Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Sun Kerttu HKI
PaksUkko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vieras1437 - Heinäkuu 25, 2023, 15:04:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: anaalipeppu - Heinäkuu 25, 2023, 07:42:37 ---Tämä on se nainen, joka valitsee asiakkaansa ulkonäön perusteella ja ghostaa ellei ulkonäkö ole miellyttävä
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon en osaa sanoa muuta kuin, että jos hän tosiaan valitsisi asiakkaita pelkän ulkoisen olemuksen perusteella, ei tämäkään 130+ kg tapaus olisi tuota herkkupersettä päässyt kopeloimaan. Toisin kävi.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos lyhyestä raportista, joka varmisti, että minullakin on mahdollisuuksia ruksittaa myös tämä kohta to do-listaltani.
Sun Kerttu on toivottavasti joku päivä tunnin ajan mun Kerttu.
Bacardi:
--- Lainaus käyttäjältä: Sporttimies - Heinäkuu 28, 2023, 19:52:43 ---Itse valitsen czekkikaunottaren jatkossa kuin tämän. Ei lähelläkään priimaa millään osa-alueella ja vähän sellainen ideologistiluonne.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö edes perse sentään?
Ituhippi:
--- Lainaus käyttäjältä: anaalipeppu - Heinäkuu 25, 2023, 07:42:37 ---Tämä on se nainen, joka valitsee asiakkaansa ulkonäön perusteella ja ghostaa ellei ulkonäkö ole miellyttävä
--- Lainaus päättyy ---
Viestit kulki hyvin et sain hinnat ja tarjottavat tietooni mutta kun kysyin mikä päivä tavataan niin siihen en vastausta enään saanutkaan.
Timppa-T:
--- Lainaus käyttäjältä: Sporttimies - Heinäkuu 28, 2023, 19:52:43 ---Itse valitsen czekkikaunottaren jatkossa kuin tämän. Ei lähelläkään priimaa millään osa-alueella ja vähän sellainen ideologistiluonne.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä on ideologistiluonne? :o
Gentleman Tampere:
^ Esimerkiksi sellainen, joka sympatiseeraa terroristeja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta