Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 3619 kertaa)

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #20 : Syyskuu 23, 2023, 22:45:05 »
Vainoharhaisimmille vaimonpelkääjille

En ole hajusteiden takia vielä jättänyt ketään väliin, mutta kaikenlainen törppöys tappaa kiinnostuksen aika tehokkaasti.

No voi hyvänen aika. Totta kai mä ymmärrän että asia on toisille tärkeä ja että on huomattavasti kivempi fiilis mennä kotiin kun on yksi huoli vähemmän. Silloin en vaan ole oikea pt tällaiselle ihmiselle. Myönnän, että kuitti ei ollut tyylikkäimmästä päästä, mutta en nyt sentään törpöttelyä odottanut (varsinkaan tän sivuston yleiseen keskustelukulttuuriin tutustuneena, piikkejä lentelee siellä sun täällä). Oon varsin helppo ja kiva ihminen minut tavanneiden miesten palautteen perusteella. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on eri
asia.

Älä Iiris välitä. Joillekin huumori on liian vaikea laji.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Vieras1460

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #21 : Syyskuu 30, 2023, 12:14:05 »
Itse kysynyt että haittaako hajuvesi vai ei asiakasta sillä jos siellä on perheellinen  mies kyseessä niin  ei välttämättä haluaisi jättää hänen  iholleen  tuoksu jälkeä kumppanilleen..

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #22 : Syyskuu 30, 2023, 20:00:31 »
Vastataan nyt lyhyesti että minulle riittää...Naisen tuoksu
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #23 : Syyskuu 30, 2023, 20:03:56 »
Vastataan nyt lyhyesti että minulle riittää...Naisen tuoksu

Onko se sama kuin pillun tuoksu?
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #24 : Syyskuu 30, 2023, 20:30:01 »
^ Saatat olla ytimessä...
Vain kerran olen pääni kääntänyt naisen perään tuoksun takia ja se oli niin selvä feromoni että olisin ollut valmista lihaa vain katseesta...tietysti saattoihan hänen käsilaukussa olla myös kuuluisa Gwyneth Paltrowin kynttilä mikä sai hajuaistin reagoimaan vahvasti...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #25 : Lokakuu 07, 2023, 11:51:25 »
Olen jotenkin ollut huomaavinani että nykyisin Sihteerit pyrkivät enimmäkseen olemaan tuoksujen suhteen melko neutraaleja, ja saattavat toivoa sitä asiakkailtakin. - Tämän olen pyrkinyt ottamaan huomioon mikäli se on ilmossa mainittu.

Vielä ehkä kymmenisen vuotta taakse päin (aikaisemmasta ajasta puhumattakaan) vallankin itäisen naapurin Sihteerit suosivat kyllä vahvasti hajusteita, ja ilmeisesti pitivät siitä että asiakaskin tuoksui jollekin "miehekkäälle" merkille. - Ainakin monesti kehuivat sitä - tai sitten se oli Heidän tapansa rakentaa jutuntynkää, mutta usein ottivat puheeksi ja kysyivät mitä tulee käytetyksi. (Saattoivat toki olla vain kohteliaita.)

Jotkut milf-tyyppiset ulkkarit noudattavat tätä linjaa vielä nykyäänkin ja mikäs, tykkään kyllä monesta Naisellisesta Tuoksusta. - Aikanaan pari tämän tyyppistä Sihteeriä saattoivat jonkun loppujutustelun aikana jopa esitellä hajusteitaan ja kysyivät mielipidettä mistä pitäisin eniten. Oli mukava yllätys kun seuraavalla kerralla Sihteeri sitten oli laittanut juuri sitä.

Mutta nämä nyt menevät tilanteen mukaan. En ole erityisen herkkänokkainen mutta on olemassa pari hajuvettä jotka aiheuttavat tietynlaisia muistumia johonkin. Siinä on puolensa ja puolensa.

Poissa Rokkipappa

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #26 : Lokakuu 08, 2023, 14:02:46 »
Toivon aina että pt on tuoksuton.. en voi kotiin viedä hajuveden tuoksua se tarttuu vaikka pääsisin suihkuun ennen kuin lähden mimmin luota kotiin. Kotimaisten kanssa tästä ei ole tullut ongelmaa, ulkomaalaisten kanssa ei välillä ole mennyt tämä toive perille

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #27 : Lokakuu 10, 2023, 13:30:42 »
Siviilissä homma toimii niin, että jos nainen on laittanut tapaamiselle hajuvettä, niin sen huomioimalla ja siitä kiittämällä ja kehumalla mies saa +10 pistettä. Ja vieläpä jonkin muun kömpelyyden anteeksi. Tätä mahdollisuutta ei kannata jättää hyödyntämättä. Varsinkin, kun jos naisen hajuvettä taas ei huomioi, siitä saa sitten tuplamäärän miinuspisteitä (esimerkkimme tapauksessa siis -20, joten piste-eroksi muodostuukin 30  ;D). Pahinta on, että mies ei itse edes tajua sitä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #28 : Lokakuu 10, 2023, 17:33:39 »
Itse en käytä hajuvesiä töissä enkä siviilissä. Sampoot/suihkusaippuat/pyykinpesuaineet ei oo (vielä) tuoksuttomia, vaan ns normaaleja, mutta tästä ei oo tullut sanomista.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #29 : Lokakuu 16, 2023, 14:01:40 »
Itse en tykkää muutenkaan käyttää mitään hajuvesiä, joten en sellaisia omista. Ainoa sellainen tuoksu, jonka olen onnistunut löytämään ja josta pidän, on ihan vaan sitruunan tuoksuinen eteerinen öljy.

Muissa kosmetiikkatuotteissa suosin tuotteita, jotka eivät tuoksu voimakkaasti. En myöskään itse pidä voimakkaista tuoksuista muilla ihmisillä, en myöskään asiakkailla.

Jos on suihkunraikas, ominaistuoksut ovat minusta parhaita.

Useimmiten myös asiakkaiden toive on ollut, ettei olisi mitään vahvoja hajusteita.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️