Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihinotto  (Luettu 32633 kertaa)

Poissa Angela

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2023, 03:09:41 »
Jos vanhemman naisen imut kiinnostaa, niin täällä ois yksi imuttelija, myös Tampereella.

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #21 : Syyskuu 05, 2023, 13:14:52 »
Täällä myös yksi kiusoitteleva kaunokainen, joka rakastaa kullin hellää, pehmeää, tiukkaa ja märkää hyväilyä suulla ja kielellä, ja kenen suihinottoa muutamia kertoja on kehuttukin.. ::) Tykkään myös rajummista syväkurkkuiluhommista tarvittaessa, jos haluaisit ohjailla itse suuhun panemisen syvyyttä ja intensiivisyyttä! ;) (Teen kumin kanssa nämä hommat <3)

Mulla ei tosin useinkaan ole omaa paikkaa käytettävissä, mutta hotelleissa ja ihmisten kotona tapaan mielelläni..!
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Make70

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #22 : Syyskuu 20, 2023, 09:05:54 »
Jonskunenn ja Kangasalan aamuinen autoilija, ihania kummatkin.  :blowjob: :blowjob:
ISO suositus kummallekin!!

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #23 : Syyskuu 20, 2023, 10:46:27 »
Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?

Poissa Make70

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #24 : Syyskuu 21, 2023, 18:44:00 »
 :blowjob: Tämä turskaa innostuikin aiheesta niin paljon että päätti tehdä aiheesta tutkimuksen 🤭
Tavoitteena seuraavan 2 kk:n  aikana tavoittaa mahdollisimman monta PT:ä suikkariin, jokainen omien ehtojensa mukaan. Mikäli PT suostuu niin arvostelen täällä sitten (omien mieltymysteni mukaan) parhaat. Kategoriat tietysti vielä elävät PT:n tarjonnan mukaan, mutta tarkoituksenani mahdollisimman avoin ja reilu arviointi. Tietenkin meillä kaikilla on omat mieltymyksemme ja toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä jne. Omasta mielenkiinnosta ja halusta nyt kuitenkin ajattelin tällaista kokeilla ja jos halukkaita tarjoajia löytyy Pirkanmaan alueelta niin mielelläni otan tarjouksia vastaan 🤗
Testattu tähän mennessä 5 tällä viikolla

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #25 : Syyskuu 21, 2023, 18:47:18 »
^
Ihan hyvä kokeilu, mutta niinkuin sanoitkin, niin niitä makuja on niin monia.
Periaatteessa siis hyödytön...paitsi siis sun osalta :)
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #26 : Syyskuu 22, 2023, 13:02:40 »
:blowjob: Tämä turskaa innostuikin aiheesta niin paljon että päätti tehdä aiheesta tutkimuksen 🤭
Tavoitteena seuraavan 2 kk:n  aikana tavoittaa mahdollisimman monta PT:ä suikkariin, jokainen omien ehtojensa mukaan. Mikäli PT suostuu niin arvostelen täällä sitten (omien mieltymysteni mukaan) parhaat. Kategoriat tietysti vielä elävät PT:n tarjonnan mukaan, mutta tarkoituksenani mahdollisimman avoin ja reilu arviointi. Tietenkin meillä kaikilla on omat mieltymyksemme ja toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä jne. Omasta mielenkiinnosta ja halusta nyt kuitenkin ajattelin tällaista kokeilla ja jos halukkaita tarjoajia löytyy Pirkanmaan alueelta niin mielelläni otan tarjouksia vastaan 🤗
Testattu tähän mennessä 5 tällä viikolla

Haluaisitko tehdä vertailevaa tutkimusta ja ottaa myös miespuoliselta pt:ltä suikkarin  :blowjob: :inlove:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #27 : Syyskuu 22, 2023, 14:15:31 »
Mä en epäile kyl ollenkaan miesten suuhoitotaitoja.
Onhan siinä selkeä etulyöntiasema naisiin verrattuna.

Suuntautumiseni vain estää käytännön kokemukset😊


Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #28 : Syyskuu 22, 2023, 17:48:05 »
^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?
Nokialla

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #29 : Syyskuu 22, 2023, 18:22:07 »
^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?
Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #30 : Syyskuu 22, 2023, 18:31:24 »
^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?
Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.

Sama mulla.

Nuoremmat voi kokeilla, mä olen niin perinteinen vanhan liiton heteromies kuin vaan voi olla.

Niin dinosaurus, että tykkään niistä vanhan liiton naisista. Tiiättekö? Ne, joilla on kohtu*

*= pöllitty Ricky Gervaisilta

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #31 : Syyskuu 22, 2023, 19:30:55 »
^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?
Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.

Sama mulla.

Nuoremmat voi kokeilla, mä olen niin perinteinen vanhan liiton heteromies kuin vaan voi olla.

Niin dinosaurus, että tykkään niistä vanhan liiton naisista. Tiiättekö? Ne, joilla on kohtu*

*= pöllitty Ricky Gervaisilta

Toi vanhan liiton heteromies on hauska termi. Sitä itsekin olin yli 40 v ennen kuin ensimmäisen kerran imin munaa. Sen jälkeen on lähinnä vituttanut kun en kokeillut aikaisemmin. Tää on vähän sama kun "En oo ikinä syönyt texmexiä - se on kamalaa enkä maista nytkään..." tai "Ei sipulia voi syödä. Ootko maistanut? En mutta ei voi syödä" Näinhän lapset toimivat.  :laught:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #32 : Syyskuu 22, 2023, 20:12:14 »
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 22, 2023, 20:15:23 kirjoittanut Blain »

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #33 : Syyskuu 22, 2023, 20:18:50 »
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?

Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.

Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?

Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?

Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.

Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.

Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?

Kiitos mussukka. :inlove: Nautin tästä kun foorumilaiset itse todistavat lauseeni oikeiksi.... Ja onnittelut. Voitit perheemme sisäisen vedon siitä kuka mokaa itsensä pahimmin tässä keskustelussa. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja homoista puheen ollen on minulla naisasiakkaitakin. Kuinkas sinulla?
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #34 : Syyskuu 22, 2023, 20:20:34 »
Aikamoista hassupostailua. Onkohan jollain ollut taas likaa jo tulipalloja lasin pohjalla tänään

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #35 : Syyskuu 22, 2023, 20:37:08 »
Vanhanliiton herranen aika kun tämä keskustelu on lähtenyt mielenkiintoisille raitelle👍🏼👍🏼👍🏼
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #36 : Syyskuu 22, 2023, 20:44:08 »
No, kun nyt muutenkin sivuraiteella ollaan jo, voin kertoa... 8)

Kabanossia tai Wilhelmia pystyy puremaan. Tai nuolemaan, jos ei ole nälkä.

Mutta jos se käyrä on juurestaan kiinni jossain, varsinkin jossain karvaisessa, niin... Anteeksi, että olen nykypäivään liian rajoitteinen.  ???

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #37 : Syyskuu 22, 2023, 21:13:51 »
^ No en kyllä tiedä tuosta rajoitteneisuudesta jos kerta Kabanossia nuolet jos ei ole nälkä...ehkä siinä on jokin syvempi ajatus?
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #38 : Syyskuu 22, 2023, 21:23:26 »
^ No en kyllä tiedä tuosta rajoitteneisuudesta jos kerta Kabanossia nuolet jos ei ole nälkä...ehkä siinä on jokin syvempi ajatus?

Metafora?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #39 : Syyskuu 22, 2023, 22:03:06 »
Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?
Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.
Siinä oli hyvä 👍

Mielestäni homojutut voidaan jättää tässä väliin, mukana Miespuolinen PT joka tarjoaa palveluita kaikille 🙏🏽
Ihan kuten monet Naispuoliset PT:t tarjoaa palveluita molemmille sukupuolille.
Mielestäni turhaa kumpaakaan mollata.

Otetaan mukaan nuolemishomma sitten samalla 😜
Mä ”opettelen” sitä, suosituksia hyvistä Opettajista?

Monta hyvää Suikkaria saanut Tampereen seudulla ja ulkopuolella, nimiä ei kannata sanoa koska ovat minun mielipiteitä.
Ja heillä riittää vientiä ilman ”mainosta”.
Uskon että tässäkin keskustelussa mukana olevat ovat hyviä 👍

Joten palataanko takaisin aiheeseen ja unohdetaan makkarat…
Opettelee kielihommia… 😜