Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?

<< < (3/4) > >>

jarijari:
Lopetatte minkä, mitä muuten kuvittelet itsestäsi?

Ei lopeteta ajattelemista, kirjoittamista eikä varsinkaan tinkaamista, ei tuo pieni reikä ole sen arvoinen mitä luulet sen olevan, tulet sen huomaan ainakin vuosien päästä kun kukaan ei enään kiinnostu siitä, niin tulee kaikille käymään, sori.

Tarjonnan ja kysynnän laki,  kaikki te itseänne täynnä olevat rupasahdatte käyttökelvottomaksi joskus, paina tämä visusti mieleesi.

namnam:

--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Elokuu 16, 2023, 09:36:00 ---Terve!

No sehän lähti sivuraiteille heti ekasta vastaukseta.

Tarkennetaan siis vielä että a) olen tavannut ihan livenä ja b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Suosituksia tässä lähinnä haettiin. Kiitokset jo etukäteen!

--- Lainaus päättyy ---

Mikäpä sulla on hinta jonka oot valmis maksamaan?

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Elokuu 16, 2023, 09:36:00 ---

--- Lainaus päättyy ---

Ei nyt ehkä ihan niinkään - ihan vakavasti kyllä kysyin sitä, että mistä homma on kiikastanut? Sivustoilla tosiaan on yllinkyllin tarjontaa tuntomerkkeihin sopivia opiskelijatyttöjä. Jos siitä tarjonnasta ei löydy, tuskin muiden vinkitkään auttavat asiaa - täällä vinkattavilla palveluntarjoajilla kun on yleensä poikkeuksetta ilmoitukset yleisimmillä sivustoilla. Silloin ehkä haet jotain, mitä tämä genre ei tarjoa. Toisaalta jos kyse on siitä, että sopivaa kemiaa ei vain ole löytynyt, niin siinä ei muiden vinkit auta - kemioiden kohtaaminen on täysin subjektiivinen kokemus ja selviää vasta tapaamisilla. Sitä ei voi toiset tietää. Itsellä on useita kokemuksia siitä, että joku täällä maasta taivaaseen ylistetty PT ei ole sytyttänyt minua yhtään ja sitten taas toisaalta joku, josta täällä on ollut poikkipuolisia kommentteja, onkin ollut minulle ihan täysi helmi. Ei siis auta kuin jatkaa tapailua kunnes voi todeta löytäneensä etsimänsä. Kuten joku tuossa kirjoittu, se ottaa aikaa ja vaatii hutilaukauksensa (ja rahanmenoakin).

Ja sitten ne "omat satasen helmi -puoliamatöörit": niiden osalta on sanomattakin selvää, että ei kukaan sellaisesta toisille vinkkaa mitään. Muutenhan ne lakkaavat olemasta omia satasen helmiä ja muuttuvat yleisiksi ammattilaisiksi. Vähän sama kuin jos löydät jonkin kivan, syrjäisen ja rauhallisen "salaisen" picnic-spotin. Vinkkaapa siitä muille, niin se lakkaa olemasta sellainen. Monissa asioissa on se, että kun jokin harvinainen ja hieno jutu tulee yleiseen tietoon, se menettää ainutlaatuisuutensa.

FortySexN2:
Monesti valitellaan keskustelun sivuraiteelle lähdöstä ikäänkuin se olisi jotain sääntöä vastaan. Parhaat keskustelut usein lähtevätkin sivuraiteelta.

Miksi joihinkin aloituksiin ja viesteihin vastataan naljailemalla? Epäloogisuudet ja urpoilut huomioidaan sitten. Trust me, on omakohtaisia kokemuksia. Mun neuvo on että niele kalkki, naura kömmähdyksille ja ota opiksesi.

Makkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: namnam - Elokuu 17, 2023, 12:28:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Elokuu 16, 2023, 09:36:00 ---Terve!

Tarkennetaan siis vielä että a) olen tavannut ihan livenä ja b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Suosituksia tässä lähinnä haettiin. Kiitokset jo etukäteen!

--- Lainaus päättyy ---

Mikäpä sulla on hinta jonka oot valmis maksamaan?

--- Lainaus päättyy ---

Moi, Huutelen tänne väliin: Itsellä 100-150, puolesta tunnista, jos nyt oiken helmi ja palvelut kohillaan 180 on kyllä maks. puolikkaasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta