Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kimppa  (Luettu 4985 kertaa)

Poissa Mature hunter

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Kimppa
« : Huhtikuu 12, 2023, 13:00:15 »
Onko joku vastaillut naapurisovun pariskunta etsii miestä ilmoituksiin? Muutamiin vastaillut mutta takaisinpäin ei tullut kyselyjä. Onkohan moni niistä vaan huijausta? Kimppa kyllä kiinnostaisi .

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 635
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kimppa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 12, 2023, 13:07:53 »
Itse kun ollaan parina ilmoiteltu niin yleensä kiinnostuneet hiljenee kun ilmoitetaan olevamme maksullisia. Uskoisin että ilmoituksista on suurin osa feikkejä, ei monellakaan minkäänlaisia kuvia edes.

Tai jos on kuvia niin ei kuitenkaan kunnollista parikuvaa
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2023, 13:11:55 kirjoittanut JuliaK »
Nokialla ke-to!

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1468
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kimppa
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2023, 14:03:57 »
Itse kun ollaan parina ilmoiteltu niin yleensä kiinnostuneet hiljenee kun ilmoitetaan olevamme maksullisia. Uskoisin että ilmoituksista on suurin osa feikkejä, ei monellakaan minkäänlaisia kuvia edes.

Tai jos on kuvia niin ei kuitenkaan kunnollista parikuvaa

Joo se taitaa monelle olla yllätys sekin, että kimppa maksaa enemmän kuin yksi pt.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  Joensuussa.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 383
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kimppa
« Vastaus #3 : Huhtikuu 12, 2023, 15:37:00 »
Kuvittelisin että tällaiset ei maksulliset on 50-60 runkkkarifantasiaa ja sitä että eihän tällaista kokemusta haluavilla pareilla ole mitään intressiä vastata kaikille miehille. Halutaan ensin yksi kokemus ja jos se on hyvä niin varmaan jatkossakin toteutetaan ensisijaisesti uudestaan saman henkilön kanssa.

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppa
« Vastaus #4 : Huhtikuu 15, 2023, 07:05:44 »
Onko joku vastaillut naapurisovun pariskunta etsii miestä ilmoituksiin? Muutamiin vastaillut mutta takaisinpäin ei tullut kyselyjä. Onkohan moni niistä vaan huijausta? Kimppa kyllä kiinnostaisi .
Turusta tiedän yhden parin ja heiltä ainakin tulee vastaus.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5506
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kimppa
« Vastaus #5 : Huhtikuu 15, 2023, 07:34:53 »
Itse kun ollaan parina ilmoiteltu niin yleensä kiinnostuneet hiljenee kun ilmoitetaan olevamme maksullisia. Uskoisin että ilmoituksista on suurin osa feikkejä, ei monellakaan minkäänlaisia kuvia edes.

Tai jos on kuvia niin ei kuitenkaan kunnollista parikuvaa

Joo se taitaa monelle olla yllätys sekin, että kimppa maksaa enemmän kuin yksi pt.
Jos kyseessä on kahdesta naisesta koostuvat pariskunta niin epäilemättä maksaa enemmän kuin yksi nainen.
Mutta jos pariskunta nainen & mies hinnoittelee itsensä kalliimmaksi kuin yksi nainen niin arvelen että tulijoita ei ole tungokseksi asti.

Mulla on vain yksi asiaa sivuava kertomus. Kerran kun sovin tapaamisesta erään naisen kanssa ja kun sekä aika että tapahtumasisältö oli jo sovittu, nainen lähetti minulle vielä perään infopaketin tarjoamistaan extroista, jos vaikka sattuisin niistä kiinnostumaan. Eräs extra oli kimppa jossa kolmantena osapuolena olisi ollut hänen miehensä ja tämä oli hinnoiteltu halvemmaksi kuin se perussetti jonka olin juuri tilannut. En kuitenkaan valinnut tätä palvelua.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 635
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kimppa
« Vastaus #6 : Huhtikuu 22, 2023, 20:57:15 »
Itse kun ollaan parina ilmoiteltu niin yleensä kiinnostuneet hiljenee kun ilmoitetaan olevamme maksullisia. Uskoisin että ilmoituksista on suurin osa feikkejä, ei monellakaan minkäänlaisia kuvia edes.

Tai jos on kuvia niin ei kuitenkaan kunnollista parikuvaa

Joo se taitaa monelle olla yllätys sekin, että kimppa maksaa enemmän kuin yksi pt.
Meillä ei pari-ilmoissa ole välttämättä näin, spesiaalikeissit hinnoitellaan tilanteen mukaan ja etenkin pidemmät ajat on usein halvempia kuin mun kanssa yksin.
Nokialla ke-to!

Poissa kamikko

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppa
« Vastaus #7 : Syyskuu 08, 2023, 16:10:43 »
Olisiko Manseen tulossa jotain kimppoja mihin pääsisi mukaa?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 635
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kimppa
« Vastaus #8 : Syyskuu 08, 2023, 17:20:30 »
^ No esim meillä pääsee halutessaan kimppaan aina kun ollaan muutenkin tavoitettavissa
Nokialla ke-to!

Poissa Johtajamies

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppa
« Vastaus #9 : Syyskuu 09, 2023, 10:05:53 »
Itse tarjoan kumppanin kanssa m&n kimppamahdollisuutta mahdollisuuksien mukaan