Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?

<< < (2/4) > >>

Kyybel:
^ No voi ny vittu!!!! :laught:

Vieras1561:
Jos alan sivustoilta kriteereihin sopivaa naista ei ole tullut vastaan, niin sitten voi hivenen haastavaksi mennä. Kemioiden kohtaamisesta etukäteen voi tiedustella vaikka Astral Tv:llä. Tai sitten sopia riskillä tapaaminen ja todeta jälkeenpäin onko sihteerin kanssa biorytmit kohdillaan.

Ne jotka niitä ”piiloteltuja satasen helmiä” tapailevat, eivät niistä foorumeilla huutele.

Gentleman Tampere:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi Pussi - Elokuu 16, 2023, 10:52:59 ---
Ne jotka niitä ”piiloteltuja satasen helmiä” tapailevat, eivät niistä foorumeilla huutele.

--- Lainaus päättyy ---

Naulan kantaan. Olen saanut ilon tutustua useampaankin puoliamatööriin, joissa yhdistyy rietas luonteenlaatu, täydellinen GFE ja kohtuullinen korvaus.

Kenties olen itsekäs, mutta en heistä täällä huutele. Kas kun ei ole tullut kysyttyä mimmeiltä lupaa 😇

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman Tampere - Elokuu 16, 2023, 17:37:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jussi Pussi - Elokuu 16, 2023, 10:52:59 ---

--- Lainaus päättyy ---

Naulan kantaan. Olen saanut ilon tutustua useampaankin puoliamatööriin, joissa yhdistyy rietas luonteenlaatu, täydellinen GFE ja kohtuullinen korvaus.

Kenties olen itsekäs, mutta en heistä täällä huutele. Kas kun ei ole tullut kysyttyä mimmeiltä lupaa 😇

--- Lainaus päättyy ---

Juu, joitain asioita, tai tässä tapauksessa "omia" amatööripalveluntarjoajia, ei jaeta muille.

Jokainen etsikööt omansa.
Näin minäkin tein. Otti oman aikansa ja hutilaukauksensa.

Mutta kyllä niitä kohtuuhintaisia helmiä on. Tsemppiä etsimiseen!

kekkuli78:

--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Elokuu 16, 2023, 10:04:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Elokuu 15, 2023, 23:10:55 ---yhdessä sovittavaa korvausta vastaan

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Elokuu 16, 2023, 09:36:00 ---b) ja en etsi alennusmyyntejä.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta tinkausmahdollisuuden haluat, eikös?

--- Lainaus päättyy ---

Ei, en halua. Tämä on ihan teidän omaa mielikuvitusta ja tulkintaanne. Pyydän että lopetatte tämän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta