Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi
curvyanna
amg63fin:
olisko kellään pistää hyväärapsaa jos käynyt curvyannan herkuilla.itselläni kovasti harkinnassa vaikka +sekä - löytyy käyttäjiltä.eli nyt kunnon raporttia jakoon kiitos.
Vieras1860:
Toukokuussa tapasin ja kuviin nähden olikin +15kg raskausvatsa. Sanoisin, että isohko keskivartaloltaan. Owo + takaapäin niin homma kuitenkin hoitui. Muuten mukava likka.
curvyanna:
Mä EN mainosta itseäni petite vartaloisena ja kun naisella on tissiä ja persettä niin ilman kirurgin veistä tai hyviä geenejä löytyy valitettavasti mahaakin 😅
Mä oon alle 160cm pitkä ja painan reilu 70 kiloa jonka ilmotan kyllä etukäteen niin en ymmärrä miks tähän takerrutaan 😴
Mäkin kuulisin mielellään fiiliksiä käynnistä kokonaisuudessaan!
Laitan tähän kuvan taas liitteeksi joka on otettu kaks viikkoa sitten.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: curvyanna - Lokakuu 25, 2023, 18:26:11 ---Mä EN mainosta itseäni petite vartaloisena ja kun naisella on tissiä ja persettä niin ilman kirurgin veistä tai hyviä geenejä löytyy valitettavasti mahaakin 😅
Mä oon alle 160cm pitkä ja painan reilu 70 kiloa jonka ilmotan kyllä etukäteen niin en ymmärrä miks tähän takerrutaan 😴
Mäkin kuulisin mielellään fiiliksiä käynnistä kokonaisuudessaan!
Laitan tähän kuvan taas liitteeksi joka on otettu kaks viikkoa sitten.
--- Lainaus päättyy ---
No wau mikä vartalo! Kelpaisi kyllä.
amg63fin:
no näyttäis olevan munkeilla kokoa😋niitä rapsoja alusta loppuun odotellaan ja yksityiskohdilla😛mitenhän itsekkin uskaltautuis herkuttelemaan :behind: :blowjob:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta