Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
AnnA (Vantaalla)
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Apina - Syyskuu 12, 2023, 16:20:50 ---Facefucking ja deepthroat extrana. Kokeilitko näitä.
Kunnon kurkkunainti aina hakusessa.
En myöskään ymmärrä näitä huoneistoja joissa pelkkiä kapeita sänkyjä.
Lauantaina olin menossa PT:n luokse kunnes sain osoitteen.
Jopa kolmio ilman parisänkyä. Ovatko asunnot niin vähissä, että
näitä täytyy vuokrata. Eivät ole halpoja.
--- Lainaus päättyy ---
osoittaa lähinnä sitä, että tytöt ei huomioi riittävästi valitessaan asuntoa, että on hyvä sänky. Toisaalta joskus olen kuullut käynnillä että tyttö on ollut pahoillaan ja harmissaan siitä, että kämppä ilmossa on ollut maininnat tuplasängystä ja sit paikalla on ollu tyylii patja tms.
Gynther:
Apinalle: Ei, en koittanu noita extroja, kun en yleensäkään tartte mitään kovin erikoista päästäkseni melkein tajunnan vievään klimaxiin. Kunhan PT on naisena just mun makuun ja antaa estelemättä nautiskella värkkinsä käytöstä, niin piisaa mulle kyllä.
Joo, ja lisäyksenä, ei AnnA mikään läski ole, mun makuun vaan hieman runsas. Ihan samalla lailla, kun parhaillaan PKS:lla jossain oleva (RE) Sweet Victoria on hieman liian luiseva.
On tää eläimellisyys joskus vaikeeta.
Ilotalot laillisiks, ni loppuis tää vääntäminen. Ja naisille tietty omansa, jos niin tahtovat.
Vieras1503:
Koska liha on heikko niin päädyin kuitenkin täällä käymään eikä se nyt mitenkään huono visiitti ollut. Anna on oikeastaan muodokas hyvällä tavalla eikä muodokas siten kuten joissain ilmotuksissa lukee ja ilmoittelija levinnyt täysin peruuttamattomasti joka suuntaan juotosbetonin tavoin. Vastaanotto suoritettiin aitoon kimonoon kääriytyneenä ja alta löytyi bikinit jossa hänen kotimaan värejä ja se ei ole belgia se. Vaan pidenmässä matkassa tropiikin lämmössä. Pöyerse on kyl aika muhkea luonnollisella täytteellä. Hyvä suutelemaan ja suikkari ahnas 8/10. Vähän puksuttelua takaapäin ja lopetus asiaankuuluvasti suikkarilla splörts. Tosi iloinen ja hyvä asenne hänellä on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta