Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

KatriinanKamari

<< < (2/2)

Waverunner:
Nyt sanon ihan suoraan - Jätä väliin!

ManBearBig:
Kävin vuosi sitten paneskelemassa. Hieronta oliiviölyllä no ei se ollut hieronta enemmän oli silitäminen. Sit ku alkoi suihinotto se kysy että haluuks mä testaa jotain uutta mä vastaisin kyllä miksi ei ja hän laitoi mynthon pastilli suuhun ja alkoi imuskelemma paljalla, kyllä oli raikas fiilis. Panon aikana hän on passiivinen mut ihan sama ku itse olen aina ollut aktiivinen puoli. Pillu ok tiukka. Hinta en muista oliko se 70 tai 100 per tunti.

Pano 3/5
Bj paljalla 2/5

Sowhat:

--- Lainaus käyttäjältä: ManBearBig - Syyskuu 11, 2023, 15:45:24 ---Kävin vuosi sitten paneskelemassa. Hieronta oliiviölyllä no ei se ollut hieronta enemmän oli silitäminen. Sit ku alkoi suihinotto se kysy että haluuks mä testaa jotain uutta mä vastaisin kyllä miksi ei ja hän laitoi mynthon pastilli suuhun ja alkoi imuskelemma paljalla, kyllä oli raikas fiilis. Panon aikana hän on passiivinen mut ihan sama ku itse olen aina ollut aktiivinen puoli. Pillu ok tiukka. Hinta en muista oliko se 70 tai 100 per tunti.

Pano 3/5
Bj paljalla 2/5

--- Lainaus päättyy ---

Oliko eukalyptus vai minttu mynttoni?

ManBearBig:

--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Syyskuu 11, 2023, 19:23:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ManBearBig - Syyskuu 11, 2023, 15:45:24 ---Kävin vuosi sitten paneskelemassa. Hieronta oliiviölyllä no ei se ollut hieronta enemmän oli silitäminen. Sit ku alkoi suihinotto se kysy että haluuks mä testaa jotain uutta mä vastaisin kyllä miksi ei ja hän laitoi mynthon pastilli suuhun ja alkoi imuskelemma paljalla, kyllä oli raikas fiilis. Panon aikana hän on passiivinen mut ihan sama ku itse olen aina ollut aktiivinen puoli. Pillu ok tiukka. Hinta en muista oliko se 70 tai 100 per tunti.

Pano 3/5
Bj paljalla 2/5

--- Lainaus päättyy ---

Oliko eukalyptus vai minttu mynttoni?

--- Lainaus päättyy ---
En muista hyvin joku sininen se oli

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta