Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Runkkareille sakkoja

<< < (2/3) > >>

Hottis puuma:
Toimii muistutuksena siitä että ihan mitä sattuu sananvapauden nimissäkään saa postailla.

Selitykset "mulla on oikeus" ja "Suomessa on sananvapaus" on jo kuluneita ja menettäneet merkityksensä. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa.

Thor Patsas:
^ Kaikella kunnioituksella Hottis mutta olen tässä hiukan eri mieltä kanssasi koska ainakin minusta jokaisella pitäisi olla oikeus kritisoimaan asioita jotka ovat epäoikeudenmukaisia. Rakentava kritiikki on aina parempaa kuin valheellinen kannustus vaikka se vähän kirpaiseekin.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Syyskuu 14, 2023, 14:57:41 ---^ Kaikella kunnioituksella Hottis mutta olen tässä hiukan eri mieltä kanssasi koska ainakin minusta jokaisella pitäisi olla oikeus kritisoimaan asioita jotka ovat epäoikeudenmukaisia. Rakentava kritiikki on aina parempaa kuin valheellinen kannustus vaikka se vähän kirpaiseekin.

--- Lainaus päättyy ---

'Miehet haukkuivat Alekseevaa muun muassa ”rumaksi huoraksi” ja ”vesipääksi”.'

Kyybel:
^ Totta ja se on kyllä kaukana rakentavasta kritiikistä...

Thor Patsas:
Nyt en tarkoittanut noita kahta mulkkua jotka kutsuivat tätä Alekseevaa huoraksi ja vesipääksi koska eihän se ole asiallista ollenkaan vaan moukkamaista.

Tarkoitan tällä nyt sitä että Suomessa tietyt tahot ovat enemmän kritiikin yläpuolella kuin toiset. Ja sellainen sanontahan on että huonon johtajankin tietää siitä että häntä ei saa kritisoida.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta