Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ebony ja muut tummat tytöt pääkaupunkiseutu
Pioneeri:
Näistä ollut paussia kun Espoossa viineksi ebony tarjoili melko karkeaa palvelua.
Mutta niin kovia huippukyytejäkin on tullut saatua että toivo elää vielä.
Tarjontaa varsinkin naapurissa ja uudessa "wörkissä" on mutta kaikilla feikkikuvat. Ei oikein houkuta.
Mutta jos kohtaat edes kohtuullisen, laita infoa rohkeasti. Kriteerit ei paritettu, puhuu suomea tai enkkua, alle 70 kg, siisti ja oma paikka. Ja saa olla söpökin..
Vieras0068:
Komppaan Pioneeriä, jos pk seudulle sattuisi eksymään joku asiallinen kohtuu mitoissa oleva tumma tyttö, niin infoa kiitos🙂.
sampsa100:
onkos löytynyt hyvää ebonyä ?
tuntuu olevan kiven alla.
Hkiperv:
Kaikki ebonyt joita olen pumpannut, noin 10 hupakkoa, on kusettajia. Tyhmänä löin päätä seinään noinkin monta kertaa :whipping:
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Hkiperv - Tammikuu 23, 2022, 18:46:25 ---Kaikki ebonyt joita olen pumpannut, noin 10 hupakkoa, on kusettajia. Tyhmänä löin päätä seinään noinkin monta kertaa :whipping:
--- Lainaus päättyy ---
Jos rapsaaminen toimisi täällä et olisi tehnyt turhia reissuja.
Toki jos halutaan kohdata True ebony voisit noista vinkata jotka on feikkejä niin muut kokeilee muita ja siten ehkä saadaan hyviä naisia tietoon.
Pääkaupunkiseudulla on varmasti hyviä, itse olen kohdannut ehkä 6 todella ihanaa jotka asuvat Suomessa ja eivät ole paritettuja jne. Tummat alkavat olla ns. kantaväestöä.
Eivät ole enää aktiivisia ja ne aikanaan olen rapsannut..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta