Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fooruminaama-Prize 2019  (Luettu 16902 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #80 : Joulukuu 23, 2019, 07:23:19 »
Vuoden tavoittamattomin hupakko prize goes to Anniina.

Pitääkö mun jakaa tämä hyvin ansaittu palkinto sen toisen hupakon kanssa, joka ei myöskään ole ehtinyt Turussa käymään..?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #81 : Joulukuu 23, 2019, 07:29:35 »
Vuoden tavoittamattomin hupakko prize goes to Anniina.


Hmm... Subjektiivisiahan nää palkintojen kriteerit on mut... noh, nyt oon kyl aivan erimieltä Villen kanssa.
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #82 : Joulukuu 23, 2019, 08:50:57 »
Vuoden 2019 Houkuttelevia sihteeri Anniina😍

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #83 : Joulukuu 23, 2019, 14:40:13 »
Vuoden tavoittamattomin hupakko prize goes to Anniina.


Hmm... Subjektiivisiahan nää palkintojen kriteerit on mut... noh, nyt oon kyl aivan erimieltä Villen kanssa.
Niin, tämä olikin minun antama maininta. Ei se tarkoita sitä, että se kaikkien mielestä olisi niin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #84 : Joulukuu 23, 2019, 14:41:14 »
Ai niin.

Vuoden kateellisin Seepelille - Villerius. Seepeli pääsi tapaamaan Anniinaa monasti, minä en kertaakaan...  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #85 : Joulukuu 23, 2019, 16:55:17 »
Minäkin haluan jakaa yhden palkinnon. Vuoden kuumimmat ja niin tavoittamattomissa olevat hupakot. 1.palkinto menee jaettuna Anniinalle ja IlonaTequilalle.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #86 : Joulukuu 23, 2019, 19:23:29 »
Vuoden bännätyin - allekirjoittanut.

Vuoden ei bännätty - kaikki muut.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #87 : Joulukuu 23, 2019, 19:57:44 »
Vuoden 2019 Nyt Soi palkinto menee jaetusti
Jepelle ja Deedeelle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #88 : Joulukuu 24, 2019, 11:59:58 »
Vuoden 2019 positiivinen yllättäjä - DeeDee
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #89 : Joulukuu 24, 2019, 12:09:50 »
Villerius on tietenkin tämänkin foorumin ykköshahmo. Suuren esikuvansa Kalle Päätalon tavoin ville on innokas ja ahkera kirjoittaja. Eli Calle Päätalo- palkinto "MILJOONA POSTAUSTA HYVÄÄ LUETTAVAA" menee tänä vuonna satakunnan nerolle Villeriukselle. Ville on todellinen ISOKYNÄ, jonka teräviä ja oivaltavia filosofisia ajatuksia on joka päivä suuri ilo lukea. Villen erikoisosaamisaluetta ovat politiikka ja ilmastonmuutoksen torjuminen sekä elämyksellisten ja korkeatasoisten ravintolapalvelujen tuottaminen. Nakkikioskin pitäjänä Ville tuntee hyvin myös yrittäjän elämään liittyvät haasteet.
Vuoden ingore, vuoden Budabest ja vuoden apunicki menevät myös Villeriukselle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #90 : Joulukuu 24, 2019, 12:53:08 »
^
Voi kiitos, olen vallan otettu.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #91 : Joulukuu 24, 2019, 13:04:10 »
Vuoden rakastetuin - Lifti 😍
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #92 : Joulukuu 24, 2019, 13:28:03 »
Lifti rules...
Vuoden naamat - Lifti

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #93 : Joulukuu 30, 2019, 15:14:38 »
KOCOUR - Kekseliästä roustaamista, älykästä huumoria, miehekästä vittuilua ja sellaista tarinan kerrontaa että vuoden kirjallisuuspalkinto kuuluu sinulle. Mikäli olet minulle jossakin vaiheessa vittuillut niin en ole sitä ymmärtänyt ja tästä olen pahoillani.

VENLA - En keksi palkinnolle nimeä joten saat palkinnolle ei keksitty nimeä palkinnon. Älä anna palkinnon nimen tai siis nimettömyyden hämätä, se on saatanan kova pokaali. Silmiini on osunut aktiivinen, asiallinen ja välillä lievällä huumorilla maustettu kirjoittelu sekä varsinkin sitä sisältävä kasassa pitävä "liima" (ehkä nää sienet aiheuttaa sen että näen liiman kirjoituksissasi). Varsinkin siinä vaiheessa kun foorumi oli juuri pystytetty, näit paljon vaivaa sen asian eteen että täällä esiintyisi aktiivista kirjoittelua. Minun oli helppo tulla valmiiseen ja seisovaan pöytään, kuten pummeilla on tapana. Kiitos.

HOTTIS PUUMA - Vuoden muna pokaali. Niin...tähän on tultu että naisissa on enemmän munaa kuin miehissä ;) Minua on aina kiihottanut naaraat joissa yhdistyvät lämpö ja iso muna. Tämän takia me menemme seuraavassa elämässä naimisiin. Sydäntäni lämmittää erityisesti tieto siitä että kaikki nämä vuodet olet ymmärtänyt huumorini.

KUNINGATAR PERSE - Saat wtf palkinnon. Tämä on ihan positiivinen palkinto. Olen syvästi nauttinut kirjoituksistasi mutta koska älykkyytesi on on aivan eri potenssissa kuin kyrpäni niin en usein ymmärrä niistä mitään. Minulla on kaikki kirjoituksesi printattuna tyynyn alla ja luen niitä joka ilta ennen nukkumaanmenoa jotta voisin kirjoittamasi nähdä unessani ja tätä kautta ymmärtää. Odotan jo innolla vanhainkotia jossa voin vaareille sanoa joka ilta että luen kuningatar perseen kirjeitä. On ne mulkut sitten kateellisia!

Vuoden pitkä päivä pokaali menee letsmenoksille. Eihän täällä kukaan muu edes tuota käsitettä ymmärrä ;)
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #94 : Joulukuu 30, 2019, 15:20:14 »
Vuoden potenssi pokaali menee anniinalle. Saat mun kyrvän kovaksi enkä tiedä miksi. En ole sinua koskaan tavannut mutta kyrpä vaan seisoo.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2019, 15:22:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #95 : Joulukuu 30, 2019, 15:54:08 »
^^Kiitos Lifti. Olen nöyrä kehujesi edessä. En ole koskaan vittuillut sinulle syystä, että en ole keksinyt yhtään hyvää tai huonoa syytä vittuilla sinulle. Päinvastoin. Olet ainoa seksisaitin kolli, jonka haluaisin tavata joskus livenä. Juotais tapaamisen kunniaksi alkajaisiksi pullo taskulämmintä kossua. Join Francis Ford Coppolankin kanssa ensi tapaamisen kunniaksi pullon taskulämmintä kossua Sodankylän elokuvafestivaaleilla vuonna 2002. Oli valoisa kesäyö, baarit jo kiinni ja ja ilmassa ihan perkeleesti sääskiä ja mäkäräisiä. Tein hyttystulet ja juotiin kossua. Juteltiin. Coppola kehui minua helvetin mukavaksi mieheksi. Minäkin kehuin Coppolaa ihan mukkiinmeneväksi elokuvaohjaajaksi. Vaikka meillä ei ollut edes mukeja. Juotiin kossua pullonsuusta. Liikutuin suuresti toissa kesänä, kun sexwörkillä muistelin nuoruuteni rokkifestareita. Sain sinulta privaviestin jossa kerroit omista kokemuksistasi. Ymmärsin heti että tässä on mies joka ymmärtää asioita. Olisi mukava viettää joskus rokkifestarit. Ja niissä ei päälavalla esiintyisi Kaija Koo tai Antti Tuisku. Eikä baarissa tarjoiltaisi kylmiä siidereitä eikä muitakaan homolimukoita  :D.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #96 : Joulukuu 30, 2019, 16:00:03 »
Oi, kiitos Lifti MY DARLING!! 😍😍
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #97 : Joulukuu 31, 2019, 08:28:25 »
Vuoden 2019 Transporter prize - Rene

Vuoden mukavimmat turskat prizen jakavat - Nezzori, Seepeli, Ratigan, Dude, Jepe ja Joro. Oli Teitä muitakin  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #98 : Joulukuu 31, 2019, 09:55:06 »
^ Kiitoksia Ville!  :)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fooruminaama-Prize 2019
« Vastaus #99 : Joulukuu 31, 2019, 10:00:28 »
^^
Kiitos, oot säkin vallan mukava 😘
Amator