Moni omassa kotonaankin työskentelevä pitää nimensä ja henkilöllisyytensä omana tietonaan ja ainakin pyrkii välttämään niiden paljastumista vaikka tietysti omassa kodissa työskentelemisessä riski on aina hieman suurempi. Mutta aika moni on kotonakin järjestänyt niin, ettei myyjän henkilöllisyys nyt ainakaan ilman erityistä kaivelua paljastu.
Näinpä. Kyllähän se kaivelemalla selviää mutta silti teen mielestäni tätä anonyyminä.
Se pieni asia, minkä asiakas voi tehdä maailmanparantamiseksi, on maksaa varausmaksu tai varata aika näkyvästä numerosta valitsemaltaan, luotettavalta palveluntarjoajalta. Ei tarvitse mennä ja tehdä aktivismia (sitä odotellessa), ei tarvitse puhua lähipiirilleen jos ei halua. Mutta edes alan sisällä toivon, että asiakkaat ja seksinmyyjät puhaltaisivat vähäsen yhteen hiileen ja rakentaisivat luottamusta keskenään, jotta ei joka aamu tarvitsisi ajatella ikkunasta ulos katsoessaan, että en voi koskaan ansaita normaalin yrittäjän asemaa,vaikka kuinka perse hiellä tekisin töitä. (Eikä sen seksinostajan tarvitsisi ajatella, että täysin laillinen harrastus on kuin löyhä silmukka joka ilmitullessaan kiristyykin ja panee pelin poikki.)
Tästä olen täysin eri mieltä. Ei ole yhdenkään asiakkaan eikä pt:n velvollisuus ruveta parantamaan maailmaa mistään aktivismista puhumattakaan. Mulle ei tarvitse maksaa varausmaksua, ei soittaa näkyvästä puhelinnumerosta. En koe tästä työstä mitään henkistä ahdistusta tai stigmaa, haluan olla suhteellisen anonyymi ihan muuten vaan. Jos joku ostaa hesariin etusivun mainoksen jossa julkistaa oikean nimeni niin siitä vaan sitten, jos siitä jotain iloa saa. Ylipäänsä olen tosi allerginen ajatukselle että olisi nyt mun vastuulla parantaa maailmaa pt:nä tai missään roolissa ylipäänsä. Sori siitä.
Se on ihan eri asia että rupeat hyväksikäyttämään jotain narkkaria tai ulkomaalaista paritettua. Se on ala-arvoista.
Mä haluan että tapaamisella pt:lle on itsestäänselvyys että haluan olla anonyymi, enkä tapaamista jossa pt kokee mun anonyymiuden ”kohtuuttomana”.
Mulle ei itse asiassa tullut mieleenkään vaatia turskilta muuta kuin anonyymiyttä, ennen kuin kuulin että se on tosi monilla tapana. En silti ryhdy vaatimaan henkilötietoja vaikka nykyään ymmärrän että se on turvallisuusriski. No, tuurilla ne isotkin laivat seilaavat.

jokainen voi kuvitella omalle kohdalleen miltä tuntuu lukea netistä julkiselta foorumilta viesti missä joku kuvailee asuvansa naapurissasi, jättäneensä lappuja autosi tuulilasiin, ja seuranneesi sua lähikaupasta kotiin. muun muassa sen jälkeen on yllättäen hieman korkeampi kynnys jakaa kotiosoitettaan ihan kenelle tahansa kuka keksii ottaa prepaid-numerolla yhteyttä ja kysyä tapaamista.
niin pahoittelut kaksoisolennolleni ketä tuolla on stalkattu mun sijasta.)