Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 1940 kertaa)

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #40 : tänään kello 04:37:52 »
Moni omassa kotonaankin työskentelevä pitää nimensä ja henkilöllisyytensä omana tietonaan ja ainakin pyrkii välttämään niiden paljastumista vaikka tietysti omassa kodissa työskentelemisessä riski on aina hieman suurempi. Mutta aika moni on kotonakin järjestänyt niin, ettei myyjän henkilöllisyys nyt ainakaan ilman erityistä kaivelua paljastu.

Näinpä. Kyllähän se kaivelemalla selviää mutta silti teen mielestäni tätä anonyyminä.

Se pieni asia, minkä asiakas voi tehdä maailmanparantamiseksi, on maksaa varausmaksu tai varata aika näkyvästä numerosta valitsemaltaan, luotettavalta palveluntarjoajalta. Ei tarvitse mennä ja tehdä aktivismia (sitä odotellessa), ei tarvitse puhua lähipiirilleen jos ei halua. Mutta edes alan sisällä toivon, että asiakkaat ja seksinmyyjät puhaltaisivat vähäsen yhteen hiileen ja rakentaisivat luottamusta keskenään, jotta ei joka aamu tarvitsisi ajatella ikkunasta ulos katsoessaan, että en voi koskaan ansaita normaalin yrittäjän asemaa,vaikka kuinka perse hiellä tekisin töitä. (Eikä sen seksinostajan tarvitsisi ajatella, että täysin laillinen harrastus on kuin löyhä silmukka joka ilmitullessaan kiristyykin ja panee pelin poikki.)

Tästä olen täysin eri mieltä. Ei ole yhdenkään asiakkaan eikä pt:n velvollisuus ruveta parantamaan maailmaa mistään aktivismista puhumattakaan. Mulle ei tarvitse maksaa varausmaksua, ei soittaa näkyvästä puhelinnumerosta. En koe tästä työstä mitään henkistä ahdistusta tai stigmaa, haluan olla suhteellisen anonyymi ihan muuten vaan. Jos joku ostaa hesariin etusivun mainoksen jossa julkistaa oikean nimeni niin siitä vaan sitten, jos siitä jotain iloa saa. Ylipäänsä olen tosi allerginen ajatukselle että olisi nyt mun vastuulla parantaa maailmaa pt:nä tai missään roolissa ylipäänsä. Sori siitä.

Se on ihan eri asia että rupeat hyväksikäyttämään jotain narkkaria tai ulkomaalaista paritettua. Se on ala-arvoista.

Mä haluan että tapaamisella pt:lle on itsestäänselvyys että haluan olla anonyymi, enkä tapaamista jossa pt kokee mun anonyymiuden ”kohtuuttomana”.

Mulle ei itse asiassa tullut mieleenkään vaatia turskilta muuta kuin anonyymiyttä, ennen kuin kuulin että se on tosi monilla tapana. En silti ryhdy vaatimaan henkilötietoja vaikka nykyään ymmärrän että se on turvallisuusriski. No, tuurilla ne isotkin laivat seilaavat.

Raisio ma-to! ❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #41 : tänään kello 06:21:28 »
Mulle isot pojat kertoi silloin joskus maamme aikojen alussa

a)älä lähetä huoralle rahaa (tänäpäivänä tarkoittaisi varausmaksua)

b) käytä prepaidiä

C) älä anna mitään sellaisia tietoja itsestäsi mitä et halua antaa

D) maksa käteisellä

Jos jokin näistä asioista ei sovi huoralle, siirry seuraavaan. Näillä on menty ja tullaan menemään.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #42 : tänään kello 07:22:26 »
Jokaisella hupakolla on oma tapansa myydä seksipalveluita ja meillä turskilla omat tapamme niitä ostaa. Kaikille kaikkea. Jotkut pt:t haluavat tietää asiakkaasta kaiken ennen kuin tämä hyväksytään ja toisia ei vähempää kiinnosta jopa auttaen siinä anonymiudessa. Jotkut haluavat varausmaksun ja toiset sileitä tai vaikka ryppyisiäkin seteleitä paikan päällä. Joillain hupakoilla on ohariongelmia, toisilla niitä on vähemmän. Sama turskilla.

Itse pidän mutkattomasta ja anonyymistä palvelusta, mä käyn panemassa, lyön rahat alussa tiskiin ja katoan kaupungille tapaamisen jälkeen, eikä kumpikaan osapuoli kuule enää toisestaan.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #43 : tänään kello 08:25:54 »
Mulle isot pojat kertoi silloin joskus maamme aikojen alussa

a)älä lähetä huoralle rahaa (tänäpäivänä tarkoittaisi varausmaksua)

b) käytä prepaidiä

C) älä anna mitään sellaisia tietoja itsestäsi mitä et halua antaa

D) maksa käteisellä

Jos jokin näistä asioista ei sovi huoralle, siirry seuraavaan. Näillä on menty ja tullaan menemään.
E) Tapaa ainoastaan maassa pikaisesti vierailevia ulkkareita

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : tänään kello 09:28:03 »
Tästä olen täysin eri mieltä. Ei ole yhdenkään asiakkaan eikä pt:n velvollisuus ruveta parantamaan maailmaa mistään aktivismista puhumattakaan. Mulle ei tarvitse maksaa varausmaksua, ei soittaa näkyvästä puhelinnumerosta. En koe tästä työstä mitään henkistä ahdistusta tai stigmaa, haluan olla suhteellisen anonyymi ihan muuten vaan. Jos joku ostaa hesariin etusivun mainoksen jossa julkistaa oikean nimeni niin siitä vaan sitten, jos siitä jotain iloa saa. Ylipäänsä olen tosi allerginen ajatukselle että olisi nyt mun vastuulla parantaa maailmaa pt:nä tai missään roolissa ylipäänsä. Sori siitä.

En sanonut, että se olisi velvollisuus. Se on yksi asia, jota *voi* tehdä, mutta ei ole pakko. Kannustan asiakkaita toimimaan avoimemmin ja tapaamaan varausmaksulllisia palveluntarjoajia, mutta en vaadi sitä, että että siitä pitää tehdä julkinen facebook-päivitys. Muutenhan en ottaisi anonyymeja asiakkaita vastaan ollenkaan. Kuten sanoin, minulla on ihania anonyymejäkin asiakkaita. Halutessaan jokainen saa jäädä sinne omaan poteroonsa juuri niin tiiviisti kuin haluaa.  On karu fakta, että seksityöntekijöille tulee paskaa niskaa tässä yhteiskunnassa ja henkilökohtaisesti olen valinnut tehdä sille asialle jotain - vaatimatta sitä kuitenkaan muilta. Puhun kuitenkin tällaisten asioiden puolesta vähintään herättääkseni kapinahenkeä.

On ihan ok, että juuri sinä haluat olla anonyymi, mutta silloin et voi ymmärtää tätä asiaa ei-anonyymin näkövinkkelistä, koska olemalla kaapissa säästyy isolta osalta stigmaa.
Ahkera keikkailija ja opiskelija. Googlaamalla "miiranmatkassa" löydät varmasti perille.

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #45 : tänään kello 09:41:32 »
Täälläkin "yksi ääni" anonymiteetin puolesta. - Ymmärrän kyllä varausmaksut - ja aikojen kuluessa myös oppinut senkin että Sihteerin voi joskus olla ihan järkeenkäypää antaa jokin osoite vierestä. Itselleni vain on mutkattomampaa maksaa käteisellä heti kättelyssä ja viettää puoli tuntia/tunti tapaamisella, lähteä ajan täyttyessä ovesta ulos tietämättä Sihteeristä mitään sen enempää. Toisten, käytännössä tuntemattomien ihmisten asiat ja tiedot eivät ole koskaan herättäneet uteliaisuutta. Yksityisyyden - niin oman kuin toisenkin - huomioon ottaminen ja kunnioittaminen on ollut aina itsestäänselvyys, tiedän kyllä ettei kaikille valitettavasti ole. Omalla kohdalla yksi tämän harrastuksen suola on nimettömyys.

Jokaisella on omat syynsä ja tapansa toimia kuten toimii.

Poissa Dr.t

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : tänään kello 09:47:33 »
Syy siihen, että ei halua nimeään kertoa tai varausmaksua maksaa on vain yksinkertaisesti se että palveluntarjoajissa on myös huijareita. Ja riski väärinkäytöksiä on iso.
Eihän kukaan halua Tori ilmoituksistakaan rahaa lähettää ennakkoon. Ja monesti kannattaa vähän varovaisesti ilmoituksiin osoite tietoja yms. laittaa.
En oikein ymmärrä miksi moni PT ihmettelee tätä.

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
« Vastaus #47 : tänään kello 10:16:20 »
Kyllä tässä kannattaa harkintaa käyttää. Itse olen käyttänyt pari kertaa anonyymiä ennakkomaksua, hyvin tunnetuille.

Paikalla bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #48 : tänään kello 12:21:46 »

Mä olen alkanut nimittää tätä ilmiötä kauhun tasapainoksi, koska se perustuu negatiivisiin olettamuksiin (jos minä häviän jotain niin sitten se toinenkin). Yritin miettiä pitkään, mitä rakentavaa tähän sanoisin, mutta se on kyllä hankalaa..... [viesti leikattu]

Kauhun tasapaino on osuva kuvaus.

Viestien säilytys yhdessä henkilötietoihin on kyllä aika myrkyllinen pohja asiakkaan näkökulmasta, joka ei halua naamaa, nimeään, nautittuja palvelukuvauksia ja muita CRM-tietoja pahimmillaan levitettävän muille tai postattavan julkisesti.

Ei meistä kukaan mene terapeutillekaan ja yritä käydä siellä anonyymisti.

Tää on aika kehno vertaus. Terveydenhuolto on äärimmäisen reguloitu ala, jossa seuraukset henkilötietojen väärinkäytöksistä on 100% varmoja. Mä myös luulen, että yhä useampi nimenomaan menisi terapeutille avautumaan, mikäli niitä kirjauksia ei mihinkään tallentuisi ja voisi pysyä anonyyminä.

Lisäksi tällä alalla on valittavana se anonyymiys. Monille ei välttämättä ole ongelmaa käyttää palveluja omalla nimellään, mutta aika harvalle siitä varmaan merkittävää lisäarvoa tulee, jos jakelee tarpeettomia tietoja täysin ventovieraalle ihmiselle. Omalla kohdalla tämä on vain turha riskinotto, jossa ei ole mitään voitettavaa kun on varaa valita. Näistä samoista syistä varmasti monet palveluntarjoatkin ovat halukkaita pysymään anonyyminä, ja nimenomaan maksavat ja näkevät vaivaa siitä anonymiteetin tuomasta arvosta.

Se pieni asia, minkä asiakas voi tehdä maailmanparantamiseksi, on maksaa varausmaksu tai varata aika näkyvästä numerosta valitsemaltaan, luotettavalta palveluntarjoajalta.

Tämä ikävä kyllä kuulostaa palvelumyyjän fantasialta, jossa ei ole mitään voitettavaa asiakkaan näkökulmasta. Täydellisessä maailmassa tuo olisi toki kiva asia. Olisihan se kiva jos jokainen asiakas yksipuolisesti toiminnallaan vähentäisi myyjän liiketoiminnallisia riskejä. Samoin kuin, jos työnantajalle kerrottaisiin avoimesti, että "minäpä muuten sairastelen keskimäärin 40 päivää vuodessa ja olen aina ollut keskimääräistä tehottomampi työntekijä. Ainiin sanoinko vielä, että suunnitteilla on suurperheen perustaminen?"

Tämä näkyy varmaan palvelun hinnoittelussa, jota perustellaan usein liiketoiminnallisilla riskeillä (oharit/kustannukset, vaiva, uhkatilanteet ym.)? En usko.

Osalle miehistä tämä voi olla tietysti ihan mahdoton ajatus, että he tekisivät alan eteen jotain ja sille ei voi mitään, mutta toivossa on hyvä elää.
Melko mustavalkoista ajatella, että varausmaksuista kieltäytyvä ja anonymiteettiään varjeleva olisi jokin toimialaa torpedoiva tyyppi, joka "ei puhalla yhteen hiileen" palveluntarjoajien kanssa. Minä kyllä ymmärrän molemmat näkökulmat ja ihmisten motiivit toimia anonyyminä/omalla nimellään. Samaa mielikuvaa ei ikävä kyllä välity sun viestistä.

Paikalla bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : tänään kello 12:30:12 »
Ite naisena oon vetäny ihan huoletta nauhan päälle epäilyttävän asiakkaan täällä ollessa ja poistanu asiakkaan lähdettyä.

Vaikka tämä on todennäköisesti paljon käytetty keino oman oikeusturvan varmistamiseen, niin tästäkään syystä ei herää suurta hinkua varata aikaa fetissisessioille omalla identiteetillä.

Mikään GDPR-liirumlaarum yhteydenottolomakkeella ei merkitse yhtään mitään. Kuinka moni todellisuudessa luottaa siihen, joku random pk-yritys käsittelee henkilötietoja oikein? En minä ainakaan. Vielä vähemmän luotan siihen, että random seksityöläinen käsittelee niitä oikein, vaikka olisi miten kauniit dokumentaatiot verkkosivuilla.

Kyse ei myöskään ole edes siitä, käyttääkö palvelumyyjä tietoja väärin, vaan oleellisesti myös siitä, onko riskiä jonkun muun (esim se vainoava exä) pääsevän niihin fetissinauhoituksiin ja identiteettiin kiinni.

