Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Poikuuden menetys
Paroni:
Se on kyllä totta, että kun alkaa käymään huorissa, ottaa kontaktia naisiin jotenkin rennommin kun ei ole enää siitä kiinni saako pillua vai ei, voi vaan keskittyä siihen että on vaa ja jos kaverisuhde lähtee vetää ni sitte se vaa tapahtuu.
Yks tuttu nainen sanoki että kun miehellä on varmaa saantia, sen näkee jo kaukaa kuinka se käyttäytyy julkisilla paikoilla paljon itsevarmemmin ilman sellasta pillunkiiltoa silmissä.
Ajan varaamisesta sen verran että tästä sellanen varma perustemplate viestin laittoon:
"Moi, näin sun ilmoituksen ja olisko sulla aikaa tavata tunnin verran mua tällä viikolla esim iltapäivisin. Oon nn vuotias mies ja minua kiinnostaa (kiinnostukset tähän, esim GFE)"
Sitte pt laittaa sulle yleensä vakiomuotoisen viestin hintoineen ja rajoineen ja ajat mitä on tarjolla. Vastaat tähän että minkä ajan haluat varata ja sitte saat viimeistään tapaamispäivänä alustavan osoitteen ja yleensä lähempämä h-hetkeä olevat toimintaohjeet ovella.
Peku1:
Tuo on jännä, että miten toiset saa itsevarmuutta hupakoinnista, mut toiset ei. Itselläni poikuus hävisi "jo" 21-vuotiaana "tavalliselle" naiselle, mutta silti sekään ei muuttanut sen itsevarmemmaksi.
Kuten ei myöskään se, että hupakointi ollu säännöllisen epäsäännöllistä "jo" 22-vuotiaasta asti. Ja sillonki mulla oli hupakoissa käyviä tuttuja, ja eka kerta tapahtui vähän kaverin yllytyksestä.
Osin tuo, ettei tuosta saa mitään lisäitsevarmuutta selittyy just tuolla, että maksullinen seksi ei ole sama asia, kuin siviiliseksi.
Pioneeri:
Itsevarmuutta on tosiaan joillain lunnostaan, toisilla sitä kehittyyniän myötä ja toisilla sitä ei ole koskaan.
Omassa nuoruudessa asiaa paikattiin kännillä. Nippa nappa edes muistan omia ekoja panojani känniltä. Nykyään ei dokata niin homma menee liian jäykäksi usein kai. Sitten täysikäisenä baareissa oli aina hyvät mahkut. Keskustelut olivat usein minuutin parin mittaisia ja sitten oltiinkin jo matkalla ensiasuntoon panemaan. Se oli hyvä syy aikanaan asua stadin keskustassa.
Mutta kun muistaa, että mitään ei voi menettää vain saada, niin asia kirkastuu.
Suomipoika85:
--- Lainaus käyttäjältä: Peku1 - Marraskuu 15, 2023, 09:27:46 ---Tuo on jännä, että miten toiset saa itsevarmuutta hupakoinnista, mut toiset ei. Itselläni poikuus hävisi "jo" 21-vuotiaana "tavalliselle" naiselle, mutta silti sekään ei muuttanut sen itsevarmemmaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Jo 21vuotiaana.
Siinä on jääny parhaat panovuodet kokonaan väliin.
Peku1:
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Marraskuu 15, 2023, 09:59:37 ---Itsevarmuutta on tosiaan joillain lunnostaan, toisilla sitä kehittyyniän myötä ja toisilla sitä ei ole koskaan.
Omassa nuoruudessa asiaa paikattiin kännillä. Nippa nappa edes muistan omia ekoja panojani känniltä. Nykyään ei dokata niin homma menee liian jäykäksi usein kai. Sitten täysikäisenä baareissa oli aina hyvät mahkut. Keskustelut olivat usein minuutin parin mittaisia ja sitten oltiinkin jo matkalla ensiasuntoon panemaan. Se oli hyvä syy aikanaan asua stadin keskustassa.
Mutta kun muistaa, että mitään ei voi menettää vain saada, niin asia kirkastuu.
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon itsevarmuuteen, että eräs tuntemani tyyppi on kropaltaan hyvässä kunnossa (kehonrakennustaustaa) seurustellu 17-21v välikön, hupakoinut myöhemmin, ja käyttänyt esim. psykedeelejä, empatogeenejä, yms. juttujen käsittelyyn, ja silti ei ollut pakkien vuoksi myöhemmin sen itsevarmempi esim. baareissa. Tuossa on jo aikamoinen litania "saavutuksia" takana, niin sillä vähän ihmettelin, että miten niin heikkoa oli myöhemmin naisten kanssa.
--- Lainaus käyttäjältä: Suomipoika85 - Marraskuu 15, 2023, 11:22:39 ---Jo 21vuotiaana.
Siinä on jääny parhaat panovuodet kokonaan väliin.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, jotkut voi menettää poikuuden/neitsyyden jo ennen ripille pääsyä.
Ja tuohon hupakointiin, että itse olen jutellut aiheesta 3 eri tahon kanssa, ja mulle on jääny käsitys, että siinä ei ole moraalisesti mitään väärää, jos käy _itsenäisesti toimivan_ pt:n luona, ja kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä.
Tosin 1 taho näistä kolmesta oli puolueellinen, koska pt:n itsensä mielipide, mutta 2 muuta oli puolueettomia mielipiteitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta