Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lapin kisuli, Tiina Liina  (Luettu 1069 kertaa)

Poissa Keikkamies

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Lapin kisuli, Tiina Liina
« : Toukokuu 01, 2024, 16:29:24 »
Terve kollit, onko kokemuksia naapuriston lapin kisulista/Tiina Liina. Tällä hetkellä on ylläksellä...

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kisuli, Tiina Liina
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2024, 06:18:01 »
Terve kollit, onko kokemuksia naapuriston lapin kisulista/Tiina Liina. Tällä hetkellä on ylläksellä...
Etelän kierueilla oon pannu tätä lapin kissaa kahdesti. Toiston otin kun ekasta jäi hieman liukuhihna fiilis...kolmatta ei tarvitse ottaa ☺ hyvä  :blowjob: ja osaa ratsastaa👌

Poissa Tundraboy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kisuli, Tiina Liina
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2024, 08:51:39 »
Jes, laitoinkin kisulille viestiä juuri äsken. Mutta ilmeisesti käy hyvin ainakin pikaisiin paineen poistoihin jos ei odotakaan mitään mestari suoritusta. Aion kokeilla👋

Poissa Oula 70

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kisuli, Tiina Liina
« Vastaus #3 : Toukokuu 08, 2024, 12:44:05 »
Terve kollit, onko kokemuksia naapuriston lapin kisulista/Tiina Liina. Tällä hetkellä on ylläksellä...
Etelän kierueilla oon pannu tätä lapin kissaa kahdesti. Toiston otin kun ekasta jäi hieman liukuhihna fiilis...kolmatta ei tarvitse ottaa ☺ hyvä  :blowjob: ja osaa ratsastaa👌
Oliko mukana hommissa vai painostiko tulemaan? Oliko hyvä alakerta?

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kisuli, Tiina Liina
« Vastaus #4 : Toukokuu 08, 2024, 17:47:28 »
Terve kollit, onko kokemuksia naapuriston lapin kisulista/Tiina Liina. Tällä hetkellä on ylläksellä...
Etelän kierueilla oon pannu tätä lapin kissaa kahdesti. Toiston otin kun ekasta jäi hieman liukuhihna fiilis...kolmatta ei tarvitse ottaa ☺ hyvä  :blowjob: ja osaa ratsastaa👌
Oliko mukana hommissa vai painostiko tulemaan? Oliko hyvä alakerta?
Kyllä hän mukana on, alakertakin ihan ok. Kokonaisuus ehkä ei ihan hintansa arvoinen. Ekan kerran panin kisua hänen asuntoauto kiertueellaan ja menin muutamaa minuuttia ennen sovittua aikaa paikalle ni edellin poka kömpi autosta ulos hyvin leveen hymyn kera eikä muuten ollu kantasuomalainen. Joku ootti vuoroaan minunkin jälkee😁toinen kerta oli kiireettömämpi.