Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IlonaTequila  (Luettu 29691 kertaa)

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IlonaTequila
« : Joulukuu 03, 2019, 08:54:09 »
Tapasin Ilonan tässä hiljattain, ja kivaa oli.

En ollut pitkään aikaan tavannut kotimaisia hupakkoja, koska pari tsekkiläistä vakkaria ovat aika tehokkaasti onnistuneet omimaan rahani ja aikani. Tällä kertaa kuitenkin olin lukemassa näitä foorumeita samaan aikaan kun mietin kenet tapaisin seuraavaksi, ja kiinnitin huomioni Ilonaan. Samalla kertaa huomasin, että incall oli tarjolla sopivana päivänä.

Lähestyin Ilonaa yksityisviestillä ja sain sovittua tapaamisen helposti. Paikanpäällä sain mitä oli luvattu, aikataulut ynnä muut piti.

Kuvat ovat aitoja ja Ilonan kirjoituksista saa totuudenmukaisen kuvan siitä kenet tapaa.

Suosittelen.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #1 : Joulukuu 14, 2019, 06:27:02 »
Ilonaa miettinyt. Mun silmille herkkua.
Jospa uskaltaisi.
Ihanat naiset.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2020, 17:15:21 »
Huomasin Ilonan incall-mahdollisuuden ja erittäin luontevasti ja selkeästi saatiin tunnin tapaaminen sovituksi. Kaikki sujui alusta loppuun helposti - jopa yli odotusten. Koordinaatit olivat selkeät ja tulivat hyvissä ajoin, soitto paikan päältä ja siitä Ilonan ystävällisesti opastamana hänen luokseen. - Vastassa kuviensa mukainen - joskin luonnossa vielä haluttavampi - hymyilevä Nainen täsmälleen luvatussa asussa. Siitä eteenpäin jutut menivätkin hyvin intensiivisesti, itse asiassa pääsi lähes unohtumaan että kyse oli ns. "maksuseksistä", sen verran mahtavasti meikäläistä vietiin   8)...

Pieneen aikaan ei ole ollutkaan näin täydellistä kohtaamista, kiihkeää ja mutkatonta. Tunti meni "kuin uni ja varjo" mutta kiireen tuntua ei tullut missään vaiheessa. Tämä oli sitä miksi meikäläinen tätä harrastaa. Lyhyesti sanottuna.

Suosittelen lämpimästi kaikille asiallisille kavereille. Kokemuksena mitä parhain. Kaunis ja tilannetajuinen Nainen hienolla asenteella on siis kyseessä  :) .

Perinteitä kunnioittaen vielä sää Helsingin itäisessä kantakaupungissa:

+6 astetta (tuntui +1), lännenpuoleista tuulta 7m/s, ilmankosteus 81%, meriveden korkeus 46cm. (Ja tämä todellakin vuoden 2020 tammikuussa armaassa Pääkaupungissamme...)

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #3 : Tammikuu 31, 2020, 19:17:58 »
Toinen tapaaminen takana ja se oli jopa parempi kuin ensimmäinen.  ;) Kaikki sopimis yms. asiat edelleen helppoja.

Ilona oli kiihkeä ja seksikäs, ja tapaaminen menee koko turskailu-urani parhaiden tapaamisten listalle jonnekkin lähelle kärkeä.

Suosittelen vahvasti.

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #4 : Tammikuu 31, 2020, 22:44:20 »
Ei voi kuin kompata. Nainen minun makuuni. Toimii.
My cup of tea.
Terveisin,
Earl Grey
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #5 : Maaliskuu 12, 2020, 20:48:55 »
Veli Nezztori oli avannut aiheen Turun osioon ja ajattelin avata myös Helsingin osioon omansa.

Näin pienen hengähdystauon jälkeen on hyvä raapustaa muutama sana tästä aivan ihanasta tytöstä.

Tapaamisen sopiminen oli yksikertaista ja vaivatonta. Yhteydenpito muutoinkin oli sujuvaa ilman ongelmia. Tapaamispaikaksi sovimme hotellini, jonne hän saapui ajallaan.
Sovitut asiat kaikki pitivät eikä tällä, taas kerran kesytetyllä sudella ollut valittamista.
Ilona on herttainen tyttö ja ilmiselvästi nauttii siitä mitä tekee. Varsinkin tapaa, miten hän sai iholleni kylmät väreet oli vastustamattoman ihanaa.
Voin vilpittömästi suositella ja toivon itse pääseväni vielä uudelleen hellittäväksi Ilonan hellään kainaloon ja suudelmien tulvaan.

Olet Ilona ihana. Kiitos, se iso ja niin paha susi
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2020, 22:35:55 »
^ Erinomainen rapsa vielä Loistavammasta Sihteeristä, mutta kyllähän Ilonasta aikaisempikin Helsingin-ketju löytyy missä ainakin Thurber, John Punter (ja meikäläinenkin) Hänestä ovat infonneet. - Ei silti, yksikään mukava rapsa ei ole liikaa!

https://seksisaitti.net/index.php/topic,1029.0.html

Tämä vain kaikessa Ystävyydessä ja Veljeydessä  :) . (Nääs, kyä me täällä Stadissakin vähäsen osataan. Joo.  ;D )

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #7 : Maaliskuu 13, 2020, 07:03:59 »
^
Olin illalla vielä Ilonan huumassa ja hieman leijuin.
Moderointi voi siirtää tämän sinne, jos näkee sen tarpeelliseksi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #8 : Maaliskuu 15, 2020, 14:03:48 »

Olet Ilona ihana. Kiitos, se iso ja niin paha susi

Kiitos sinulle ihanista treffestä! ❤

(Mulla on joku valtava kynnys kommentoida julkisesti omia rapsojani, vaikka olenkin super otettu ja iloinen jokaisesta. SUURI kiitos siis myös kaikille aiemmin rapsanneille, olette 😘!

Nyt päätin kuitenkin yrittää opetella tätäkin. 😊)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #9 : Huhtikuu 07, 2020, 13:19:11 »
Kun rajojen sulkeutuessa omassa lähipiirissä olevat riskiryhmäläiset jäivät rajan valoisalle puolelle ja useamman viikon terveenä eristäytyminen alkoi ottamaan riittävässä määrin pannuun, päätimme Ilonan kanssa toteuttaa muutaman kerran lykkäytyneen ensitapaamisemme täällä tuhoon tuomitulla Uudellamaalla. Eilinen outcall-tapaaminen tapahtui tavallista askeettisemmassa paikassa - ei sänkyä, ei edes sähköä, mutta tarpeeksi tasoja ja tilaa missä nus.. pussailla, eikä se todellakaan estänyt kiihkeitä hetkiä heti alkusekunneista lähtien (tai no, asiaan kuuluvien käsien pesujen ja desinfiointien jälkeen).

Tähän pisteeseen pääsyä oli edeltänyt koronaviivästyksistä johtuen tavallista pidempi chattailu/flirttailu, joten jollain tasolla tuntui, että tunnemme jo toisemme, tai ainakin Ilona tiesi juuri tarkalleen, miten ja mikä minua miellyttää. Hän oli joka hetkessä 150%:sti mukana ja teki hetkestä unohtumattoman. Vieläkin eilisen ajatteleminen saa tietyssä kehonosassa aikaan innostunutta nykimistä... 😍😘 Mielettömien kurtisaanitaitojen lisäksi Ilona on aivan loistavaa keskusteluseuraa, ja hänen kanssaan voisi viettää aikaa vain juttelemallakin, jos vain saisi jotenkin pidettyä näpit erossa tuosta jumalallisesta vartalosta (ml. taivaallinen peppu 😍).

Kokemus oli kaiken kaikkiaan 6/5. Jos kohtalo sallii, tapaisin hänet mielelläni jatkossakin. Paljon ehdimme, mutta lisää tekee mieli.😘❤️

She’s my shot of tequila! 🌵❤️

Ai niin, sää oli sisätiloissa todella hikinen. Ulkona vähän viileämpi mutta aurinkoinen.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #10 : Huhtikuu 07, 2020, 14:22:20 »
^Hyvä rapsa. Olen kyllä hieman kade. Naiset ovat kyllä ihania kaikin puolin, mutta silti naisessakin on kaikkein seksikkäintä äly  :).

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #11 : Huhtikuu 07, 2020, 14:59:33 »
^ tämä on niin totta. Ja Ilonan kanssa voi halutessaan viettää hetken kultturellia boheemielämää - keskustella vaikka kirjallisuudesta ja naiskennella aina välillä. Todella seksikästä! 😍 Ainakin itselleni tämä oli tarpeellinen poikkeus päiviini murmelina, mitä tämä eristysaika pitkälti on..

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #12 : Huhtikuu 07, 2020, 15:17:13 »
(ml. taivaallinen peppu 😍).

Hih, peppu kiittää ja tää blondi punastuu... 😘 Kiitos, oli ihanaa, toivottavasti kohtalo on suopea seuraavien treffien suhteen ja voidaan jatkaa lukupiiriä... ❤
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #13 : Huhtikuu 07, 2020, 15:19:27 »
Super SUURI kiitos myös teille minusta tähän lankaan aiemmin kirjoittaneille, Thurber, RoberLey ja John Punter. ❤ Noita kivoja ja kukin ihan omanlaisiaan hetkiä muistellessa on helppo hymyillä! 😘😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #14 : Toukokuu 24, 2020, 20:47:19 »
Kyllä tuo IlonaTequila olisi sellainen jonka haluaisin tavata.
Niin.
Kuten jo pidempään oli ollut suunnitelmissa, onnistuin sopimaan treffit Ilonan kanssa.

Tapaamisen sopiminen sujui sähköpostilla juoheasti.

Ilonan kanssa lyhenne GFE on todellakin syytä kirjoittaa isoin kirjaimin.
Sen verran intensiivinen tuo kokemus oli.

Menen uudestaan, kunhan palaudun tästä.

Sää aurinkoinen +15
Saitin Bud Spencer

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #15 : Toukokuu 24, 2020, 21:23:37 »
Menen uudestaan, kunhan palaudun tästä.

Sitten nähdään taas! 😘💋
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #16 : Toukokuu 25, 2020, 16:31:21 »
Oli varsin ihana tapaaminen IlonaTequilan kanssa. Toiveita oli taas kuunneltu herkällä korvalla ja kaikki meni niin nappiin kun voi mennä, toki osasin odottaakin.

Kassien tyhjentämisen osaavat lähes kaikki, mutta kun korvien välikin saadaan täysin tyytyväiseksi niin se on harvinaisempaa.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #17 : Toukokuu 25, 2020, 16:59:05 »
^ Kiitos! 💋 Oli ihanaa toteuttaa toiveita. ❤
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #18 : Toukokuu 26, 2020, 08:10:00 »
Lisätäänpä vielä, että Ilonan sihteerilook on todella kuuma. Ei mikään bimbo, vaan sellainen älykäs sihteeri jota ei tarvitse neuvoa miten tehdä työnsä :)
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: IlonaTequila
« Vastaus #19 : Toukokuu 26, 2020, 10:43:22 »
No kyllä sellainenkin Ilona-sihteeri kelpaa, jota pitää vähän "neuvoakin" ..pari läpsyä pepulle neuvoksi :)