Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus  (Luettu 6772 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #20 : Marraskuu 30, 2019, 08:16:32 »
Kyllä minä ainakin keksin vaikka sata ammattia, johon ei ihan kenestä tahansa ole. Mitäs väärää siinä on? Jokainen käyttäköön elämässä selviytymiseen niitä avuja, jotka on saanut. Vai onko se jotenkin kunniallisempaa opiskella vuosikausia ja elää siveellisesti? Minkä palkinnon siitä saa?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #21 : Marraskuu 30, 2019, 08:36:37 »
Siitä saa moralistisen palkinnon. ;D Sen voi laittaa ikkunalaudalle ja ajoittain katsella ajatellen: en sitten tehnyt elämässä niitä asioita mitä oikeesti halusin mutta onneksi sentään en suututtanut Eva Biaudettia.

Ja tosiaan on anti-feminististä sanoa, että naiset ovat herkkiä ja hauraita olentoja, jotka eivät omasta halustaan voi myös huorata jos niin haluavat.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #22 : Joulukuu 05, 2019, 13:55:00 »
Suomessa on vallitsevana ajatusmallina valvonta. Kansalaiset ei saa itse päättää asioistaan koska se voi johtaa turmion tielle. Sitä voidaan selittää suojeluna mutta sanoisin että on vääränlaista suojelua.
Vaikuttaako Lutherilaisuus vielä nykyaikana voimakkaasti asenteisiin. Sitä olen miettinyt useinkin.

Jos yksi ihminen viidestä miljoonasta saa kadulla kulkiessa päähänsä taivaalta tippuvan kiven, tehdään laki jossa kaikkia kansalaisia määrätään pitämään kypärää ulkona liikkuessa.
Jos yksi seksityöntekijä raiskataan, mietitään lakia jossa seksin myynti kielletään.
Näin Suomessa.
Ei luoteta siihen, että Suomalaiset ja Suomessa asuvat osaisivat itse säädellä ja päättää elämästään.
Ja silti järjestys säilyisi yhteiskunnassa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #23 : Joulukuu 08, 2019, 00:53:37 »
^Varmaan luterilaisuus, lestadialaisuus ja muutenkin sisäsiittoisuus.

Täällä ei saa dokata, huorata tai tehdä rahaa.

Pitää mennä 8.00 töihin ja 16.00 töistä hakemaan muksut päiväkodista. Isi tulee Taunuksella sitten n. 21.00, koska hän on rakennusinsinööri. Hän on HAKAlla töissä ja haisee viinalta.

Osuuspankin laina kantaa perhettä, onhan paritalo pihoineen ihan ihana.

Tulee lama. Haka tekee konkurssin. Isi ampuu itsensä ja perheensä.

Paritalo myydään.

Vuonna 2019 myyjä saa paritalon myytyään kymmenien tuhansien laskun, koska talossa on piilossa ollut vika, josta myyjä on jopa 20 vuoden jälkeen vastuussa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #24 : Joulukuu 08, 2019, 11:46:54 »
Aika hyvin vastailet itse esittämiisi kysymyksiin, etenkin kun otetaan huomioon ilmoituksesi alkulause jossa kerrot ettet ymmärrä koko juonteesta pätkän vertaa.

Siis oletko oikeasti sitä mieltä, että minä en ansaitse tasavertaista itsemääräämisoikeutta, ja että minun tekemäni työ ja opintopisteet eivät ole yhtä suuren työn takana kuin sinun tekemäsi työ ja suorittamasi opintopisteet? Ja mikä kohta minun ensimmäisessä viestissäni meni "väärin" koskien noita seksiin addiktoituneita perheenisiä? En edes puhunut koko aiheesta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2019, 11:51:28 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #25 : Joulukuu 12, 2019, 12:47:08 »
Ja sitten alkaa vyörytys. Tämä on ihan suoraa toistoa edellisestä kierroksesta.

Harmi, että wörkki ei toimi. Sain Monika-Naiset kiinni tutkimustulosten vääristelystä. Muutama lehti muutti uutisointiaan huomautettuani asiasta. Olin myös yhteydessä Monika-naisten puhenjohtajaan, mutta hän ei tietenkään vastannut mitään. Kun on ”jalolla” asialla, vilppi on sallittua.

Hyvä Turskapappa!

Lainaus
Biaudet sanoo, ettei tämä riitä. Hänen mukaansa Ruotsissa seksin ostamisen täyskielto on tuottanut hyviä tuloksia.
– Ruotsissa seksin ostaminen kriminalisoitiin vuonna 1999 ja siellä se on vaikuttanut todella rajusti asenteisiin.
Biaudetin mukaan Tukholman lääninhallituksen tietojen mukaan Ruotsissa seksiä ostaneiden miesten osuus on pienempi kuin muissa Pohjoismaissa.

Ensin Ruotsissa kielletään seksinosto. Sitten kysytään miehiltä "Ostatko seksiä". Ja miehet tietenkin vastaavat että eivät osta (kun se on kiellettyä). Ruotsalaiset ja Biaudet ovat kyllä älyllisen epärehellisyyden huipentumia.

Tämähän se just on. Kun jokin tehdään laittomaksi niin ei sen käytöstä pysty enää sen jälkeen saamaan kyselemällä mitään totuudenmukaista tulosta.
Seksin myynti ei ole tainnut vähentyä, ja siitä voisi vetää sen johtopäätöksen ettei ostaminenkaan silloin ole merkittävästi vähentynyt.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #26 : Joulukuu 12, 2019, 19:08:53 »
Tuollaisen täyskiellon ehdottaminen on jo itsessään niin idiotismia, että oikein päätä vihloo >:(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Maajussi

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #27 : Joulukuu 12, 2019, 19:14:53 »
Voihan nyt..vielä tääkin iloko nyt ollaan kieltämässä??

Poissa aardvark

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #28 : Joulukuu 12, 2019, 19:45:24 »
Siis oletko oikeasti sitä mieltä, että minä en ansaitse tasavertaista itsemääräämisoikeutta, ja että minun tekemäni työ ja opintopisteet eivät ole yhtä suuren työn takana kuin sinun tekemäsi työ ja suorittamasi opintopisteet? Ja mikä kohta minun ensimmäisessä viestissäni meni "väärin" koskien noita seksiin addiktoituneita perheenisiä? En edes puhunut koko aiheesta.

Minusta tuntuu että sinun tarvitsisi lukea uudestaan ne 7 ensimmäistä sanaa siinä joeyn alkuperäisessä viestissä, ne kun vaikuttivat minun silmääni olevan ainoa sinun viestiisi liittyvä osuus.
Nämä seitsemän ensimmäistä sanaahan olivat: "Minä olen kaikissa kohdissa samaa mieltä kanssasi"

Minä en oikein tuon viestialoituksen jälkeen ymmärrä miksi koet hänen olevan sitä mieltä että sinun viestissäsi oli jotain _väärin_.
Loppuviestissä taas lähdettiin tangentille joka ei suoraan liittynyt siihen mitä sinä kirjoitit, enemmänkin pohdintaa syistä miksi joku seksityötä vastustava saattaisi itselleen perustella miksi seksityö ei mukamas olisi oikein.  En myöskään kokenut viestin loppuosan olevan välttämättä joeyn mielipide asioista, vaan "advocatus diaboli" tyylistä kommentointia.

Toki voi myös olla mahdollista että minä ymmärsin joeyn, tai sinun, viestit täysin pieleen. ???

Poissa Hanski-Tre

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #29 : Maaliskuu 07, 2020, 18:25:02 »
Mikäli seksin osto krimilasitoisaitiin se painusi täysin maanalle ja amattirikolliset kiitäisivät.Prostitoitujen asema huononisi entisestään. ::)

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #30 : Maaliskuu 07, 2020, 18:32:26 »
Kun katsoo avauksen lehtijutussa olevia naisia niin ymmärtää miksi he vastustavat seksin ostoa. Nuo naiset eivät tule koskaan saamaan seksiä, jos seksin ostaminen vapautetaan kokonaan.

Ne naiset, joilta itse ostan seksiä ovat niin kauniita ja upeita, että itselläkin meinaa jatkuvasti mennä pasmat sekaisin. Haluan mennä naimisiin niiden kaikkien kanssa. Vitsi vitsi. Vain sen yhden.

Mutta asiaan. Ne naiset, joilta ostan seksiä, ovat varsin ihastuneita siihen rahamäärään minkä tämä duuni heille tuo. Tekevät isoa tiliä. Ei siinä mistään muusta ole kyse kuin rahanahneudesta - ja vapaaehtoisesti tietenkin. Näin se vaan on.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #31 : Maaliskuu 07, 2020, 23:03:09 »
Ne naiset, joilta ostan seksiä, ovat varsin ihastuneita siihen rahamäärään minkä tämä duuni heille tuo. Tekevät isoa tiliä. Ei siinä mistään muusta ole kyse kuin rahanahneudesta - ja vapaaehtoisesti tietenkin. Näin se vaan on.

Ja yhtälailla jokainen töissäkäyvä henkilö nauttii palkkapäivästänsä, olematta sen suuremmin rahanahne. Yhteiskunnassa elämiseen tarvitsee rahaa, tarpeita ja elintasotottumuksia on erilaisia.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #32 : Maaliskuu 07, 2020, 23:13:55 »
^Töissä käyvä tuttavani viimeksi tänään sanoi tienaavansa 50€ / päivä enemmän kun on sairauslomalla. Siis ei missään firaabelihommissa saikulla vaan ihan levynä sohvalla.

Itse en ole ollut 2000- luvun jälkeen työelämässä mukana, joten olin kohtuu ihmeissäni.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #33 : Huhtikuu 04, 2020, 23:40:52 »
Eikö aikuinen nainen saa tehdä, mitä haluaa????
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Ripa80

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin vapaaehtoinen myynti on elitistinen ajatus
« Vastaus #34 : Huhtikuu 05, 2020, 01:34:07 »
Ne naiset, joilta ostan seksiä, ovat varsin ihastuneita siihen rahamäärään minkä tämä duuni heille tuo. Tekevät isoa tiliä. Ei siinä mistään muusta ole kyse kuin rahanahneudesta - ja vapaaehtoisesti tietenkin. Näin se vaan on.
Ja yhtälailla jokainen töissäkäyvä henkilö nauttii palkkapäivästänsä, olematta sen suuremmin rahanahne. Yhteiskunnassa elämiseen tarvitsee rahaa, tarpeita ja elintasotottumuksia on erilaisia.
Sillä erolla tietenkin, että toiset maksaa tuloista veroa