Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: OWO, eli suikkari ilman kumia.  (Luettu 19945 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #40 : Joulukuu 09, 2019, 20:09:53 »
En ole vielä koskaan harrastanut seksiä ilman kondomia (käsihoidot ja tissipanot toki poislukien) ja olenkin miettinyt, ottaisinko hupakolta owoa vastaan, mikäli siihen olisi tilaisuus. Luultavasti kyllä, mikäli owo ei maksa kohtuuttomasti ekstraa, mutta en ole toistaiseksi tätä palvelua keneltäkään pyytänyt. Tietysti haluaisin kokea huputtomankin imutuksen vielä jonain päivänä, koitui se kohtalokseni tai ei.

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #41 : Joulukuu 10, 2019, 20:11:30 »
Yli 25 vuotta tätä harrastanut ja viimeiset 10 owon kanssa. Muutama hyvä vakkari veti tälle tielle. Ei vielä ole mitään tarttunut. Välillä pitää käydä testeissä vaikkei ookkaan oireita.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #42 : Joulukuu 12, 2019, 23:16:15 »
Pääsääntöisesti kumilla suihin. Nii kuin metsänpeto mainitsikin, osaavan hupakon oraali tuntuu hyvältä myös kumin kanssa. Myönnettäköön silti joskus käyneen niin ettei ole saanut sanaa suusta kun hupakko on ottanut paljaalla ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #43 : Joulukuu 13, 2019, 23:57:58 »
Tähänkin voisi liittää monta tarinaa vuosien saatosta, mutta yksi ikimuistoisin on nuoren suomi hupakon tokaisu kesken imutuksen "ei me tätä tarvita", kortsu lensi sängyn viereen lattialle ja hetken päästä mun lastit tytön suuhun. Mitkä hän vielä näyttävästi nielaisi🙂

Nämä on näitä hämmentäviä tilanteita, mitä vasta jälkeen päin muistelee, että mitä oikein tapahtui.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2019, 23:59:57 kirjoittanut dude »

Paikalla Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #44 : Joulukuu 16, 2019, 00:56:08 »
Ihmettelen kuinka useampikin turska hämmästelee owon heikkoa saatavuutta. Omissa tapaamisissani n. 80% on ollut owona, niistä valtaosa myös cim. Etupäässä tapaan kotimaisia puoliamatöörejä. Koskaan en ole extraa maksanut, eikä tauteja ole tullut.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #45 : Joulukuu 16, 2019, 08:27:50 »
Ihmettelen kuinka useampikin turska hämmästelee owon heikkoa saatavuutta. Omissa tapaamisissani n. 80% on ollut owona, niistä valtaosa myös cim. Etupäässä tapaan kotimaisia puoliamatöörejä. Koskaan en ole extraa maksanut, eikä tauteja ole tullut.
No kertoisitko meille tyhmemmille mistä näitä owo:a tarjoavia puoliamatöörejä löytyy? Eipä ole kertaakaan tullut vastaan suomalaista puoliamatööriä Hesassa naapurisivuston, re:n tai ege:n kautta. AS tai tinderistä ehkä mutta sieltä etsiminen on enimmäkseen pelkkää ajanhukkaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #46 : Joulukuu 16, 2019, 10:13:55 »
Olen tämän asian kanssa kyllä tosi murheessa.

Minusta on ihan oikein, että jokainen tekee omat valintansa myös turvaseksin suhteen. Mutta minua kauhistuttaa, miten hataralla tietopohjalla näitä valintoja tunnutaan tekevän :(

Olen huomannut, että tosi monet turskat eivät tiedä, että owossa on sukupuolitautitartuntojen riski. (En tiedä, päteekö sama palveluntarjoajiin.)

Olen luullut owon pyytämisen olevan samanlaista vänkäämistä kuin hinnoista tinkaaminen ja tapaamisajoista ruikuttaminen. Nyt viimeaikaisten kokemusteni valossa owoa kuitenkin pyydetään usein myös siksi, koska sen ei ymmärretä olevan terveysriski. Minulla lukee ilmoituksessani selvästi, että harrastan ainoastaan turvaseksiä, ja että sen on oltava seksikumppanilleni itsestäänselvyys. Jotkut yhteydenottajat ja asiakkaat eivät kuitenkaan vaikuta olevan tietoisia siitä, että suuseksikin on seksiä, vaan he tulevat paikalle ja alkavat sitten vasta ihmetellä, että ai miksei minua muka saa nuolla ilman suojaa.

Juuri tänä viikonloppuna kävin varsin voitokkaan puhelinkeskustelun. Mies kysyi, että mitäs palveluita minulla tuohon puolituntiseen kuuluu. Luettelin ne kaksi asiaa, joita en tarjoa, ja sanoin, että turvaseksin rajoissa tarjoan kyllä melko lailla kaikkea muuta. (En tietenkään tarjoa ihan kaikkea, mutta kuitenkin kaikkea, mitä yleensä kysytään.) Siiihen mies vastasi kysymällä, että "ai owo kuuluu hintaan vai". Olin aivan pöllämystynyt, että miten aikuinen ihminen voi olla näin pihalla.

Toivottavasti kukaan ei saa tautia harrastettuaan seksiä, jota kuvitteli turvalliseksi.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #47 : Joulukuu 16, 2019, 10:39:44 »
^ Mitä nyt tämän ketjun aiemmista viesteistä ymmärsin, kaikki tänne kirjoittevat tuntuvat jokseenkin olevan perillä riskeistä, ja owo on se tietoinen riski, jonka he ovat valmiita tekemään. Random turskat voi olla eri asia, kuten Kuningatar viimeisimmässä viestissään kertoi. Oma kysymykseni koski lähinnä sitä, mistä porukka ylipäätään löytää näitä suomalaisia puoliamatöörejä, owolla tai ilman. Jos ulkkareita ei lasketa, en ole koskaan etelä-Suomessa tavannut neitiä, joka olisi ehdottanut owo:a, tosin en ole sitä koskaan kysellytkään koska en koe asiaa tärkeäksi. Tuskin kieltäytyisin, jos joku suomalainen, täysin terveen näköinen, ja täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva neitonen haluaisi imeä paljasta, mutta muussa tapauksessa ehdoton ei. Vuosia sitten mulla oli vakkarina puoliamatööri, joka olisi halunnut pannakin paljaalla, mutta en koskaan suostunu vaikka kaikki nuo yllä mainitut vaatimukset täyttyi kyllä mennen tullen. Pelkästään tieto siitä, että nainen paneskelee muita miehiä, riittää siihen että kumin käytöstä ei tingitä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #48 : Joulukuu 16, 2019, 10:45:56 »
Mä vähän veikkaan, että se että joku on "terveen näköinen" tai "täysjärkiseltä vaikuttava", korreloi aika vähän sukupuolitautien ilmenemisen kanssa. Aika usein ne ovat oireettomiakin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #49 : Joulukuu 16, 2019, 10:48:46 »
^^ Minun viestini oli siis tarkoitettu keskustelunjatkeeksi aiheesta OWO, ei vastaukseksi sinun aikaisempaan viestiisi.

Ja täällä kirjoittelevat ihmiset ovat pitkälti eri ryhmä kuin minuun yhteyttä ottavat ihmiset, tai ylipäänsä Suomessa asuvat seksinostajat.
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #50 : Joulukuu 16, 2019, 11:41:58 »
Lainaus
AS tai tinderistä ehkä mutta sieltä etsiminen on enimmäkseen pelkkää ajanhukkaa.

Tuolla As:n puolella se owo kyllä tuntuu olevan yleisempää mitä tarjouksiin on tullut. Pari kertaa on jopa tullut parikymppiä lisää hintaa jos haluaisi koko hoidon ilman kumia :-\ Onneksi se tulee esille jo ennen tapaamista niin tietää olla menemättä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #51 : Joulukuu 16, 2019, 13:06:14 »
owoa en harrasta ja pillua en nuole.

