Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?  (Luettu 6794 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #60 : Tammikuu 07, 2023, 14:14:06 »
Sorry, tämä sitten selitääkin sen viimekertaisen sovitun tapaamisen peruuttamisen. Tosin en ollut stalkannut vaan tulit ihan facebookin kautta kaveriehdotuksena...Ja sulla kuitenkin on ihan söpö oikea nimi :kiss:

Ei selitä. 😘 Kyllä siihen on ihan muut syyt, kun olen joutunut tapaamisen perumaan. Ne, jotka viestissäni kerroin. Mulla oli silloin sen verran hurjat niska- ja selkäkivut, että sain niihin vaivoihin lopulta terveyskeskuksessa lääkepiikit persuksiin. Siihen saumaan eivät edes Panacodit ja lihasrelaksantit vieneet kipuja pois.

Sanon sitten yleensä kyllä suoraan, jos alkaa joku asia niin paljon ahdistamaan, että sen seurauksena aikoja ryhdyn perumaan. Ja tiedän kyllä kokemuksesta, ettei siihen mitään stalkkailuja tarvita, että somesta jonkun bongaa. 😌 Toki toivoisin ennemmin sellaista viestintää heti alkuun, mikäli asian tahtoo esille tuoda, että "bongasin sinut Facesta", kuin että joudun arvuuttelemaan miksi joku yhtäkkiä kutsuu minua siviilinimelläni. 😌😘

No worries sen asian suhteen. Kaikki kunnossa. Olet sitäpaitsi ihana tästä huolimatta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2023, 14:25:49 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #61 : Tammikuu 07, 2023, 17:52:24 »
Arvostan, jos osataan pitää kiinni toisen henkilön yksityisyyden rajoista. Mikä sen sijaan tuntuu omituiselta ovat kaveripyynnöt tmv. somessa asiakkailta. Jos minä tunnistan somessa jonkun asiakkaan, annan asian olla, en rupea seuraamaan instatiliä, lähetä Facebookissa kaveripyyntöä tai ala yhtäkkiä kutsua asiakasta tämän oikealla nimellä, mikäli hän ei ole sitä itse minulle kertonut.

Jotta kertokaahan nyt toki kokemuksianne ja mielipiteitänne tuohon somen perkeleeseen liittyen myös.

Hyvä, että nostit tämän some-ulottuvuuden esiin, se on ilman muuta merkittävä erityisosa-alue tämän keskustelun aihepiirin alla. Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä.

Mielestäni molemminpuolinen anonymiteetin kunnioittaminen on tämän alan fundamentaaleja perusarvoja ja sääntö numero yksi. Oletusarvona on, että tätä palvelua sekä myydään että ostetaan anonyymisti. Siksi toisen anonyymiyttä sekä siviiliminän ja yksityiselämän yksityisyyttä pitää kunnioittaa. Sekä ostajan että myyjän pitää saada pitää tämä laji ja siviilielämä erillään. Toisen yksityiselämästä ei pidä udella eikä kysellä ellei toinen itse ala sitä kertoa ja avata. Ja silloinkin on kohteliasta olla kyselemättä enempää ja tarkemmin kuin mitä toinen itse kertoo. Asia on tietysti eri, jos toinen nimenomaisesti haluaa avata yksityiselämäänsä tai henkilöllisyyttään.

Jos asiakas tai myyjä bongaa toisen siviiliprofiilin somesta, siihen pitäisi minusta suhtautua oletusarvoisesti vahinkona, joka pitäisi ignorata. Sitä kautta saatuja tietoja ei saa hyödyntää mitenkään. Mielestäni seuraamis-/kaveripyynnöt somessa PT:lle tai asiakkaalle tai ylipäätään toisen siviilisomen seuraaminen ei ole sopivaa (palveluntarjoajien työprofiilit ovat toki eri juttu), jos siitä ei ole nimenomaisesti sovittu tai jos toinen ei ole muuten tehnyt selväksi, että hän ei toimi eikä halua anonyymisti.

Olen samaa mieltä myös siitä, että kummankaan ei ole sopivaa alkaa kutsua toista tämän oikealla nimellä, mikäli on saanut sen selville ilman, että toinen nimenomaisesti sitä tarkoitti. Asiakkaan ajattelen myös niin, että jos PT tekee hommaa taiteilijanimellä niin minä kutsun häntä aina sillä nimellä, vaikka hän olisikin minulle kertonut oikean nimensä. Tapaamisissa hän on joka tapauksessa työroolissa ja haluan kunnioittaa sitä.

Edelleen, jos joku lopettaa hommat (tai asiakas harrastuksen) se pitää saada tehdä vapaasti ilman, että menneisyys tervehtii, koputtaa olkapäähän, soittaa tai lähettää viestin. Se on myös yksi tämän alan perusjuttu, että alalle tullaan ja alalta lähdetään silloin kun haluttaa ja kun siltä lähdetään, kukaan ei soita perään eikä muistuta aiemmasta. Se on peruspelisääntö tässä lajissa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 78
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #62 : Tammikuu 09, 2023, 20:06:33 »
Kotka on sen verran pieni paikka, että muutamaan kertaan on tullut asiakas jossain vastaan, mutta nopean katseenvaihdon jälkeen ollaan oltu kuin ei tunnettaisi. Tosin olen aina niin ajatuksissani, että asiakkaita on saattanut kävellä vastaan paljon enemmänkin, enkä vaan ole huomannut.

Kesällä satuttiin vakkarin kanssa viettämään kesäpäivää samalla pienellä uimarannalla, mutta hyvin siitäkin selvittiin ja seuraavalla kerralla naureskeltiin asialle 😄
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotka 26.4. & 2.5.

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #63 : Tammikuu 10, 2023, 16:20:24 »
Näin kerran huoran kaupassa kaveri mukanaan ja tietty herrasmiehenä morjestin niin hän meni vähän hämilleen.
Salainen roiskuttelija

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #64 : Tammikuu 11, 2023, 18:41:13 »
^Yleensä satunnaisestikin tavatun vastaantulijan tervehtiminen on hyvä ja ystävällinen tapa ja ymmärrän hyvin, että se voi siksi tulla ihan refleksinä. Mutta tämä laji muodostaa tässä(kin) poikkeuksen: näissä kuvioissa herrasmies nimenomaan jättää tervehtimättä. Hassua kyllä, tässä lajissa juuri se on hyvää ja toista kunnioittavaa käytöstä. Toki myöskään ystävällinen ja asiakasta huomioiva PT ei tervehdi siviilissä. Monet siviilimaailman lainalaisuudet eivät päde maksuseksin maailmassa. Niin ristiriitaista ja hassua kuin se onkin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1426
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #65 : Tammikuu 11, 2023, 19:31:34 »
Ennen joulua oli kuumottava tilanne ravintolassa. Olimme fwb:n kanssa ravintolan baarissa odottamassa pöydän vapautumista. Pari päivää aiemmin vierailemani tsekkihupakko (romanialainen?) tuli ystävättärensä kanssa sisään ja kävelivät pöytämme ohi. Kehonkielestä olin havaitsevinani tunnistamisen, mutta ei onneksi minkäänlaista muuta elettä tunnistamiseen. Ihailtavaa ammattimaisuutta. Seuralaiseni katseli normaalia vilkaisua kauemmin pimujen takapuolia, enkä voinut olla heittämättä ”kiinteää lihaa, eikö”

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #66 : Maaliskuu 31, 2023, 10:14:14 »
Törmään asiakkaisiin kaupungilla silloin tällöin. En koskaan tervehdi ensin mutta jos asiakas moikkaa moikkaan takaisin. Muuten en reagoi mitenkään.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #67 : Maaliskuu 31, 2023, 18:41:53 »
Törmään asiakkaisiin kaupungilla silloin tällöin. En koskaan tervehdi ensin mutta jos asiakas moikkaa moikkaan takaisin. Muuten en reagoi mitenkään.

Mulla aika pitkälti sama. En moikkaa ensin mutta moikkaan tottakai takaisin. 😊
Amator

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #68 : Maaliskuu 31, 2023, 19:31:20 »
Oon itse kysynyt tätä hupakoilta tavattaessa ja yllättävän moni on sanonut että voi tervehtiä. Silti kaikki eivät ole samalla kannalla ja se on ymmärrettävää. Kunnioitan sitä mitä neitonen on sanonut mutta todennäköisesti silti odotan vielä että hupakko tervehtii ekana. Kyllä noista voi tulla noloja tilanteita puolin ja toisin jos väärään aikaan väärässä paikassa tai väärässä seurassa tervehtii.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #69 : Maaliskuu 31, 2023, 19:52:30 »
Mua saa moikata mutta en voi taata että tajuan morjestaa takas, vaikka hämäläiseks oonkin kuulemma yllättävän nopee🤣
Nokialla

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #70 : Maaliskuu 31, 2023, 19:56:20 »
Ei tätä oikein voi tervehtimiseksi sanoa - osoitan sormella ja huudan suu vaahdossa "oon pannu tota"
Why so fragile?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #71 : Maaliskuu 31, 2023, 20:03:52 »
Ei tätä oikein voi tervehtimiseksi sanoa - osoitan sormella ja huudan suu vaahdossa "oon pannu tota"


Saa suorittaa💪💪
Nokialla

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #72 : Maaliskuu 31, 2023, 23:36:15 »
Oon itse kysynyt tätä hupakoilta tavattaessa ja yllättävän moni on sanonut että voi tervehtiä. Silti kaikki eivät ole samalla kannalla ja se on ymmärrettävää. Kunnioitan sitä mitä neitonen on sanonut mutta todennäköisesti silti odotan vielä että hupakko tervehtii ekana. Kyllä noista voi tulla noloja tilanteita puolin ja toisin jos väärään aikaan väärässä paikassa tai väärässä seurassa tervehtii.

Mä en turhaan jännitä kun kuitenkin teen tätä duunia ns "face out" ja kaikki läheiset tietävät mitä teen työkseni. Ei siis tule epämukavia hetkiä jos asiakas moikkaa kun olen liikkeellä ystävän kanssa.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #73 : Maaliskuu 31, 2023, 23:40:06 »
Ei tätä oikein voi tervehtimiseksi sanoa - osoitan sormella ja huudan suu vaahdossa "oon pannu tota"

Oot kyllä niin ihailtavan herrasmiesmäinen!  :inlove:
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #74 : Maaliskuu 31, 2023, 23:43:53 »
Mua saa moikata mutta en voi taata että tajuan morjestaa takas, vaikka hämäläiseks oonkin kuulemma yllättävän nopee🤣

Mulla saattaa olla hivenen pitkät piuhat välillä, kun en välttämättä ystäviäkään samantien yllättävissä ympäristöissä (kuten nyt vaikka esimerkiksi kaupoissa) äkkää. 😅
Mutta niin, minussa onkin myös aimo annos hämäläistä verta. 🙈
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 10, 2023, 12:27:35 »
Oon tainnut vaan yhden kerran törmätä asiakkaaseen vapaa-ajalla, en reagoinut mitenkään, eikä hänkään. Toki on mahdollista että olen ''törmännyt'' asiakkaisiin mutten vain tiedä sitä, koska jos olen vaikka ruokakaupassa, niin mulle on aika yhdentekevää ketä muita siellä on, en mene sinne sosialisoimaan. Jos tullut asiakkaan kanssa puheeksi, niin olen sanonut että musta paras ettei julkisesti tunneta, ees moikata, niin kaikista helpoin. Jos joku asiakas kuitenkin jonka kanssa tästä ei olla puhuttu niin tulisi vastaan ja tervehtisi, tervehtisin takaisin. Itse en tervehtisi ensin jos jossain törmäisin vaikka asiakas olisi sanonut että on ok tervehtiä.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)