän varoiteltiinkin amatöörien kanssa toimimisesta.

Ajatus naapurintyttömäisestä amatööristä houkuttelee edelleen. Valitettavasti kaikki amatöörikokemukseni ovat olleet jollain tavalla sellaisia, että jälkeenpäin on kaduttanut koko tapaaminen. Ainoa mikä tapaamieni amatöörien eduksi voidaan laskea, on halpa hinta. Tälläkin alalla totuus mun kokemukseni perusteella on kuitenkin se, että halpa ja hyvä ovat kaksi eri hupakkoa.

Mulle tärkeimmät erot ammattilaisen ja amatöörin välillä ovat olleet sellainen tietty asiakkaanlukutaito, näyttelijänlahjat, ajanvarauksen helppous  ja ehkä vähän yllättäen myös työskentely-ympäristön viihtyisyys. Näiden perusteella jotenkin aistii, että hommaa tehdään myös sydämellä eikä pelkästään rahan takia.

Koska olen pohjimmiltani sellainen sisäänpäin kääntynyt ihmistenvihaaja ja jossain määrin sosiaalisten tilanteiden jännittäjä, joka ei mielellään tutustu uusiin tyyppeihin, on mulle tärkeää tavata hupakoita jotka saavat mun oloni rennommaksi heti ovella. Jos olisin aikoinaan mennyt ensi käynnille huoriin jonkun amatöörin luokse, olisi harrastus todennäköisesti jäänyt yhteen kertaan. Onneksi vastassa oli ammattilainen, joka osasi lukea asiakastaan ja teki kaikkensa, jotta kokemus olisi positiivinen. Ja kyllähän se oli.

Lahnamaisena makaava hupakko on todellinen tunnelmantappaja. Toisaalta huono ja usein liioitteleva näytteleminen tekee mulle ihan saman. Nautin erityisesti, kun hupakko onnistuu luomaan illuusion siitä, että tekee mulle mitä haluaa, vaikka oikeasti on kyse mun haluista. Tätä voi olla vähän vaikea selittää, mutta uskon monien turskien ja hupakoiden ymmärtävän mitä ajan takaa.

Ajanvarauksen helppous on varmaan kaikille itsestään selvä juttu, joten sitä ei tarvitse sen enempää selittää. Painkymmenen viestin päiväkausia jatkuva sähköpostirumba ei nyt vaan jaksa oikein sytyttää.

Kun näillä tapaamisilla tulee usein käytyä suihkussa mennen tullen, olen kiinnittänyt huomiota hupakon vastaanottotilaan. Repsottava lattian muovimatto ja hometta kasvava suihkuverho eivät luo kovin eroottista tunnelmaa. Siihen kun lisätään repaleinen pyyhe, patja lattialla ja parvekkeen ikkunasta näkyvä kokoelma oluttölkkejä kukkuroillaan tupakannatsoja, niin eipä ole kehumista fasiliteeteissa. Nämä ovat varmaan jollekin toiselle sivuseikkoja, mutta ei mulle. Jos en matkoillakaan mene yhden tähden hotelliin, niin miksi sitten menisin siihen epäsiistiin panoluukkuun? Tämäkin piti valitettavasti tajuta kantapään kautta.

Tällaisia asioita heräsin pohtimaan, kun alkuviikon amatöörisäätö päättyi taas yllättäen melkoiseen mahalaskuun. Olisiko se nyt vihdoin viimeinen kerta, kun hupakoissakäynti kaduttaa jälkeenpäin?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #16 : Toukokuu 27, 2020, 09:33:10 »
^Allekirjoitan tuon täysin.
Harvoin törmää amatööriin jolla olisi sekä fasiliteetit että asenne kohdallaan.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #17 : Toukokuu 27, 2020, 11:01:04 »
^ Mutta sitten kun törmää vie "ammattilaista"  lähes 10-0. Tieto tästä innostaa yrittämään.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #18 : Toukokuu 27, 2020, 12:03:07 »
^^^Tuo kohta halpa hinta laittoi ihmetyttämään. Minä kun olen suuri puoliamatöörien ystävä ja yleensä tottunut maksamaan heille enemmän kuin ammattilaisille. Toinen outo kohta on epäsiisti asunto. Kunnon puoliamatöörillä ei ole oma kämppä käytössä.

Ja kas tässä terminologiaa by TP

Ammattilainen = prostituoitu, jonka tulonmufosuksesta pillunmyynti muodostaa suuren osan. Useimmiten oma paikka, mutta voi tehdä outcallia

Puoliamatööri= harrastelijaprostituoitu, joka heittää keikkaa epäsäännöllisesti. Usein ei omaa paikkaa.

Amatööri = ei maksua
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #19 : Toukokuu 27, 2020, 12:07:14 »
^Puoliamatöörit kyllä pitävät korkeampaa taksaa kuin ammattilaiset oli aihetta tai ei ;D