KARJUN puhetta!
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #52 : Joulukuu 16, 2019, 13:37:10 »
Jännää millainen myytti huputtoman suikkarin ylivoimaisuus on! Sehän on lähinnä tekniikkakysymys.

Ja kun itse olen tällainen protestanttisen etiikan omaava sex machine, niin mulle tärkeintä on se ettei hupakoinnista jää morkkista. Siksi, vaikka riski olisi pieni, jätän owo:n kokonaan väliin. Olenhan myös ukkomies, joten kyseessä ei ole pelkästään oma päänsärky tai kikkelikutina.

Jahas, taidankin siirtyä sanoista tekoihin  ;)

antero pee
You and me, part-time lovers

Paikalla Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #53 : Joulukuu 18, 2019, 00:31:21 »
Ihmettelen kuinka useampikin turska hämmästelee owon heikkoa saatavuutta. Omissa tapaamisissani n. 80% on ollut owona, niistä valtaosa myös cim. Etupäässä tapaan kotimaisia puoliamatöörejä. Koskaan en ole extraa maksanut, eikä tauteja ole tullut.
No kertoisitko meille tyhmemmille mistä näitä owo:a tarjoavia puoliamatöörejä löytyy? Eipä ole kertaakaan tullut vastaan suomalaista puoliamatööriä Hesassa naapurisivuston, re:n tai ege:n kautta. AS tai tinderistä ehkä mutta sieltä etsiminen on enimmäkseen pelkkää ajanhukkaa.

Nimiä en tietenkään ala huutelemaan, mutta ihan yleisistä saiteista on kyse. Ei siis AS tai Tinder. Toisinaan ilmoituksessa luvataan hupulla, näin ehkä tapaamisellakin, mutta toisella kerralla tilanne voi olla toinen. Voi olla, että ilmo tai eka viesti lupaa owoa, kysyttäessä cim ei käy, mutta kappas, niin meni nieluun koko siemenlauma.

Ehkä kyse on myös kemioista, eikä samaa ole kaikille tarjolla. Eräs muutaman vuoden takainen Tampereen ykköstyttö, muidenkin kuin minun mielestä, otti muistaakseni kolmannella kerralla owona, mutta kielsi rapsaamasta kun olin ainoa. Uskoin tuon silloin ja uskon yhä.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #54 : Joulukuu 18, 2019, 14:37:01 »
Tsekkitytöt tarjoaa owo ja owo+cim hintaan 30e ja 50e, taidan kuitenkin jättää väliin. ::)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #55 : Joulukuu 18, 2019, 14:56:48 »
Jos mies ottaa riskin ja menee huoriin, niin owo on pienin murheista.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #56 : Joulukuu 19, 2019, 14:46:54 »
Mitä tarkoitat, Nimara? OWO:ssa sukupuolitaudin tartuntariski on pieni, muttei olematon.  Mihin toiseen riskiin vertaat sitä?

antero pee

Jos mies ottaa riskin ja menee huoriin, niin owo on pienin murheista.
You and me, part-time lovers

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #57 : Joulukuu 19, 2019, 16:57:07 »
Kyllä Nimara puhuu ihan asiaa. Ja hänellä on kokemuspohjaa.

Poissa Tähtimeisseli

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #58 : Joulukuu 22, 2019, 21:33:17 »
Näin vakaassa parisuhteessa minusta riski owossa on huomattavasti suurempi kuin keskellä päivää suoritetussa harkitussa hupakoinnissa. Varsinkin kun se hupakkoluuri on muuten työmaan lukitussa kaapissa.. Jos mut joku näkee päivällä hiippailemassa jonkun kerrostalon rappukäytävässä niin on sekin parempi vaihtoehto kuin kotona rouvalle tartutettu klamydia..
Mutta tämähän on ainoastaan allekirjoittaneen tajunnanvirtaa..

Paikalla Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OWO, eli suikkari ilman kumia.
« Vastaus #59 : Joulukuu 22, 2019, 23:38:41 »
^Tajunnanvirtaa hyvinkin. Ainakaan minulle ei sanoma auennut.