Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: OWO, eli suikkari ilman kumia.  (Luettu 19861 kertaa)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #20 : Joulukuu 08, 2019, 00:26:28 »
^Mulla on jotenkin muutaman oluen ja paukun jälkeen niin outo OWO.  :P

Mä olen aina luullut että merimiehet kestää viinaa, mutta taidatkin olla feikki Nelsoni😁

Feikki Nelson? Olipas törkeä väite. Alan epäillä, onko Duden avatarin takana sittenkin Walter tai Donnie, Se rampa Lewbowski, vai pahempaa purppurapaidassa keilaava-Jesus.

 Meidän merikarhujen suhde alkoholiin on samanlainen kuin Juha Miedon suhde mämmiin.  Se on rakkaustarina, jossa oudot OWOt ja muut märkäpierut Blackhorsen-pitkissä kalsareissa unohtuu muutaman lasin jälkeen. 

Ja kun olen täydellinen, ajattelin ettei teille muille tule paha mieli, kun joudutte elämään itsenne kanssa tässä epätäydellisessä maailmassa. Ihan oikeasti en voi sille mitään olen täydellinen. Uskokaa pois. Tämä ihminen elää joka päivä tällä tavalla. No mercy. Ei mersua. Synnyin ja kasvoin tällaiseksi. Ei se olemalla kateellinen tai katkera mihinkään muutu.  Hyväksykää tosiasia. Nyt otan vielä muutaman lasin konjamiinia ja sitten on aika höyhensaarien aika.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #21 : Joulukuu 08, 2019, 10:52:30 »
ja kaikki miehet kuulemma haluaa.

Tää on naisten harhakäsitys. Kyllä minä haluan ensin mahan täyteen ja sitten vasta ne pallit tyhjäksi.

"Kaikki miehet haluaa" Vittu mitä yleistystä. Vie seuraavaksi siivousrätti lahjaksi ja sano "kaikki naiset haluaa"
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #22 : Joulukuu 08, 2019, 12:05:51 »
- -

Kotimaan hupsuilta aina ottanut OWOn vastaan, jos tällaista juhlallista palvelua on tarjottu. Ei monelta taholta oo tarjottukaan, mutta joskus kuitenkin. Kotimaisten kanssa jopa vaihdettu (aina negatiivisia) testituloksia pari viikkoa testien jälkeen.

Kaikki päihteiden väärinkäyttöön vivahtavatkin netti-ilmot kierrän muutenkin kaukaa. Jos elämänhallinta on hakusessa, myös testeissä käynti jää äkkiä väliin. Ja silloin kasvavat kaikenlaiset riskit.

- -

Pahoittelut, että sekaannun tänne teidän keskusteluunne, mutta tämä kohta pisti silmään. On totta, että testeissä käymällä ja taudit hoitamalla vähenee riski saada tartunta taudista, jota partneri on sairastanut jo puoli vuotta, mutta eivätkö ne riskit enemmän nouse siitä suojaamattomasta seksistä, eikä testien väliinjättämisestä?

Yleensä olen törmännyt sellaiseen tietoon, että tartunnan riski on pienempi, jos sinulla on jonkun suu genitaaleissasi, ja isompi, jos sinun suusi on jonkun genitaaleissa. Mutta viime aikoina olen herännyt ajattelemaan, että eiväkös suussa olevat vauriot, kuten haavat ja rakkulat, suurenna myös suuseksin vastaanottajan sairastumisriskiä?
Eläkkeellä.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #23 : Joulukuu 08, 2019, 16:11:03 »
Pahoittelut, että sekaannun tänne teidän keskusteluunne, mutta tämä kohta pisti silmään. On totta, että testeissä käymällä ja taudit hoitamalla vähenee riski saada tartunta taudista, jota partneri on sairastanut jo puoli vuotta, mutta eivätkö ne riskit enemmän nouse siitä suojaamattomasta seksistä, eikä testien väliinjättämisestä?

Yleensä olen törmännyt sellaiseen tietoon, että tartunnan riski on pienempi, jos sinulla on jonkun suu genitaaleissasi, ja isompi, jos sinun suusi on jonkun genitaaleissa. Mutta viime aikoina olen herännyt ajattelemaan, että eiväkös suussa olevat vauriot, kuten haavat ja rakkulat, suurenna myös suuseksin vastaanottajan sairastumisriskiä?

Suurentaahan se riskiä ja eipä se ketään lohduta jos taudin saa että "Onneksi oli niin pieni riski saada kuppa, että ei edes harmita vaikka sen sain". En tosin tiedä tarttuuko kuppa suuseksin välityksellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #24 : Joulukuu 08, 2019, 16:29:52 »
OWO:a harrastanut jo kohta kymmenen vuotta monta kertaa viikossa, eikä ole tullut ikuna mitään tautia tai muuta ongelmaa.
Joko minun asiakkaat on niin puhtoisia poikia tai sitten tarttumisriski on marginaalinen.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #25 : Joulukuu 08, 2019, 16:34:29 »
OWO tosiaan on yleensä extrapalvelu enkä sellaisesta kyllä mitään maksa, Suomessa.Prahassa kylläkin välillä.

Jos joku tarjoaa samaan rahaan niin menköön muttei se nyt niin tärkeä mulle ole.


Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #26 : Joulukuu 08, 2019, 16:56:24 »
Meinaspa kerran sihteeri tohkeissaan hypätä ratsaille toiselle kierrokselle alettuamme ilman kumia. Piti jo topata ennen kuin istuu :D kävi jo aika likellä niitä alahuulia.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #27 : Joulukuu 08, 2019, 17:07:00 »
Enpä ole itse koskaan maksanut owosta, mutta ulkomailla varsinkaan instatyttöjen, tinderpimujen ja muiden puoliamatöörien kohdalla se on sääntö eikä poikkeus. Katson kyllä huulia. Jos paukamia tai muita näkyviä jälkiä, en harrasta.

Enpä ole laskenut owojen määrää, mutta on niitä paljon takana. Testeissä tullut käytyä säännöllisesti. Sitä yhtä lukuun ottamatta ei ole tarttunut. Ei se tartunta varmaankaan kovin usein kohdalle osu, mutta on mahdollinen.

Sukupuolitauti suussa si välttämättä oireile. Sen voi sairastaa tietämättään. Klamydia ilmeisesti tarttuu huonosti suun kautta.

HIVin suhteen on viimein myönnetty, että se ei tartu heppiään toisen suussa uittavaan. Sen sijaan toiseen suuntaan on epäilyjä, mutta kyse lienee lähinnä spermalla kurlaavistaa jos heistäkään.

Jokainen omalla vastuullaan. Jos uitat heppiäsi huoran suussa, älä syytä huoraa jos saat taudin. Oma vika.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #28 : Joulukuu 08, 2019, 17:37:20 »
^ Juuri näin. Ja sama pätee myös pillun nuolentaan.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #29 : Joulukuu 08, 2019, 17:57:31 »
owoa en harrasta ja pillua en nuole. paitsi tutun ja kivan vosun voin ja olen joustanut
tuosta periaatteesta.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #30 : Joulukuu 08, 2019, 19:12:31 »
Kotimaan hupsuilta aina ottanut OWOn vastaan, jos tällaista juhlallista palvelua on tarjottu. Ei monelta taholta oo tarjottukaan, mutta joskus kuitenkin. Kotimaisten kanssa jopa vaihdettu (aina negatiivisia) testituloksia pari viikkoa testien jälkeen.

Kaikki päihteiden väärinkäyttöön vivahtavatkin netti-ilmot kierrän muutenkin kaukaa. Jos elämänhallinta on hakusessa, myös testeissä käynti jää äkkiä väliin. Ja silloin kasvavat kaikenlaiset riskit.

Pahoittelut, että sekaannun tänne teidän keskusteluunne, mutta tämä kohta pisti silmään. On totta, että testeissä käymällä ja taudit hoitamalla vähenee riski saada tartunta taudista, jota partneri on sairastanut jo puoli vuotta, mutta eivätkö ne riskit enemmän nouse siitä suojaamattomasta seksistä, eikä testien väliinjättämisestä?

No, itse suhtaudun mahdollisiin sukupuolitauteihin yhtenä (pienenä) riskinä elämässäni. Ehkä katsantokanta eroaa joidenkin muiden vastaavasta, mutta yritän avata ajatuksiani.

Riskejä elämässä on monenlaisia, ja niitä voi välttää eri tavoin. Jos haluaa välttää satavarmasti kuoleman tai vammautumisen moottoripyöräonnettomuudessa, ei kannata ajaa moisella laitteella eikä mennä kyytiin. Jos haluaa välttää satavarmasti hukkumisen, ei kannata mennä uimaan eikä veneilemään. Keuhkosyöpää voi vältellä pidättäytymällä tupakoinnista ja maksakirroosia pidättäytymällä viinanjuonnista.

Sukupuolitaudit välttää parhaiten pidättäytymällä seksistä tai harrastamalla sitä vain testatun vakipartnerin kanssa. Toki kondomin käyttö antaa myös hyvän suojan silloin jos se partneri ei ole se vakisellainen tai oma käsi. Ja testeissä käyminen riittävän usein vähentää riskiä siitä, että jotain jäisi huomaamatta. Jos puoli vuotta on jotain STD:tä tietämättään sairastanut, lienee testien väli päässyt turhan pitkäksi.

Suojaamatontakin seksiä on monenlaista. Hupakoissa tuo raja (itselläni) menee pillun nuolemisessa ja owossa, joillain toisilla jossain muussa kohtaa. Ja jos owo ei kuulu tarjottuihin palveluihin, en ikinä sitä kärtä tai kysy. Kaikilla on oikeus omiin rajoihinsa.

Tuossa Nimara ja Turskapappa kertovat owoilleensa pitkin ja poikin yhteensä varmaankin kymmeniä vuosia ja tuhansia partnereita, ja pappa on joskus saanut owosta tartunnan. On siis mahdollista, mutta epätodennäköistä. Mutta saatua tartuntaa ei välttämättä löydä muuten kuin testeillä. Ja ne ovatkin suositeltavia molemmin puolin aitaa, mieluummin usein kuin harvoin.

Ja joo. Olen joskus saanut jotain sukupuoliteitse tarttuvaa. Siviiliseksissä terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Mutta milloinkas suutarin lapsilla kengät olisi ollut?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2019, 19:23:06 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #31 : Joulukuu 08, 2019, 20:17:28 »
Meinaspa kerran sihteeri tohkeissaan hypätä ratsaille toiselle kierrokselle alettuamme ilman kumia. Piti jo topata ennen kuin istuu :D kävi jo aika likellä niitä alahuulia.

Hui!
Sama tapahtunut itselle erään Helsingissä aktiivisesti toimivan sihteerin kanssa.

Tunnelma oli heti niin rento kun tyttö tunnisti minut, että suutelemisen ja kyöhnäämisen jälkeen meinasin siirtyä lähäriin iiman kumia. Silmät sameina todettiin viime hetkellä että ehkä se kumi kuitenkin..
Aina etsimässä

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #32 : Joulukuu 08, 2019, 20:38:38 »
^ Tallinnassa sattui vähän vastaavanlainen tapaus; nuoremman puoleinen neito oli - hänet hotellin aulasta haettuani - jo hississä nojautumassa selin meikäläistä vasten, kiehnäsi eikä siinä mitään. - Mutta hotellihuoneeseen päästyä oli jo availemassa housujeni nappeja ja nosti omaa minihamettaan - oli kesäpäivä ja kuuma - mutta siinä vaiheessa oli jo pakko kysyä että josko sitä löytyisi condom... - Yllättäen väitti että oli ne unohtanyt mutta onneksi itselläni sattui niitä olemaan ja kysyinkin chocolate or strawberry. - Näytti jopa hieman pettyneeltä kun valitsi mansikan ja jälkeenpäin totesi että monet soomipojat tykkäävät ilman - ja kuulemma itsekin moisesta nauttii. - Joku jippo tuossa oli pakko olla koska yleensä siellä ovat vielä tarkempia kuin täällä koto-Suomessa enkä minä Johnny Deppin kloonikaan taida juuri olla. - Mutta ihmetytti tuo ettei kumeja ollut matkassa. - Oli joko tottunut että pokalta niitä on aina löytynyt tai sitten teki hommia liiaksikin "rakkaudesta lajiin" mikä tietysti ei ole huono asia tiettyyn rajaan saakka. - Jäi mieleen koska melkoisen harvoin tuota olisi tarjolla.

