Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Mila Delvina

<< < (3/4) > >>

Mcrami:
Olen tavannut hänet kerran luonani. Kaikki meni hyvin ja sovitusti. Kaunis nuori mimmi, ei valittamista. Kroppa kunnossa.

miladelvina:
Moi, en oo niin omistautunut tälle hommalle, että aina olisin paikalla kun on muitakin asioita elämässä. Toivottavasti ymmärrät, että oon saanut paljon viestejä & en pysty vastata kaikkiin + jos varaat aikaa pidemmän ajan päähän, sitten menkat alkaa niin saatan unohtaa käydä online ilmoittamassa, että ei siitä syystä onnistu 😌 Siksi on hyvä varmistaa aina samana/edellisenä päivänä, että molemmat osapuolet pitää kiinni sovitusta eikä esteitä tapaamiselle ole ilmennyt. Mielellään tapaan asiallisia henkilöitä kun panettaa, mutta jos ei huvita pitää hauskaa mitä järkeä? Miten sen voi tietää viikon/viikkoja etukäteen mikä fiilis on, no paitsi miehet joita panettaa joka päivä 🤭

C.G.E. Bannerheim:
No minun osalta oltiin kyllä sovittu edellisenä päivänä kaikki koordinaatit ja ajankohdat, mutta kun tapaamisaika tuli, niin viestittely loppui kuin seinään. Peruuttaa saa, mutta kuuluu ihan normaaliin hyvään käytökseen ilmoittaa siitä etukäteen. Tosin jos peruuttaa tapaamisen siksi ”ettei huvita” niin kannattaa ehkä vaihtaa alaa.

Satunnaisturskailija:
Hienoa toki että henkilö itse tuli myöntämään että edes peruskäytöstapoja ja minkäänlaista luotettavuutta ei hänellä ole.

Itse toki olisin jo omien kokemusten perusteella osannut välttää jatkossa mutta hyvä että nyt muutkin!

EDIT: Tämähän olikin nyttemmin käynyt viestini lukemassa joskus ohareiden jälkeen versus aiemmin mainitsemani D-merkinnällä olevat kik-viestit. Mitään ei vastannut sentään eli edes ohareidensa pahoittelu jälkikäteen ei tämän lurjuksen keinovalikoimaan kuulu.

Välttäkää, välttäkää, välttäkää.

Jimmy-setä:
Itse olen tavannut Milan useamman kerran ja tapaaminen on toteutunut aina, kun se on samana päivänä vielä vahvistettu.
Ja tuo, että tapaa silloin kun panettaa, ei välttämättä ole huono asia. Ovat olleet nimittäin todella kiimaisia tapaamisia Milan kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta