Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomikisu Lempäälä  (Luettu 19310 kertaa)

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomikisu Lempäälä
« Vastaus #20 : Tammikuu 11, 2022, 09:11:21 »
Oliko OWO neidon palveluissa mukana?  :blowjob:

Entä tuhkaluukku??? :behind:

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomikisu Lempäälä
« Vastaus #21 : Tammikuu 11, 2022, 09:35:48 »
Mitä jos vaikka soitatte ja kysytte?

Itse kävin 2-3 vuotta sitten ja vastassa ei ollut kuvien mukainen neito. Väittäisin kuvien olevan vähintään 10 vuotta vanhoja. Ulkomuoto on muuttunut huomattavan paljon. Lisäksi kämpässä haisi aivan järkyttävästi röökille, joten en voi suositella.

Toki nyt voi olla asiat eri tavalla, mutta en itse lähde toista kertaa kokeilemaan

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomikisu Lempäälä
« Vastaus #22 : Tammikuu 12, 2022, 16:54:40 »
Mitä jos vaikka soitatte ja kysytte?

Itse kävin 2-3 vuotta sitten ja vastassa ei ollut kuvien mukainen neito. Väittäisin kuvien olevan vähintään 10 vuotta vanhoja. Ulkomuoto on muuttunut huomattavan paljon. Lisäksi kämpässä haisi aivan järkyttävästi röökille, joten en voi suositella.

Toki nyt voi olla asiat eri tavalla, mutta en itse lähde toista kertaa kokeilemaan

No ei ollut ainakaan marraskuussa muuttunut tuosta yllämainitusta. Aika lakoninen seinään tuijotus koko ajan. Ihan hyvä owo, mutta koko asenne oli vähän semmonen teiniangstinen vaikka itse nainen ei teiniä ole nähnytkään.

Hyvän owon takia voisin kokeilla uudestaan mutta en nyt vielä ainakaan ole käynyt. Ilmeisesti hää on tehnyt jotain aikusiviihdettäkin joskus. Toki niin on moni muukin.

Poissa Zampo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomikisu Lempäälä
« Vastaus #23 : Helmikuu 03, 2022, 20:52:25 »
Tuli vierailtua kahteen kertaan muutama vuosi takaperin kun majaili vielä pääkaupungissa. Ja kuten "Mansen Keihäs" totesi: Aika lakoninen seinään tuijotus koko ajan....koko asenne oli vähän semmonen teiniangstinen vaikka itse nainen ei teiniä ole nähnytkään.
Ja "PeTre" totesi: Kämpässä haisi järkyttävästi rööki.
-nämä piti täsmälleen paikkansa enkä näiden takia enempää vieraillu/vieraile hänen luonaan vaikka naamaltaan onkn oikein kivan näköinen ja palvelu muuten ihan passelia. Jos panettaa hirmuisesti ja naista haluaa eikä muuta ole saatavilla ni toki sitten tämäkin menee, mutta muuten en suosittele

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomikisu Lempäälä
« Vastaus #24 : Helmikuu 05, 2022, 08:50:24 »
Tämä on joskus kulkeitunut fb kaverikseni.Mitä nyt kuvia katselin niin ei viimeksi päivitettyjen mukaan kovin paljon muutosta ole ilmoituksen kuviin vaikka ne varmasti 5-10 vuotta sitten otettuja onkin.