Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvan kalastelua videopuhelulla  (Luettu 1469 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 790
  • ***** Huikea tyyppi
Kuvan kalastelua videopuhelulla
« : Elokuu 22, 2023, 20:14:47 »
En tiedä, oletteko muut törmänneet tällaiseen, mutta tapahtui tässä kerran ulkkarin kanssa...

Laitoin sovitusti viestin, kun olin lähellä. Vastaukseksi tuli soitto. Hieman ihmetelin, kun videopuheluna, mutta hylkäsin sen ja soitin takaisin tavallisen puhelun. Sain ohjeen mennä porttikongille ja soittaa ovipuhelinta. Siinä olikin sellainen videopuhelin. Soitin sitä, mutta jäin seisomaan sen sivuun, niin etten päädy kameraan. Pääsin sisään, vaikka väistinkin videon, mutta porttikongin jälkeen tuli taas puhelu, taas yritettiin videopuhelua, mutta otin tavallisena. Puhelu katkesi heti alkuun, mutta saman tien tuli uusi puhelu takaisin. Siinä ohjeistettiin, minkä rapun luo mennä ja että hän painaa avaussummeria puolen minuutin päästä. Nyt en kuitenkaan ollut siinä hässäkässä huomannut, että sekin oli videopuhelu ja puhelun jälkeen linja ja kuvayhteys oli jätetty tarkoituksella auki niin, että kun otin luurin korvalta, kasvoni sitten päätyi videolle. Jotenkin alkoi sen verran epäilyttämään ilmeisen tarkoituksenmukainen pyrkimys saada minut väen vängällä videoitua, että käännyin siitä rapun ovelta ja laitoin viestin, että jätänkin väliin. Varsinkin, kun puhelimen taustaäänistä alkoi tuntumaan, ettei siellä asunnossa ehkä edes oltaisi kaksin, mikä olisi myös minulle deal breaker.

Ymmärrän kyllä sinänsä PT:n halun nähdä ennakkoon, millainen tapaus sieltä on tulossa. Olenkin PT:n sitä halutessa suostunut (ja joskus itse ehdottanutkin) tapaamaan ensin julkisella paikalla esim. läheisessä kahvilassa tai kioskilla, hotellin baarissa tms., mutta siitä en tykkää, että minua videoidaan tarkoitusta varten. Varsinkaan kun ei ole mitään takeita siitä, etteikö sitä tallennettaisi ja mihin tarkoitukseen. Enhän voi olla varma edes siitä, kuka siellä videopuhelun päässä oli. Arvostan tässä lajissa diskreettiyttä ja siihen videoiminen ei oikein sovi. No, taas muistin, miksi normaalisti käyn vain kotimaisilla.

Onkohan muilla vastaavia kokemuksia?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvan kalastelua videopuhelulla
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2023, 20:22:26 »
No en oo kyllä tommoseen prosessiin vielä törmännyt. Yks ulkkarihuoraa on halunnu mitäs sovelluksella pikaisen videoneuvottelun mut ei sen kummempaa.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvan kalastelua videopuhelulla
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2023, 21:33:58 »
...tuli muuten vahingossa väärään osioon tämä, piti mennä sinne Maksullinen seksi -alueelle. Ylläpito siirtänee, jos näkee tarpeelliseksi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.