Kuulostaisiko kovinkaan herkulliselta tilanteelta, jos turskalla olisi salanauhotteet tallella ja palvelumyyjän identiteetti selvillä?

Paikalla Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #50 : tänään kello 12:39:57 »
Itse otan hutsuihin yhteyttä aina omalla numerollani ja mikäli käytän sähköpostia, on sekin mallia etunimi.sukunimi@operaattori.fi. Olen myös ottanut naisia vastaan omassa kodissani, joten osa heistä tietää osoitteenikin. Minulla ei ole mitään syytä lähestyä hutsuja naamion takaa, mutta asiaan vaikuttaa myös oma laiskuuteni: en jaksa ylläpitää erillisiä viestikanavia niiden lisäksi, joita käytän arjessani muutenkin.

Hutsut saavat minun puolestani olla niin anonyymejä kuin haluavat. Suurimman osan tunnen vain taiteilijanimellä, mutta osan tunnen heidän oikealla nimellään. Itselleni sillä ei ole merkitystä, miten salassa tai avoimesti palvelijattaret toimivat, tärkeintä on, että palvelu pelaa.

Paikalla guuguuman

• Full Member
« Vastaus #51 : tänään kello 13:10:48 »
Käytän yleensä yhteydenotossa omaa etunimeäni ja tarvittaessa ihan normi-puhelinnumeroa, joka tosin on salainen. Aikoinaan anonymisoin itseni paremmin, mutta nykyisin kun tapaan vain noita tunnetumpia PT:tä, joista monet tekevät töitä omilla kasvoillaan, niin olen joustanut tiukimmista periaatteista. Tosin ymmärrän kyllä hyvin heitä jotka haluavat pysyä tunnistautumattomina ja kyllähän se kuuluu pitkälti pelin henkeen. Ja toisaalta onhan jokaisella palveluntarjoajalla oikeus määritellä millä ehdoilla asiakkaansa ottavat, ei sitä asiakas määrää (vaikka niin jotkut tuntuvat luulevankin).

En minäkään mitään passin kopioita rupeaisi lähettelemään tai tekemään vahvaa tunnistautumista pankkitunnuksilla.

Poissa arsiharju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #52 : tänään kello 14:02:31 »
Aika usein yhteydenotto PT:an jää vaille vastausta, ja tästä syystä tuntuu oman siviilinumeron tai spostin käyttäminen yhteyskokeiluun huonolta ajatukselta tässä ajassamme, jossa henkilötiedot ovat digitalouden valuuttaa.

Kun vastaus on saatu ja keskusteluyhteys avattu, ei minusta oikeastaan kuulosta
lainkaan kohtuuttomalta pyynnöltä lähettää viesti tunnistettavasta numerosta ennen tapaamista. Varsinkaan Lucyn tapauksessa, jossa neiti on liikkeellä omilla kasvoillaan.

Summa summarum, businesswise poistaisin ilmoituksesta maininnan yksilöitävyyden vaatimuksesta.

Ps. Olen Lucy luonasi käynyt anonyymina, olet ihana nainen.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #53 : tänään kello 15:12:04 »
^ Tässä on pointti.

Btw, alussa ihan ensimmäisten hopakkovierailujeni aikaan käytin yhteydenottoihin siviilinumeroani.
Eräänä kauniina päivänä siviilinumeroni whatsappiin kilahti hyvin flirttailevin sanankääntein kirjoitettu ja sydän- ja pusuhymiöin varustettu viesti, että olisi kiva tavata uudelleen. Osoittautui, että se oli tullut ulkomaiselta hupakolta, jonka olin tavannut 1,5 vuotta aikaisemmin, kun vielä käytin siviilinumeroani näihin hommiin. Hän ilmoitti viestissä olevansa 1,5 vuoden tauon jälkeen taas Suomessa keikalla. Voi olla että olin edellisen tapaamisen jälkeen puolitosissani sanonut, että ilmoittaisi jos ja kun palaa Suomeen. En kuitenkaan tosissani uskonut sen toteutuvan.
No, iloinen yllätys se viesti oli, tapasin hänet ilomielin uudestaan, se oli ihana jälleennäkeminen ja kivaa oli. Mutta: Jos minulla olisi sattunut olemaan juuri silloin erilainen elämäntilanne päällä, niin tuo viesti olisi väärällä hetkellä voinut olla hyvin kiusallinen. Minulla nimittäin oli yhdessä vaiheessa tämän 1,5 vuoden aikana ollut aika vakava siviilisuhde.

Vaikka anonymiteetti ei minulle mikään kovin tärkeä juttu näissä hommissa olekaan, tämä nyt oli yksi esimerkki potentiaalisesta vahingosta, jota voi aiheutua, vaikka pt:llä ei pahoja aikeita olisikaan. Voisin kyllä edelleenkin luotettavaksi arvioimani ja omilla kasvoillaan työskentelevän pt:n kyseessäollen käyttää siviilinumeroani.

Olen myös tavannut Lucy:n, useaan kertaan, anonyyminä. Mutta ihan hyvin voin ensi kerralla käyttää siviilinumeroani, ei mitään ongelmaa.
Ja olen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa, että Lucy on ihana nainen.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #54 : tänään kello 15:28:21 »
Osa whatsapilla yhteyttä ottava käyttää varotoimenpiteenä arkistointi-toimintoa, näin viestit ei näy lukitulla näytöllä eikä whatsapin aloitusnäkymässä.

Itse en ota asiakkaaseen päin yhteyttä, mikäli siitä ei ole sovittu tai 110% varmuutta asiakkaan siviilisäädystä.

Mulla oli aikoinaan siirtymä tuohon Fonectaan helppo, kun suurin osa asiakkaista otti jo yhteyttä julkisesta nrosta. En katso, että se olisi vähentänyt yhtään asiakasmäärää (siihen vaikuttaa ihan muut syyt, jos on vaikuttaakseen).
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:32:35 kirjoittanut Viveca »
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #55 : tänään kello 16:13:09 »
Isa on uransa takia valinnut julkisuuden, minä en ole. Julkisuudesta on Isalle kaupallista arvoa, minulle siitä koituisi pelkkiä riskejä.

valitettavasti sillä julkisuudella on myös omat riskinsä, minkä takia näitä turvatoimiakin joutuu punnitsemaan hieman eri tavalla :) jokainen voi kuvitella omalle kohdalleen miltä tuntuu lukea netistä julkiselta foorumilta viesti missä joku kuvailee asuvansa naapurissasi, jättäneensä lappuja autosi tuulilasiin, ja seuranneesi sua lähikaupasta kotiin. muun muassa sen jälkeen on yllättäen hieman korkeampi kynnys jakaa kotiosoitettaan ihan kenelle tahansa kuka keksii ottaa prepaid-numerolla yhteyttä ja kysyä tapaamista.

(sanottakoon nyt vielä perään että ainakin toistaiseksi olen ollut ihan turvassa, koska mulla ei ole autoa :D niin pahoittelut kaksoisolennolleni ketä tuolla on stalkattu mun sijasta.)
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #56 : tänään kello 16:28:59 »
Oon taas isan ja miiran kanssa täysin samaa mieltä näistä ja kiitos asiakkaille siitä, että kallistutte selkeesti sille puolelle että ymmärrätte meidän oikeusturva päälle.

Mä haluan pystyä puhumaan avoimesti, toimimaan avoimesti ja olemaan avoin, mutta tiedostan myös että siihen liittyy riskejä. Mä haluan myös selkeesti laajentaa toimintaa ja sitä on jo usealla alustalla.

Mun sairauden takia keikkailu ei oikeestaan oo mulle vaihtoehto, tai todella harvakseltaan, joten mun pitää varmistaa että saan työskenneltyä kotoonta eri alustojen kautta ja se lisää riskejä koska alustojen kautta toiminta alkaa olla helposti maailmanlaajusta. En toki oo mitään mainetta niittänyt missään, mutta pitää tiedostaa ne riskit.

Eli se ei oo ees pelkästään siitä yhdestä anonyymista asiakkaasta kysymys, vaan mua ahdistaa ajatus että mun tiedot leviää jonnekkin maailmalle, yhtälailla kuin asiakastakin ahdistaisi se.

Mula on toki hirvee työ edessä mentaaäisella tasolla ja markkinointimielessä, että miten paljon mä avaan itseäni ja missäkin, sen takia anonyymittömät asiakkaat on hyvä lisäturva sen ohelle ja sitä työtä tukemaan.

Onhan se ikävää jos turvallisuudentunne katkeaa ja illalla pitäis ajatella kuvaavansa muita matskuja.

En tiedä, ei mun psyyke ehkä kestäis.

Full service on riskaabelia ja kyllä, olen sitä pohtinut punninnut yms, mutta päätynyt silti siihen.

Aiemmat asiakkaat ketkä on käyny mun luona ja suoriutunut niistä tapaamisista hyvin, saa edelleen tulla mun luokse anonyymina.

Mä ymmärrän myös, et monet hakee sitä jännitystä ja ehkä toteuttaa ittwään sillä saralla myös, että on anonyymi, se voi olla kiihottavaa, ymmärrän.

Seksuaalisesti mun juttu, turvallisuussyistä ei mun juttu
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️