Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
IlonaTequila
Thurber:
Tapasin Ilonan tässä hiljattain, ja kivaa oli.
En ollut pitkään aikaan tavannut kotimaisia hupakkoja, koska pari tsekkiläistä vakkaria ovat aika tehokkaasti onnistuneet omimaan rahani ja aikani. Tällä kertaa kuitenkin olin lukemassa näitä foorumeita samaan aikaan kun mietin kenet tapaisin seuraavaksi, ja kiinnitin huomioni Ilonaan. Samalla kertaa huomasin, että incall oli tarjolla sopivana päivänä.
Lähestyin Ilonaa yksityisviestillä ja sain sovittua tapaamisen helposti. Paikanpäällä sain mitä oli luvattu, aikataulut ynnä muut piti.
Kuvat ovat aitoja ja Ilonan kirjoituksista saa totuudenmukaisen kuvan siitä kenet tapaa.
Suosittelen.
Aulis:
Ilonaa miettinyt. Mun silmille herkkua.
Jospa uskaltaisi.
RobertLey:
Huomasin Ilonan incall-mahdollisuuden ja erittäin luontevasti ja selkeästi saatiin tunnin tapaaminen sovituksi. Kaikki sujui alusta loppuun helposti - jopa yli odotusten. Koordinaatit olivat selkeät ja tulivat hyvissä ajoin, soitto paikan päältä ja siitä Ilonan ystävällisesti opastamana hänen luokseen. - Vastassa kuviensa mukainen - joskin luonnossa vielä haluttavampi - hymyilevä Nainen täsmälleen luvatussa asussa. Siitä eteenpäin jutut menivätkin hyvin intensiivisesti, itse asiassa pääsi lähes unohtumaan että kyse oli ns. "maksuseksistä", sen verran mahtavasti meikäläistä vietiin 8)...
Pieneen aikaan ei ole ollutkaan näin täydellistä kohtaamista, kiihkeää ja mutkatonta. Tunti meni "kuin uni ja varjo" mutta kiireen tuntua ei tullut missään vaiheessa. Tämä oli sitä miksi meikäläinen tätä harrastaa. Lyhyesti sanottuna.
Suosittelen lämpimästi kaikille asiallisille kavereille. Kokemuksena mitä parhain. Kaunis ja tilannetajuinen Nainen hienolla asenteella on siis kyseessä :) .
Perinteitä kunnioittaen vielä sää Helsingin itäisessä kantakaupungissa:
+6 astetta (tuntui +1), lännenpuoleista tuulta 7m/s, ilmankosteus 81%, meriveden korkeus 46cm. (Ja tämä todellakin vuoden 2020 tammikuussa armaassa Pääkaupungissamme...)
Thurber:
Toinen tapaaminen takana ja se oli jopa parempi kuin ensimmäinen. ;) Kaikki sopimis yms. asiat edelleen helppoja.
Ilona oli kiihkeä ja seksikäs, ja tapaaminen menee koko turskailu-urani parhaiden tapaamisten listalle jonnekkin lähelle kärkeä.
Suosittelen vahvasti.
John Punter:
Ei voi kuin kompata. Nainen minun makuuni. Toimii.
My cup of tea.
Terveisin,
Earl Grey
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta