Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihinotto  (Luettu 32630 kertaa)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #40 : Syyskuu 22, 2023, 22:05:28 »
^ Jep, koitetaan pysyä aiheessa
Nokialla

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #41 : Syyskuu 23, 2023, 03:29:32 »
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?

Etpä nyt Julian miehimys tällaisilla kiukutteluilla ainakaan vähemmistöllenne tai ns. perheellenne lisää myönteistä julkisuutta saa, pikemminkin pistää kiertämään kaukaa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5280
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #42 : Syyskuu 23, 2023, 06:42:03 »
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?
Seksuaalivähemmistöjen edustajat muistuttavat kaltaisiani enemmistöön kuuluvia että kunnioittaisimme suuntautumistaan ja ominaisuuksiaan. Olen tämän pitänyt visusti mielessä. Kuitenkin kunnioitus pitää mielestäni ansaita ja sen on toimittava molempiin suuntiin. Joten ei ole ok että homomies alkaa vittuilemaan meille heteroille ketjussa. Tai jos tuolle tielle lähdetään, lupaan sanoa takaisin homoille aivan yhtä ala-arvoiseen tyyliin takaisin. Tätäkö foorumilla kaivataan?

Poissa Jantteri79

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #43 : Syyskuu 23, 2023, 22:26:47 »
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?

Etpä nyt Julian miehimys tällaisilla kiukutteluilla ainakaan vähemmistöllenne tai ns. perheellenne lisää myönteistä julkisuutta saa, pikemminkin pistää kiertämään kaukaa.

Ihmetellyt kans tätä paria, kun ovat kovia melskaamaan aiheeseen kuin aiheeseen.. Kertoohan se toki jostain, kun täällä ehtii kokoajan päivystään ja kommentoimaan.. innolla odotan P****myrskyä kommentoinnistani.. ihan galluppina, onko muut huomannut samaa? Enkä puhu osiosta tampere, vaan koko forkka..
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt..

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 303
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #44 : Syyskuu 24, 2023, 08:01:42 »
Ei kerta hom............ :-*

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #45 : Syyskuu 24, 2023, 11:27:08 »
Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?
Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.
Siinä oli hyvä 👍

Mielestäni homojutut voidaan jättää tässä väliin, mukana Miespuolinen PT joka tarjoaa palveluita kaikille 🙏🏽
Ihan kuten monet Naispuoliset PT:t tarjoaa palveluita molemmille sukupuolille.
Mielestäni turhaa kumpaakaan mollata.

Otetaan mukaan nuolemishomma sitten samalla 😜
Mä ”opettelen” sitä, suosituksia hyvistä Opettajista?

Monta hyvää Suikkaria saanut Tampereen seudulla ja ulkopuolella, nimiä ei kannata sanoa koska ovat minun mielipiteitä.
Ja heillä riittää vientiä ilman ”mainosta”.
Uskon että tässäkin keskustelussa mukana olevat ovat hyviä 👍

Joten palataanko takaisin aiheeseen ja unohdetaan makkarat…

Ei auta järkipuhe näiden kanssa, äly kun lopuu niin solvaus alkaa. Hyvää vauhtia on tästäkin pelkkien turskien foorumi tulossa.
Nokialla

Poissa Huoh11

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #46 : Syyskuu 24, 2023, 13:19:16 »
Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?
Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.
Siinä oli hyvä 👍

Mielestäni homojutut voidaan jättää tässä väliin, mukana Miespuolinen PT joka tarjoaa palveluita kaikille 🙏🏽
Ihan kuten monet Naispuoliset PT:t tarjoaa palveluita molemmille sukupuolille.
Mielestäni turhaa kumpaakaan mollata.

Otetaan mukaan nuolemishomma sitten samalla 😜
Mä ”opettelen” sitä, suosituksia hyvistä Opettajista?

Monta hyvää Suikkaria saanut Tampereen seudulla ja ulkopuolella, nimiä ei kannata sanoa koska ovat minun mielipiteitä.
Ja heillä riittää vientiä ilman ”mainosta”.
Uskon että tässäkin keskustelussa mukana olevat ovat hyviä 👍

Joten palataanko takaisin aiheeseen ja unohdetaan makkarat…

Ei auta järkipuhe näiden kanssa, äly kun lopuu niin solvaus alkaa. Hyvää vauhtia on tästäkin pelkkien turskien foorumi tulossa.


Nyt on pakko sanoa että teidän käytös ei ole ollut yhtäkään sen parempaa. Joinakin hetkinä on hyvä katsoa myös peiliin.
Jos joku ei halua miehen ottavan poskeen niin ei sitä sillon tarvi tyrkyttää saatika mainostaa. Se on ihan normaalia ettei mies halua toista miestä imemään ja se teillä pitää hyväksyä.

Vaikka kuvitelette että olette fiksumpia niin tämän aloituksen tekstejä kun lukee niin ei sitä lusikkaa kannata nyt kovin paljoa kiillottaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #47 : Syyskuu 24, 2023, 13:28:12 »
" Kohta täällä on vain Lifti ja kymmenen pientä n********* poikaa joiden kanssa läiskitään kilpaa makkaroilla pitkin poskia "  :'(
Why so fragile?

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #48 : Syyskuu 24, 2023, 13:50:08 »
Kyllähän tästä nyt kohu nousi. Pahoittelen jos loukkasin joitakin. Anteeksi. Joskus kirjoitan nopeammin kuin ajattelen 🤣 Mutta kyllä kaikilla on oikeus omaan seksuaalisuuteen ja minulla sen kirjo on aika laajaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja pääasia että homma on kivaa ja siitä nauttii.

Joko nyt voidaan palata alkuperäiseen aiheeseen  :blowjob:

Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5280
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #49 : Syyskuu 24, 2023, 13:55:46 »
Kyllähän tästä nyt kohu nousi. Pahoittelen jos loukkasin joitakin. Anteeksi. Joskus kirjoitan nopeammin kuin ajattelen 🤣 Mutta kyllä kaikilla on oikeus omaan seksuaalisuuteen ja minulla sen kirjo on aika laajaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja pääasia että homma on kivaa ja siitä nauttii.

Joko nyt voidaan palata alkuperäiseen aiheeseen  :blowjob:
Asiallinen postaus, nostan sulle virtuaalista hattua.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1387
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #50 : Syyskuu 24, 2023, 14:51:25 »
No tämä ketjuhan muuttui mielenkiintoiseksi. Ekan sivun jälkeisestä aiheesta on käyty samanlaista keskustelua aiemminkin ja muillakin foorumeilla. Toisten miesten kikkeleitä imeksivät miehet yrittävät tyrkyttää mielihalujaan ja todistelevat että se ei ole homoilua. Eikä homoilussa mitään pahaa ole, sitä vaan ei kannattaisi yrittää heteroille tyrkyttää. Seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Kuten P Räsäsen homouden parantamiskampanjat on mielestäni perseestä, myös kampanjointi heteroille homoilun kokeiluun on yhtä perseestä. Saattaa se tässä tapauksessa olla provoiluakin, tai sitten ei.

Provosointi on hauskaa seurata ja harrastaa, pitää vaan muistaa että siinä leikissä saattaa loiskua omillekin jaloille ja jos niin käy, siitä ei parane ottaa itseensä. Palveluntarjoajille agressiivinen provoillu on kaksiteräinen miekka, sillä voi saada uusiakin asiakkaita, mutta taitaa olla että sillä menettää enemmän. Älykästä ja hyvällä maulla tehtyä provoilua ja kriittistä kirjoittelua on hauska seurata ja moni sen alan mestari saa palveluntarjoajana enemmän yhteydenottoja mitä pystyy ottamaan vastaan. Kannattaa vaan muistaa että määrä ei korvaa laatua.

Huonompi homma jos provoksi tulkittavaa toimintaa tehdään ihan vakavissaan.


Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5280
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #51 : Syyskuu 24, 2023, 17:14:45 »
Kuten P Räsäsen homouden parantamiskampanjat on mielestäni perseestä, myös kampanjointi heteroille homoilun kokeiluun on yhtä perseestä.
Ajattelen jotenkin niin että kun meitä on täällä liikkeellä jengiä eri taipumuksineen niin kunnioitetaan ja ei kyseenalaisteta sitä mikä itsekukin sattuukin olemaan ja foorumille ei muodostuisi toisilleen nokittelevia rintamalinjoja (kuin ehkä Politiikka-ketjussa mutta ei muualla). Kaikki me ollaan ihmisiä omine tunteinemme.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #52 : Syyskuu 24, 2023, 17:15:33 »
Oliko Tampereella muita pelkkiä suikkarin tarjoajia kuin Kangasalan rouva? 🤔
Ylöjärvellä oli yksi minkä bongasin AS:sta mutta se haluaa nykyään myös panna 🫣

Joskus voisi olla tarvetta vain ”nopealle” suikkarille vaikka autossa 😎
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #53 : Syyskuu 24, 2023, 19:34:26 »
Mä en ymmärrä tällä saitilla tyyppejä ketkä kirjottaa vaan jotain toisille vittuilua, provoilee ja haastaa riitaa

Poissa Jsmith

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #54 : Syyskuu 25, 2023, 09:46:46 »
:that escalated quickly:

En oikein osaa sanoa mitään ketjun ottamasta suunnasta, mutta näyttäisi että palstan vinkeistä ja vihjeistä on tainnut olla apua ongelmassani. Toteutus vielä vähän tökkii, kun on paljon sitoumuksia joka suuntaan. Mutta eiköhän sekin tästä vielä.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #55 : Syyskuu 25, 2023, 19:59:26 »
:that escalated quickly:

En oikein osaa sanoa mitään ketjun ottamasta suunnasta, mutta näyttäisi että palstan vinkeistä ja vihjeistä on tainnut olla apua ongelmassani. Toteutus vielä vähän tökkii, kun on paljon sitoumuksia joka suuntaan. Mutta eiköhän sekin tästä vielä.

Siihen tottuu, älä sure. Täällä voi mikä tahansa aloitus joko eskaloitua mihin vain suuntaan, tai sitten ei tule ensimmäistäkään vastausta...
Nokialla

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #56 : Syyskuu 25, 2023, 20:06:10 »
 :boozing:^ Tämä on niin totta. Ihan oikeasti, yleensä unohdan aiheen tyystin mutta saan jostakin lauseesta idean joka saattaa esimerkiksi muistuttaa minua vuoden 1998 joulukuusesta and here we gooooo!
Why so fragile?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #57 : Syyskuu 25, 2023, 20:17:39 »
^ Siitäkö missä oli ne moniväriset vilkkuvalot mistä naapurin Pertti-Marjatta, joka oli vuosi sitten muuttanut Koreaan, sai epilepsiakohtauksen?
Nokialla

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #58 : Syyskuu 25, 2023, 20:58:11 »
Juuri se sama halvatun stropo-valo kuusi jonka edessä Marjatta - Pertin kanssa tanssittiin hitaita ja sovinistina kourasin häntä jalkovälistä. Donald Trumpmaisesti karjaisin " grab them by The...."
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2023, 21:06:59 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa HavinaH

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #59 : Lokakuu 10, 2023, 21:48:12 »
Loppuviikoksia hj/bj valkeakoskella vain 50e/15min  :blowjob:
Löydät minut Valkeakoskelta. Eroottisiin hetkiin ❤️