Onko kokemuksia? Kivat kuvat RE:n puolella, mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
Uutiset:
Kumimies
Kelpo kaveri
JuhaniH

Nauttii muiden arvostusta
Ns. painetta oli kertynyt
ja muutenkin halusin antaa itselleni joululahjan.
Pari päivää sitten uuden Evan tapasin.
Jonne29
Kelpo kaveri
JuhaniH

Nauttii muiden arvostusta
Kiitokset arvostelusta. Sen verran vähän on tyttöjä nyt listoilla, että olen itsekin joutunut harkitsemaan Evalla käyntiä.
Mitenkä kommentoisit parasta arvaustasi Evan iästä? Entä oliko naama kaunis tai hyvin säilynyt. RE:n arvostelussa mainitset kuvien vahvasta käsittelystä. Oliko ylipainoa enemmän kuin kuvat antavat ymmärtää ja oliko läski kertynyt kauniisti oikeisiin paikkoihin?
Jonne29
Kelpo kaveri
Kiitokset arvostelusta. Sen verran vähän on tyttöjä nyt listoilla, että olen itsekin joutunut harkitsemaan Evalla käyntiä.
Mitenkä kommentoisit parasta arvaustasi Evan iästä? Entä oliko naama kaunis tai hyvin säilynyt. RE:n arvostelussa mainitset kuvien vahvasta käsittelystä. Oliko ylipainoa enemmän kuin kuvat antavat ymmärtää ja oliko läski kertynyt kauniisti oikeisiin paikkoihin?
Verified -ilmoituksessa ikä käsittääkseni oikein on. Vaatii henkilötodistuksesta kuvaa, tms,? Itse olisin arvioinut jopa nuoremmaksi. Ihan kaunis minun silmään. Ei ollut läskiä liikaa minuun makuun, vaikka enempi kuin kuvissa.