Owoahan tuolta saa kyllä pienestä lisämaksusta helposti mutta sen suhteen olen onnistunut pitämään itseni kurissa. - Jonkun siistin ja tutun kotimaisen kanssa tilanne voisi olla toinen mutta muuten asioihin liittyy omasta mielestäni riskejä. - Vaikka elämä tuntuu joskus tylsältä niin ei "venäläinen ruletti" asioita ainakaan helpota...

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #33 : Joulukuu 09, 2019, 13:50:16 »
Yksi ulkkari kirjoitti pari vuotta sitten eräälle foorumille, että hänelle oli yritetty tarjota verta vuotavaa kullia imettäväksi ilman kumia..mitähän tollasten turskien päässä liikkuu.  :o

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #34 : Joulukuu 09, 2019, 15:00:55 »
^^^^ Hyvä kirjoitus Metsänpedolta. Maksuseksi tosiaan on vain yksi elämänalue, ja on hienoa että siellä piilevät riskit tiedostetaan ja valintoja tehdään niiden perusteella. Toisaalta on hieman hassua, jos esimerkiksi Metsänpedon mainitselmilla muilla elämänalueilla päätöksiä tehdään pääosin muilla perusteilla kuin riskeillä. Voi toki miettiä, missä määrin erilaiset riskit ovat vertailtavissa vai ovatko lainkaan. Rationaalinen eläminen riskien kanssa ei ole helppoa, ja riskien välttäminen pidemmälle vietynä voi johtaa kotiin jäämiseen ja tylsyyteen. Siksi minä jatkan entiseen malliin eli lennän, ajan autolla, käytän alkoholia, syön mitä sattuu, käyn huorissa pillua nuollen ja owoillen (mikäli tarjolla) ja  ylipäätään nautin elämästäni hamaan tappiin saakka.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #35 : Joulukuu 09, 2019, 15:06:35 »
^ketään tuskin kiinnostaa mitä riskejä itsesti osalta otat, mutta silloin kun riskeihin liittyy toinen ihminen niin luulisi, että löytyisi sen verran tajua ettei riskillään tietoisesti aiheuta muille vahinkoa.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #36 : Joulukuu 09, 2019, 15:55:06 »
^ Jos kaksi ihmistä ottaa yhteisymmärryksessä riskin yksissä tuumin, niin onko se silloin
a) tietoista vahingon aiheuttamista ?
b) elämästä nauttimissa ?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #37 : Joulukuu 09, 2019, 16:09:29 »
^ketään tuskin kiinnostaa mitä riskejä itsesti osalta otat, mutta silloin kun riskeihin liittyy toinen ihminen niin luulisi, että löytyisi sen verran tajua ettei riskillään tietoisesti aiheuta muille vahinkoa.

Näin juuri. Ja jos se toinen ihminen ei ymmärrä/välitä riskistä, niin sitä suuremmalla syyllä siitä suojauksesta pitää itse huolehtia. Itse en ainakaan haluaisi elää sen tiedon kanssa, että olisin levittänyt vaikka jotain antibioottiresistenssiä tippuria.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #38 : Joulukuu 09, 2019, 16:45:13 »
^ Jos kaksi ihmistä ottaa yhteisymmärryksessä riskin yksissä tuumin, niin onko se silloin
a) tietoista vahingon aiheuttamista ?
b) elämästä nauttimissa ?

B)

Ja olipas hyvä provo :). Tosiaan kukaan täysissä järjissä oleva ei levittele tauteja/aiheuta vahinkoa toiselle.

Kun osapuolet yhteisesti päättää spontaanisti jättää suuseksissä suojauksen pois, on päätös yhteinen ja siihen ei kannata sisällyttää vahingon aiheuttamis ajatuksia.
Aina etsimässä

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #39 : Joulukuu 09, 2019, 20:09:53 »
En ole vielä koskaan harrastanut seksiä ilman kondomia (käsihoidot ja tissipanot toki poislukien) ja olenkin miettinyt, ottaisinko hupakolta owoa vastaan, mikäli siihen olisi tilaisuus. Luultavasti kyllä, mikäli owo ei maksa kohtuuttomasti ekstraa, mutta en ole toistaiseksi tätä palvelua keneltäkään pyytänyt. Tietysti haluaisin kokea huputtomankin imutuksen vielä jonain päivänä, koitui se kohtalokseni tai ei.