Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: B  (Luettu 2242 kertaa)

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
B
« : Elokuu 24, 2023, 00:49:44 »
Nyt on käynyt silleen ikävästi, että kesän osalta on täysin jäänyt peppupanot kokematta, joten mielelläni kuuntelen suosituksia palveluntarjoajista, joilla tämä palvelu löytyy listoilta vastaanottavana osapuolena.

Vaatimuksia on muutamia, kuten esimerkiksi hengittäminen sekä aikataulujen takia sijainti tai ainakin ajoittainen keikkailu ok seudulla.

Plussaa olisi myös jos löytyisi suht järkevään hintaan, eikä tarvisi muutamaa sataa enempää köyhtyä ja munaa saisi kakkoseen laittaa enemmän kuin terskanmitan.

Ikähaarukka sellainen 20-40, mutta oikein timanttisissa tapauksissa voi hieman vanhempaakin harkita.  :drinking:

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #1 : Elokuu 24, 2023, 08:58:28 »
tai ainakin ajoittainen keikkailu ok seudulla.

Pk seudulla... ::)

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #2 : Elokuu 24, 2023, 11:29:33 »
Sannattaren peppureijästä on pari kertaa tullut nautiskeltua ja kehtaan reilusti suositella 👍

Toinen peppureikä mitä muistellessa aiheuttaa kiristystä kalsareissa on Mirangel Järvenpäässä, hälle myös suositus.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2023, 11:34:27 kirjoittanut Rabotnik »

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2023, 11:54:37 »
Et sit natan luona oo vielä käynyt?

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #4 : Elokuu 24, 2023, 13:06:51 »
Sannattaren peppureijästä on pari kertaa tullut nautiskeltua ja kehtaan reilusti suositella 👍

Kovasti miellytti silmää, mutta hinnan takia taidan vielä seurailla. En tosiaan valita, jokainen määrittelee omat hintansa ja uskon kaupan käyvän oikein hienosti noillakin.

Kiitos vinkeistä

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #5 : Elokuu 24, 2023, 13:10:14 »
Et sit natan luona oo vielä käynyt?

En ole. Melko usein on omien aikataulujen suhteen parempi jos saa varailtua etukäteen ja harvemmin on ollut mahdollista lähteä liikkeelle kun olen häneltä aktiivisen ilmon löytänyt. Muutenkin suosin enemmän sitä toista sivustoa, jossa pääosin on valmiiksi palvelut ja hinnat kerrottu.

Mutta niin paljon hyvää natakakskybäsestä lukenut, että varmasti vielä joskus..

Paikalla Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 309
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #6 : Elokuu 24, 2023, 13:46:15 »
Tämä taitaa olla tämän sivuston lyhyin ketjun otsikko ikinä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1218
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: B
« Vastaus #7 : Elokuu 24, 2023, 14:41:48 »
Tämä taitaa olla tämän sivuston lyhyin ketjun otsikko ikinä.

Itse olisin tiivistänyt vielä vähäsen, johan se asia tulisi selväksi vähemmälläkin jaarittelulla.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 277
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: B
« Vastaus #8 : Elokuu 24, 2023, 18:33:42 »
Et sit natan luona oo vielä käynyt?

En ole. Melko usein on omien aikataulujen suhteen parempi jos saa varailtua etukäteen ja harvemmin on ollut mahdollista lähteä liikkeelle kun olen häneltä aktiivisen ilmon löytänyt. Muutenkin suosin enemmän sitä toista sivustoa, jossa pääosin on valmiiksi palvelut ja hinnat kerrottu.

Mutta niin paljon hyvää natakakskybäsestä lukenut, että varmasti vielä joskus..

Mitä ehmettiä äijä?! Sillähän on ilmo aktiivisena melkein 24/7/365 ja pääosin PK-seudulla. Jos laitat viestin "naapurisivuston" kautta, niin paluuviestissä on hinnat ja palvelut. Sinne vaan aikaa varailemaan, ei luulisi olevan ongelmaa sopia esim. päiviä etukäteen.

Perserietasteluun on kyllä lahjakas. Jopa niin lahjakas, että meikä ykän ähistessä ja puhistessa pää punasena takapuolella kakkosta työstäen, tutkaili hän samaan aikaan melko tylsistyneen oloisena rakennekynsiään juurikaan pihahtamatta. Olis edes esittänyt että tuntuu jossain.  ;D

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #9 : Elokuu 24, 2023, 21:28:23 »

Mitä ehmettiä äijä?! Sillähän on ilmo aktiivisena melkein 24/7/365 ja pääosin PK-seudulla. Jos laitat viestin "naapurisivuston" kautta, niin paluuviestissä on hinnat ja palvelut. Sinne vaan aikaa varailemaan, ei luulisi olevan ongelmaa sopia esim. päiviä etukäteen.

Perserietasteluun on kyllä lahjakas. Jopa niin lahjakas, että meikä ykän ähistessä ja puhistessa pää punasena takapuolella kakkosta työstäen, tutkaili hän samaan aikaan melko tylsistyneen oloisena rakennekynsiään juurikaan pihahtamatta. Olis edes esittänyt että tuntuu jossain.  ;D

No täytyy käsi sydämellä tunnustaa, että en kovin usein naapuria edes katsele ;D

Onko miten muuten mukana hommissa jos saa kysyä? Tuo tylsistyneenä kynsiä katseleminen ei ehkä anna parasta kuvaa "aspasta".
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2023, 21:39:58 kirjoittanut Dodger »

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 277
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: B
« Vastaus #10 : Elokuu 24, 2023, 22:12:17 »
No täytyy käsi sydämellä tunnustaa, että en kovin usein naapuria edes katsele ;D

Onko miten muuten mukana hommissa jos saa kysyä? Tuo tylsistyneenä kynsiä katseleminen ei ehkä anna parasta kuvaa "aspasta".

Älä vaan ymmärrä väärin, mun mielestäni ihan 5/5 typy sekä 6/5 pimppi ja pyllyreikä. Ne hetket jolloin vaikuttaa siltä ettei niin kiinnosta johtuu melko varmasti minusta ja mun toiminnasta, sillä minä oon sen verran kovan luokan burgeri tuuhio, että en ole välttämättä kovin inspiroivaa seuraa.  8)

Eli en usko että mun kokemukseni on yleinen konsensus. Jota puoltaa myöskin se että taitaa olla yksi suosituimpia hupakoita ja harvalla taitaa olla mitään pahaa sanottavaa, kuten ei minullakaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2023, 22:18:30 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: B
« Vastaus #11 : Elokuu 24, 2023, 22:23:23 »

Älä vaan ymmärrä väärin, mun mielestäni ihan 5/5 typy sekä 6/5 pimppi ja pyllyreikä. Ne hetket jolloin vaikuttaa siltä ettei niin kiinnosta johtuu melko varmasti minusta ja mun toiminnasta, sillä minä oon sen verran kovan luokan burgeri tuuhio, että en ole välttämättä kovin inspiroivaa seuraa.  8)

Eli en usko että mun kokemukseni on yleinen konsensus. Jota puoltaa myöskin se että taitaa olla yksi suosituimpia hupakoita ja harvalla taitaa olla mitään pahaa sanottavaa, kuten ei minullakaan.

Jees! Vähän ajattelinkin, että on varmaan vain satiirinen sivallus itsestäsi tuo, mutta parempi kysyä kuin katua. Kiitos kuitenkin head upista!  :drinking: