Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Siiri Aito  (Luettu 2473 kertaa)

Poissa jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 830
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Siiri Aito
« : Elokuu 15, 2023, 20:44:59 »
Nyt vahva suositus: naapurin "Siiri Aito", Helsinki.
Kuten itse sanoo tekee tätä koska tykkää. Ja ei tekis (eikä tee) jos ei tykkää.
Sen kyllä aistii ensi hetkestä alkaen. Tuntee arvonsa eikä mihin tahansa moikkailuihin lähde mukaan. Pitkä, hoikka, tatuoitu (jos sillä merkitystä) kiinteätissinen ja muutenkin timmi kroppa. Sormeni huomasivat et alun pussailujen (saa suudella ihan kunnolla) ja vaatteiden kuorimisen aikana/jälkeen kosteus on luomua eikä tuubista.
Ja sit minä sain taas pöydän koreaksi 테이블 😉
Teletapit sanoo "uudestaan!"
Niin minäkin.
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 824
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Siiri Aito
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2023, 05:27:47 »
Kiinnostais kovasti, mutta vähä huono tuntuu olevan vastaamaan. Oon nyt kolme viestiä laittanu viikon aikana, eikä mitään ole kuulunut.
Ehkäpä kiireinen opiskelija...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Siiri

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siiri Aito
« Vastaus #2 : Elokuu 16, 2023, 12:05:48 »
Kiinnostais kovasti, mutta vähä huono tuntuu olevan vastaamaan. Oon nyt kolme viestiä laittanu viikon aikana, eikä mitään ole kuulunut.
Ehkäpä kiireinen opiskelija...


Moi! Siiri täällä.
On totta että arkeni on aika hektistä, opiskelun lisäksi teen päivätyötä ja ylläpidän parisuhdetta. Välillä tästä johtuen mulla voi kestää useampi päivä vastata, valitettavasti. Olen pyrkinyt kuitenkin vastaamaan jokaiselle, ellei viesti ole täysin luokaton tai red flageja täynnä. Tässä hommassa tarvitsisi melkeen olla palkattuna sihteeri että voisi itse keskittyä olennaiseen! En tosin muista saaneeni keneltäkään ihan kolmea viestiä, mutta on toki mahdollista että on vaan mennyt ohi. Pahoittelut jos näin on käynyt! Myös joillekin vastaaminen ei onnistu ollenkaan, vaan viesti tulee bumerangina takaisin, johtuen ilmeisesti vastaanottajan sähköpostin asetuksista.
Jos haluat tavata niin laita vaan vielä viestiä, vastaan kyllä jos viesti on asiallinen 😇

Poissa Siiri

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siiri Aito
« Vastaus #3 : Elokuu 16, 2023, 12:06:32 »
Nyt vahva suositus: naapurin "Siiri Aito", Helsinki.
Kuten itse sanoo tekee tätä koska tykkää. Ja ei tekis (eikä tee) jos ei tykkää.
Sen kyllä aistii ensi hetkestä alkaen. Tuntee arvonsa eikä mihin tahansa moikkailuihin lähde mukaan. Pitkä, hoikka, tatuoitu (jos sillä merkitystä) kiinteätissinen ja muutenkin timmi kroppa. Sormeni huomasivat et alun pussailujen (saa suudella ihan kunnolla) ja vaatteiden kuorimisen aikana/jälkeen kosteus on luomua eikä tuubista.
Ja sit minä sain taas pöydän koreaksi 테이블 😉
Teletapit sanoo "uudestaan!"
Niin minäkin.

Kiitos 🥰

Poissa Höpö Höpö

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siiri Aito
« Vastaus #4 : Elokuu 16, 2023, 19:35:37 »
Kiinnostais kovasti, mutta vähä huono tuntuu olevan vastaamaan. Oon nyt kolme viestiä laittanu viikon aikana, eikä mitään ole kuulunut.
Ehkäpä kiireinen opiskelija...


Moi! Siiri täällä.
On totta että arkeni on aika hektistä, opiskelun lisäksi teen päivätyötä ja ylläpidän parisuhdetta. Välillä tästä johtuen mulla voi kestää useampi päivä vastata, valitettavasti. Olen pyrkinyt kuitenkin vastaamaan jokaiselle, ellei viesti ole täysin luokaton tai red flageja täynnä. Tässä hommassa tarvitsisi melkeen olla palkattuna sihteeri että voisi itse keskittyä olennaiseen! En tosin muista saaneeni keneltäkään ihan kolmea viestiä, mutta on toki mahdollista että on vaan mennyt ohi. Pahoittelut jos näin on käynyt! Myös joillekin vastaaminen ei onnistu ollenkaan, vaan viesti tulee bumerangina takaisin, johtuen ilmeisesti vastaanottajan sähköpostin asetuksista.
Jos haluat tavata niin laita vaan vielä viestiä, vastaan kyllä jos viesti on asiallinen 😇
Siinä sitä varmaan onkin parisuhteessa ylläpitämistä.... ;D

Poissa Siiri

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siiri Aito
« Vastaus #5 : Elokuu 17, 2023, 08:36:35 »
Kiinnostais kovasti, mutta vähä huono tuntuu olevan vastaamaan. Oon nyt kolme viestiä laittanu viikon aikana, eikä mitään ole kuulunut.
Ehkäpä kiireinen opiskelija...


Moi! Siiri täällä.
On totta että arkeni on aika hektistä, opiskelun lisäksi teen päivätyötä ja ylläpidän parisuhdetta. Välillä tästä johtuen mulla voi kestää useampi päivä vastata, valitettavasti. Olen pyrkinyt kuitenkin vastaamaan jokaiselle, ellei viesti ole täysin luokaton tai red flageja täynnä. Tässä hommassa tarvitsisi melkeen olla palkattuna sihteeri että voisi itse keskittyä olennaiseen! En tosin muista saaneeni keneltäkään ihan kolmea viestiä, mutta on toki mahdollista että on vaan mennyt ohi. Pahoittelut jos näin on käynyt! Myös joillekin vastaaminen ei onnistu ollenkaan, vaan viesti tulee bumerangina takaisin, johtuen ilmeisesti vastaanottajan sähköpostin asetuksista.
Jos haluat tavata niin laita vaan vielä viestiä, vastaan kyllä jos viesti on asiallinen 😇
Siinä sitä varmaan onkin parisuhteessa ylläpitämistä.... ;D

Seksityökin on työtä siinä missä moni muukin, joten eipä sitä suhdetta tarvitse sen kummemmin ylläpitää kuin muidenkaan alojen toimijoiden, aika vaan on kortilla 😊