Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Poikuuden menetys

<< < (3/7) > >>

Linnunlaulu:
Harkitsisin kanssa vielä, että löytäisitkö sosiaalisena kaverina jonkun ihanan ja ymmärtäväisen naisen ”siviilistä”, jonka kanssa sen ensimmäisen kokemuksen mieluummin jakaisit.

Jos kuitenkin päädyt toteuttamaan suunnitelmasi, niin joku kotimainen mukavan naisen maineessa oleva, olisi varmasti hyvä vaihtoehto. Ottaisin vähintään tunnin ajan, jotta ei tulisi kiireen tuntua ja jäisi aikaa vaikka lopuksi vain halailla tms.

Ja päädyit mihin tahansa ratkaisuun, niin ensimmäisten kertojen perusteella ei välttämättä kannata vielä tehdä kauhean pitkälle meneviä johtopäätelmiä. Aluksi voi jännittää, ei meinaa seisoa, ei meinaa laueta tai laukeaa ennenaikaisesti. Kaikki tällainen on normaalia ja voi vaatia hyvän ja läheisen suhteen petikumppanin kanssa ennen kuin alat rentoutua ja kunnolla nauttia hommasta.

FortySexN2:
Tämänkin asian kanssa kannattaa ryhtyä tuumasta toimeen ja jättää jahkailut. Katso ilmoitusalustoilta sinua puhutteleva hupakko, kenestä on raportteja, ota yhteys ja kerro neitsyydestäsi ja sovi tapaaminen mahdollisimman pian. Mitä enemmän kuuntelet takaraivosi syöttämiä tekosyitä sen korkeammaksi se nostaa kynnyksen tähän, mielestäni tosi tärkeän askeleen tai oven avaukseen.

Älä kysele meiltä mikä vaihtoehto on paras, vaan kysy se itseltäsi

Paroni:
Tässä kannattaa miettiä että mitä asialta haluaa, esim pitääkö olla GFE, saako suudella suulle jne.

Mutta kyllä mä suomalaisen ammattilaisen GFEn ite ottaisin vaikka tunnin verran, kun ei ajattele hommaa liikaa niin kohtaaminen voi olla henkisenkin yhteyden tasolla parempi kuin random yhden illan juttu.

Tervetuloa harrastuksen pariin, tästä ei sitte pääse irti iha helposti, tekemisen helppous viehättää.

AegonX:

--- Lainaus käyttäjältä: Paroni - Heinäkuu 30, 2023, 12:29:19 ---Tervetuloa harrastuksen pariin, tästä ei sitte pääse irti iha helposti, tekemisen helppous viehättää.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäkin vaihtelee. Vaikka mulla onkin ollut oikein hyviä kohtaamisia ammattilaisten kanssa tässä tämän vuoden aikana kun olen sinkku ollut, ja hetken olinkin ihmeissäni miten hauskaa tämä voi olla, alkaa nyt kuitenkin tuntumaan että n. tunnin pituiset kohtaamiset on lähtökohtaisesti vähän tylsiä. Saa nähdä siirrynkö harrastamaan illalli...ejä ammattilaisten kanssa vai perinteiseen parisuhteeseen taas vaihteeksi.

Gr855:
Hoida se niin pian kuin mahdollista, älä tuhlaa enempää elämäsi aikaa. Odottelin aivan liian kauan. Monet epävarmuudet ja mielen häiriöt ovat hävinneet kiitos upeille naisille, jotka veloittavat maksun, joten nyt on kohtuullinen mahdollisuus, että voin saada sen hoidettua ilman maksua. Ainakin uskallan yrittää nyt.

Olen tavannut sekä Anniinan että Ellisan, jotka mainitaan viestiketjussa, molemmat ovat mukavia tyttöjä. Olin erittäin hermostunut tapaamisesta Anniinan kanssa jostain syystä, ehkä koska hän on paljon suurempi kuin minä, lyhyt ja hento kaveri ja lähellä ikääni myös. En ole ollut aikaisemmin tekemisissä tällaisen täysverisen naisen kanssa. Tietysti tämä hermostuneisuus osoittautui myös täysin turhaksi.

En kiinnittäisi huomiota siihen, kuka tarkalleen ottaen tapaat, kunhan se on joku, jolla on hyvä maine. Jos ensimmäinen tapaaminen ei suju hyvin hermostumisen tai muiden syiden takia, nouse vain uudelleen hevosen selkään, kunnes tunnet olosi mukavaksi seksin suhteen.

Edit: Jep, nykyisen itsevarmuutesi ansiosta uskon, että tulet selviämään helposti. Kaverisi huomaavat sen ja todennäköisesti tuntevat kiinnostusta enemmänkin. Toivonpa, että olisin sinun tilanteessasi.  :headbang:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta