Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Salikissa  (Luettu 7913 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Salikissa
« Vastaus #20 : Syyskuu 20, 2023, 10:47:18 »
Silmiin osui naapurista Salikissa, joka heti kiinnitti huomioni. 30-kymppinen treenattu ja kuvien mukaan mukavan näköinen nainen. Sähköposti menemään ja tiedustelin kahden tunnin aikaa parin viikon päähän. Vastaus tuli miltei paluupostissa ja aika saatiin sovittua. Vielä pari meiliä yksityiskohdista.  Esitin aluksi toiveen salitreenivaatteista, mutta päädyttiin lyhyeen nahkahameeseen. Yhteydenpito oli kiitettävällä tasolla ja selkeää. 

Ajoin noin 10 min matkan Turun keskustasta. Paikalla oli parkkipaikkoja runsaasti. Sain Whatsuppiin näppärän Google maps -kartan, johon oli merkitty oikea paikka. Oven takaa vielä varmistussoitto, että olin oikean oven takana.

Olin tullessani puhunut hetken Salikissan kanssa puhelimessa ja jo siinä välittyi luonteva ja ystävällinen vaikutelma. Kun hän avasi oven, vaikutelma voimistui. Kyllä se niin on, että 2 - 3 ensi minuutin aikana selviää yleensä kemioiden yhteensopivuus. Siinä heti ihmeteltiin toistemme hiuksia. Hänellä oli hyvin pitkä vaaleat ja upeat hiukset ja minulla ikämiehen melkein valkoiset - ei niin pitkät - hiukset. Salikissa mielestä charmikkaat, mene ja tiedä. Ja hänellä oli se sovittu nahkahame ja se oli todella makea.

Asunto oli kaunis ja rauhallinen. Kylppärissä, jonne aluksi menin, oli reippaasti tilaa ja tarvittavat pyyhkeet ynnä muut tykötarpeet. Suihkutin työpölyt pois ja menin makkariin, jossa Salikissa odotti. Hänellä oli hyvin kauniit kasvot, joita oli kiva silitellä. Ja suutelu oli mukavan intohimoista. Salikissa kun on, hänellä oli treenattu ja lihaksikas, mutta sopusuhtainen vartalo. Parin tunnin aikana ehti kokeilla kaikenlaista ja kivaa oli, sen voin sanoa. Salikissan treenaaminen todella tuntui alakerrassa, kun hän sisällä ollessa supisteli lantionpohjalihaksia! Ohut hartsikondomi piti huolen siitä, että tunto säilyi hyvin ja lopputulema oli minulle harvinainen laukeaminen yhdynnässä. Salikissa oli menossa mukana ja nautti suuseksin ja vibran aiheuttamista lihaskouristuksista. 

Seksin ohella vähintään yhtä tärkeä asia oli kiva ja rento tunnelma. Hymyily oli herkässä ja katsekontakti luonteva. Salikissa on selvästi aikuinen nainen ja sinut itsensä kanssa. Hän osaa ja haluaa kyllä antaa parastaan ja sain todella sitä mitä hain: Kahden tunnin irtioton arjesta mukavan, kauniin ja seksikkään naisen kanssa.

Ylilääkäri

Poissa taistelulaiva

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Salikissa
« Vastaus #21 : Syyskuu 25, 2023, 17:14:56 »
tossa oot ihan oikeessa!itekkin tulllut pyörittyy saleillla 30 vuotta ja arvostan kyl kovin ku ihminen on kunnossa

Poissa Karsa

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Salikissa
« Vastaus #22 : Lokakuu 04, 2023, 10:47:02 »
 Salikissa panostaa treeneihin, ei ole ilmoitellut hetkeen?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 531
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Salikissa
« Vastaus #23 : Lokakuu 07, 2023, 08:45:24 »
Keskiviikkona olis Turussa, naapurissa ilmo.