Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoitus tytöille: miesporukka koittaa hyväksikäyttää aloittelijoita  (Luettu 21700 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
^Ei ole noin vaan siten kuin Anteron kirjoituksessa ^^ todetaan.

Tuo penaattorin siteeraama tekstini oli vastaus anaalipepun kirjoitukseen siitä, että juttu olisi vailla perää sillä perusteella, ettei monikaan homman kohteeksi joutunut ole kirjoitellut kokemuksiaan tänne. Muistuttaisin, että kirjoittelu saitille ja saitin lukeminen ovat eri asioita.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^
Onhan se nyt jo selvää, että Penaattorilla on omat agendat kehissä.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 532
  • ** Piristää muiden päivää
^^ No mikä on sinun teoriasi siitä, mikseivät asianosaiset kirjoita jos kerran lukevat?

^Kenelläpä ei tässä ketjussa olisi.
Go woke, go broke.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^
Sun innokkuus tämän ketjun kommentointiin on..no, sanotaan vähintäänkin huvittavaa.
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa, pätee varmaan ihan nykypäivänäkin.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 532
  • ** Piristää muiden päivää
^Onko säännöissä joku rajoitus kuinka kuinka paljon mihinkin ketjuun olisi sopivaa kommentoida?
Go woke, go broke.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^Onko säännöissä joku rajoitus kuinka kuinka paljon mihinkin ketjuun olisi sopivaa kommentoida?

Ei tietenkään ole, mutta varmaan se innokkuus paistaa läpi, eikä välttämättä hyvällä tavalla..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 532
  • ** Piristää muiden päivää
^Onko säännöissä joku rajoitus kuinka kuinka paljon mihinkin ketjuun olisi sopivaa kommentoida?

Ei tietenkään ole, mutta varmaan se innokkuus paistaa läpi.
En tiedä sinusta, mutta minusta innokkuus ei suinkaan ole negatiivinen piirre kun se kohdistuu oikeisiin asioihin.
Go woke, go broke.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^Onko säännöissä joku rajoitus kuinka kuinka paljon mihinkin ketjuun olisi sopivaa kommentoida?

Ei tietenkään ole, mutta varmaan se innokkuus paistaa läpi.
En tiedä sinusta, mutta minusta innokkuus ei suinkaan ole negatiivinen piirre kun se kohdistuu oikeisiin asioihin.

Kyllä se on sun trollailussa.
Yrität vääntää epätoivoisesti pahan asian "hyväksi".

Ei toi jankkaaminen auta mitään.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 532
  • ** Piristää muiden päivää
^SInähän tässä epätoivoisesti jankkaat.  ;D
Go woke, go broke.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^SInähän tässä epätoivoisesti jankkaat.  ;D

En mitään muuta odottanutkaan.

Pidetään ketju ylhäällä🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 67
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kevät ei ole tainnut tuoda mitään lisää tähän. Aina parempi jos noille narutettavien etsijöille ei tule uusia uhreja.
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Höpö Höpö

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
On tullut, tekijät kartoitettiin kymmeneksi vuodeksi Siperiaan työleirille.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
On tullut, tekijät kartoitettiin kymmeneksi vuodeksi Siperiaan työleirille.
Huhu kertoo että tyhjentävät sellitovereiden pussit tyhjäksi  :blowjob:
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kevät ei ole tainnut tuoda mitään lisää tähän. Aina parempi jos noille narutettavien etsijöille ei tule uusia uhreja.

En oikeastaan tiedä. Muuta kuin, että edelleen jatkavat metsästämistä jollain kokoonpanolla.
Päätekijä forkan osalta on edelleen mukana. Muuta en faktana tiedä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Pömpsy

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
*Parempi että sensuroin itse pois mun assosiaatiot ja sopimattomat sepustukset* Pömpöm on oppinut olemaan korrekti.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2024, 02:41:40 kirjoittanut Pömpsy »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Venla, oliko kyseinen gangbang ryhmän tyttö ottanut suhun yhteyttä ja kertonut tästä? Vai lähtikö tämä huhu jonkun kolmannen tuntemattoman osapuolen kautta?

Bananalla on ollut aika suorasanaisia rapsoja kirjoitettuna ilman hienosteluja, jotka jakavat mielipiteitä, sillä hupakkoa kohdellaan niissä kuin panopuuna. Vihamiehien kertymisestä voi olla monenlaisia seurauksia, esim. joku turska pahoitti mieltään kun hänen lempihupakostaan kirjoitettiin sellaisia, ja tahtoo sitten anonyymisti kostaa hänelle.

Tähän hyvin asialliseen ja merkitykselliseen kysymykseen en aikaisemmin vastannut.
Tarkoitus oli kyllä vastata hieman nopeammin, mutta, tarkoituksella en vastannut juuri tuolloin.

Syynä puhtaasti se, ettei se ryhmä ala kohdistamaan toimia niitä kohtaan jotka asian ovat uskaltaneet tuoda ilmi. Pahimmillaan useampiinkin, tietämättä kohdetta, ja joka tapauksessa niitä jotka ovat uskaltaneet puhua, on mielestäni vain oikeudenmukaista suojella.
Kun tuohon liittyi se kuvaamisaspekti ainakin. Tässä ajalla on tietty merkitys, ja nytkin mietin, onkin turvallista muiden henkilöiden kannalta kommentoida. Ne jotka mut tuntevat, tietävät, etten lähde sepittään taruja. Valheet ei ole mulle vaihtoehto. Mutta mitä tehdä silloin kuin täysi yksityiskohtainen rehellisyys saattaa muut kohtuuttomaan tilanteeseen. Noh, se on mun henkilökohtainen dilemma.

Nyt kuitenkin rehellisesti uskallan (ja voin vain toivoa, että arvioin ajan oikein) kommentoida jo tähän.
Olen kuullut Bananan toimista suoraan hänen kanssaan olleilta tytöiltä/keitä hän on yrittänyt jo vuosien varrella arveluttavia asioita. Olisiko arviolta...ehkä 8 vuotta (en ole täysin varma, mutta tuota luokkaa).

Tämä juttu alkoi kahdesta eri asiasta, paljon myöhemmin kuin nuo asiat tapahtuivat, suorasta kontaktista tytöltä ja välikäden kautta saamasta raportista (molemmat tuttuja, en usko että heillä kontaktia toisiinsa, ja yleisesti sanoisin tunnustettu luotettaviksi skenessä), joiden tarinat olivat hyvin yhteneväiset. Siihen päälle kun hieman kyselin amatööriksi esittäytyneenä vain "viattomasti" kokemuksia (tyyliin, mietin jos lähtisin, et kandeeko), tuli sitten X-määrä kertomuksia, jotka yhteneväisiä aikaisemmin kuulemani kanssa. Näitä henkilöitä en tunne hyvin. Mutta joskus olivat aika yksityiskohtaisia, eivät koskaan täysin samoja, mutta sama kaava toistui.

Tuosta kaikesta yhteenvetona uskalsin laittaa tämän aloituksen tänne. Ja seison täysin sen takana, edellä mainituista syistä, uskon, että  olen saanut ihan riittävästi ja oikeaa tietoa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
*Parempi että sensuroin itse pois mun assosiaatiot* Voi miten vihaan sielunpohjasta näitä liiskattavia ötököitä.


vENLAA;kirjoitan nyt tähän, kun tiedän että luet tätä ketjua. Eksyin sivulle ihan sattumalta. Näin pienen sumean esikuvan missä mahdollisesti näkyisi se mitä et koskaan ennen näyttänyt kuvissa. Oli pakko kirjautua sisälle. Aika iso sulka hattuun, että onnistuit pillullasi houkutella eläköitynyttä hieman yhä perverssiä pömpömiä sisälle.

Ps. Kirjoitin pienellä v:llä, kun muistin vielä että se on aina pienellä.

Olit kirjoittanut tässä välissä.  :inlove:

Pillun voima....  :laught:

Ja kiitos perinteen kunnioittamisesta. <3

Vaihdoin pienen alkukirjaimen täällä isoksi, siitä syystä, kun mun palveluvalikoima muuttui. En mä mikään Domme oo edelleenkään, mutta kun en enää tarjoa subi-palveluita. Ja mun fetissi-tarjonta on enemmän...noh, ei alistavaa, mutta sen hieman siihen suuntaan voi jotkut tulkita. Oli kyllä venlalle sellainen pieni identiteettikriisi.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Pömpsy

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
*Parempi että sensuroin itse pois mun assosiaatiot* Voi miten vihaan sielunpohjasta näitä liiskattavia ötököitä.


vENLAA;kirjoitan nyt tähän, kun tiedän että luet tätä ketjua. Eksyin sivulle ihan sattumalta. Näin pienen sumean esikuvan missä mahdollisesti näkyisi se mitä et koskaan ennen näyttänyt kuvissa. Oli pakko kirjautua sisälle. Aika iso sulka hattuun, että onnistuit pillullasi houkutella eläköitynyttä hieman yhä perverssiä pömpömiä sisälle.

Ps. Kirjoitin pienellä v:llä, kun muistin vielä että se on aina pienellä.

Olit kirjoittanut tässä välissä.  :inlove:

Pillun voima....  :laught:

Ja kiitos perinteen kunnioittamisesta. <3

Vaihdoin pienen alkukirjaimen täällä isoksi, siitä syystä, kun mun palveluvalikoima muuttui. En mä mikään Domme oo edelleenkään, mutta kun en enää tarjoa subi-palveluita. Ja mun fetissi-tarjonta on enemmän...noh, ei alistavaa, mutta sen hieman siihen suuntaan voi jotkut tulkita. Oli kyllä venlalle sellainen pieni identiteettikriisi.  ;D

Kyllä se kaikista voimakkain ja kaunein asia maailmassa. Ei vähempi varmaan olisikaan saannut mua kirjautumaan tänään.  :laught:

Oli kiva nähdä että oot kuvioissa ja että pidät uusien puolia yhä.

On mullakin vähän identiteettikriisiä ollut tässä. Olen käyttänyt viimeisen 9-vuoden aikana tasan yhden kerran
seksipalveluita. Olin vajaa kolmisen vuotta suhteessa ja sitten lähemmäs kuusi vuotta. En mä osaa enää mennä huoriin, kun opin sisäsiistiksi. Toi huora termikin tuntuu jotenkin karskilta nyt.:laught:
 
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2024, 03:04:38 kirjoittanut Pömpsy »

Paikalla MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Asiat jotka mä toivon, että tästä kaikesta jää mieleen nykyisille ja tuleville palveluntarjoajille:

- Mieti omat rajasi tarkkaan (ml. tapaamisten hinta & aika)
- Älä anna kenenkään venyttää asettamiasi rajoja
- Jos rajoja yhtään yritetään rikkoa, päätä keskustelu/tapaaminen siihen
- Seksityöntekijällä on täysi oikeus ja valta sanoa milloin vain "ei", älä pelkää käyttää tätä
- Et ole tilivelvollinen asiakkaille yhtään mistään, ei on ei, ja sitä ei tarvitse selittää
 
Toivon kaikille seksityöntekijöille iloisia hetkiä työn parissa! <3

Kuitenkin on olemassa naisia, jotka nauttivat gangbangistä ja kuvaamisesta.
Muuten ei olisi bukkakegenreä.
Ainakin vanhassa ...ssä Bananan suositus oli hyvä myyntivaltti tytölle.
En myöskään usko, että foorumien ylistävät raportit syntyvät aina puhtaan vilpittömästi.

"- Mieti omat rajasi tarkkaan (ml. tapaamisten hinta & aika)
- Älä anna kenenkään venyttää asettamiasi rajoja"

Tytöt ja asiakkaat eivät ole monoliitteja.
Omakohtaisten havaintojeni perusteella ainakin aika joustaa sekä osa pehmeistä rajoista asiakaskohtaisesti.
Ei välttämättä ensimmäisellä kerralla, mutta seuraavalla kerralla.
Ainakaan minä en innostu, jos tytöllä on tiukka kellokorttisysteemi.

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Tytöt ja asiakkaat eivät ole monoliitteja.
Omakohtaisten havaintojeni perusteella ainakin aika joustaa sekä osa pehmeistä rajoista asiakaskohtaisesti.
Ei välttämättä ensimmäisellä kerralla, mutta seuraavalla kerralla.
Ainakaan minä en innostu, jos tytöllä on tiukka kellokorttisysteemi.

Olenkohan minä nyt ymmärtänyt jotain väärin kenties? Itse ainakin aina kuvitellut että seksityöläiset olevat nimenomaan töissä. Swinger sivustoilta sit löytyy jos monenmoista kimppacombinaatiota ja gangbangeja missä sitten perseilyä vahditaan muilla konsteilla ja EI on aina EI. :behind:
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä